np-208c ongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja mä_vaan, 31.3.2009.

  1. mä_vaan

    mä_vaan 1st gear

    elikkäs kävi tämmönen:

    Mönkiessä autoni (allekirjoituksessa tiedot) jonka onnistuin upottamaan akseleiden peitettyä ja runkopalkkejen kohdatessa maata suhteellisen hyvin.

    Sanoi POX RIKS RAKS... edestä vasemmalta uloin ristikko petti ja vetareiden päädyt siitä solmuun kruts.

    Jonka jälkeen hävisi kaikki vedot joka pyörältä MYÖS takaa?
    Jakista kokeiltu kaikissa asennoissa (2H,4H ja 4L) ja vetoa ei esiinny missään???

    Laatikko pyörii ainakin joitan pykälia löytyy kun sähläilee ainakin parkkia koleilun jälkeen tarjotessa kuuluu perinteinen ääni kun parkinhaarukka hyppii laatikossa.

    olikos tossa jakiksessa semmonen ns. putkiholkki yhdistämässä laatikon ulostulo, jakiksen pääakselia? inpu shaft poikki? laatikon ulostulo poikki? vai mikä kettu sille tuli? kokemuksia? vinkkejä?

    Niin ja jakiksen kuoret on ehjät eikä edes vuoda öljyä...
    käki meinaa mennä :mad:
     
  2. mä_vaan

    mä_vaan 1st gear

  3. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    No ei mikään ihme että ei takapääkään vedä :rotfl: :rotfl:
     
  4. Rytari

    Rytari Gearhead

    voi että on tutun näköisiä osia...
     
  5. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    No että osaakin olla pienestä kiinni vedon häviäminen... :rotfl: (siis oikeesti :cry: )
     
  6. mä_vaan

    mä_vaan 1st gear

    nooh tuleepahan vaihettua toi toimiva käki lukko taakse samalla ja eteeen olis pitäny kesän aikana muutenkin vaihtaa ristikot... nyt menee vetarit kans

    sillä hetkellä (riks raks pox) ei vaan hymyilyttänyt yhtään :mad:
     

Kerro tästä muillekin!