Ferrex

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Anonymous, 22.3.2003.

  1. Arska tehtaalta

    Arska tehtaalta 1st gear

    Olen kyllä nimettömän kanssa samaa mieltä, että "yksikomponenttimaalit" soveltuvat vain potkukelkan maalaamiseen ja siihenkin huonosti :lol:
    Omasta kokemuksestani voin sanoa, että osta kunnon 2-komponenttimaalit ,(pohja ja pinta) niin ei tartte samoja osia parinvuoden välein puhallella ja maalailla.
    Eri asia tietty myynti fiksailut...

    TA

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Jeesus 2003-03-31 20:34 ]</font>
     
  2. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Kysytäänpäs nyt kun jollain kuitenkin kokemusta on, että paljonko kannattaa Ferrexiä ohentaa vai kannattaako ollenkaan jos vetää telalla?

    Pitäs ens viikolla sutia kaverin peltotyöjuhta mustaks, ja Ferrexillä ihan vaan siitä syystä että sattuu kyseistä litkua lojumaan ylimääräisenä nurkissa ja tarve olisi vain saada vehjes yksiväriseksi, kun oli ostettaessa aikas riemunkirjava... :lol:
     
  3. pekkosbill

    pekkosbill 3rd gear

    mulla oli toi aspenissa pinta värinä, (telalla maalattu) ainaki sen kolme vuotta mitä auto mulla oli ei kukkinu läpi ei irtoillu...
     
  4. kd0264

    kd0264 Gearhead

    Olen syyllistynyt Ferrexin käyttöön ja ohentanut maalin tinnerillä. Käytettävän maali määrän olen valuttanut toiseen astiaan ja tinneriä puolet maalin määrästä. Hyvin on toistaiseksi kestänyt hiekkapuhalletussa pellissä. Eri asia jos jää ruostejämiä alle niin ruoste tulee läpi aika nopsaan. Hyvää jos haluaa niin kannattaa uhrata happomaaleihin.
     
  5. kotr

    kotr 3rd gear

    alustan osat oon kaikki maalannu mustalla ferreksillä..Komia kiiltävä pinta siitä ainaki tulee ja tosi helppo maalata...Oon summasa ohentanu tinnerilla ja isolla halppis ruutalla maalannu...Kaikki osat oon hiekkapuhaltanu eka...Tuo ferreksi näyttää tasottuvan tosi hyvin... reakoivan muitten maalien kans melko äkäseen...
     
  6. Cadillac390Man

    Cadillac390Man Gearhead

    Mulla tossa Ferreksissä on ollut jotain vikaa.

    Laitettiin suoraan ruosteen päälle Ferrex ilman mitään hiomisia, ainoastaan nopea pesu, kesä ajoa kolme vuotta, jopa kiihotusta pari viime vuotta, eikä vaan Ferreksi meinaa tippua pois pystysuorasta pinnasta.

    Pitäiskö hakea korvauksia?
     
  7. voittol

    voittol 2nd gear

    Taitaa tuo verreksi olla rahamiesten örvellystä , itte käytän pilteman ruosteenesto maalia on halvempaa. :p
     
  8. paps

    paps 1st gear

    Bilteeman maali oli kallistunu ja väri muuttunu. Onkahan samaa tavaraa ku ennen..
     
  9. voittol

    voittol 2nd gear

    No johan nyt :eek: :(
     

Kerro tästä muillekin!