Chevy van 6.2dsl

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Lalli69, 19.1.2004.

  1. Lalli69

    Lalli69 1st gear

    Olen aikeissa hankkia Chevy Vanin
    Olen kuullut paljon hyvää ja paljon huonoa autosta ja auton moottorista.
    Kertokaa kokemuksianne, risuja ja ruusuja.
    -Kiitos etukäteen vastanneille-

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Lalli69 2004-01-20 11:36 ]</font>

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Lalli69 2004-01-20 11:36 ]</font>
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    meillä on tällä hetkellä kaks kyseisellä moottorilla olevaa autoo, eikä kummassakaan ole ollut moottorissa mitään vikaa.(kyseiset autot pikuppeja toinen ollut meillä 15 vuotta) ja oli meillä hetken aikaa pensa vani, eikä siinäkä mitään vikaa ollu mitä ny takaovien alareunat hieman kukki.
    kaikkiaan hyviä pelejä käyttökärryks
     
  3. weripuo

    weripuo Gearhead

    Joo tää on surullista kerrottavaa mut pakun paikkalukua ei voi lisätä eli jos auto on 1+1 niin se myös tarkoittaa sitä.
    paikka lukua voi pienentää mutta ei kasvattaa surullista mutta totta.
    hyviä autoja mutta tyhmiä pieniä mm.sähkövikoja tulee aina mutta niiden kanssakin oppii elämään
    itse ajan bensa vanilla ympärivuoden.
     
  4. Lalli69

    Lalli69 1st gear

    Mikäs vittu siinä on etti sitä paikka lukua pysty lisäämään mitenkään? Onhan niitä vastaavia vaneja rek. jos jonkin näköiseksi pakuiksi.
    Kyllä suomen lait on syvältä!!!
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    Se oli silloin se. Ei vaan enää..
     
  6. weripuo

    weripuo Gearhead

    jos haluut rakentaa vania niin osta h-a tai k-a niitä saa rakentaa ja istuma paikkoja on max 9. siitä on helppo aloittaa.
    on totta että noi 1+1 on yleensä huomatavasti halvempia.
     
  7. wili

    wili 3rd gear

    Ton 1+1 saa 1+2. 2+3 tai 4 on rekisteröity vanhoilla säännöillä, näitä 1+1 ei voi enää muuttaa.

    Osta ha-rekisteröity ja kisko ylim. penkit kankaalle. Saat muutoskatsastettua 2+3 pakuksi pehmeillä penkeillä nykysäännöillä. Ja tämä vain niistä joista on täysi autovero maksettu, ei lautapenkkipakuista.
     
  8. Lalli69

    Lalli69 1st gear

    Ok.

    Kuinkas muuten toi 6.2 riisseli motti?

    Yks kaveri manas sen aiva täysin.
    En nyt muista mitä se sanoi, mutta jotakin se sanoi että niistä hajoaa.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Lalli69 2004-01-20 11:37 ]</font>
     
  9. wili

    wili 3rd gear

    Riippuu huolenpidosta. Huollettuna ja rääkkäämättä kestää, mutta huonosti pitäen ja huonolla tuurilla voi poikia pienilläkin kilometreillä. Toi nykyinen -89 vani on ajettu 488tkm (ainakin) ja konetta ei ole avattu. Öljyä vie litran / 1000 km. Laatikko oli rempattu 380 tkm ajettuna.

    Suurin riesa noissa omissani on ollut sähköt. Piuhaa on kilometri ja tee-se-itse pelle hermannit ovat viritelleet vielä toisen mokoman lisää luotettavia rosvoliitoksia hyväksikäyttäen.
     
  10. BelAirVan

    BelAirVan Gearhead

    Todellakin huolenpito on yleensäkin helpottaa minkä tahansa koneen elämää.

    Omalla tiisselillä on ajettu 440 000 km, eikä vaihtovälillä (5000 km) tarvii lisätä öljyä (NESTE TURBO LXE 10W-30) ollenkaan. Se kuluttaa just sen ylärajasta alarajaan tuolla välillä...

    Kaverilla on sellanen vanhempi (80- luvun alkupuolen) laitos, jolla on ajettu yli MILJOONA kilometriä. Tähän matkaan ei o tarvinnu tehdä ku kerran kansiremontti. Mutta mutta, huomioon otettavaa on, ettei sitä mottia oo revitelty ollenkaan ja se on ollu TODELLA hyvällä "huolenpidolla"...
     
  11. Stargraft-91

    Stargraft-91 Gearhead

    Mun 6.2 D Vanilla on ajettu 700 000, eikä koneen kanssa ole ollut mitään ongelmia. Tämänkin auton historia sisältää pilkun tarkan huollon, joka on mahdollistanut tuon kilometrimäärän. Mullakin on esiintynyt pieniä sähkövikoja, mutta niiden kanssa tosiaan voi elää, sillä ne on pieni vaiva verrattuna todella mukavaan ajonautintoon.

    Mun Vani on 9 paikkainen henkilöauto, ja kiinnostais että voiko sen todella muutoskatsastaa pehmeäpenkkiseksi pakuksi. Kysyin asiaa pari vuotta sitten katsastuskonttorilta, ja sieltä vastattiin että ohjaamon taakse väliseinä, ja sen taakse yksi penkkirivi kovia penkkejä selkä menosuuntaan.
    Onko sen jälkeen laki muuttunut vai erehtyikö katsastusmies. Jos se tosiaan on mahdollista, niin toteutan sen homman ensitilassa.
     
  12. shaft

    shaft 1st gear

    Pitäis onnistua ongelmitta, mutta nimen omaan 2+3 paikkaiseksi, kuten tuossa aiemmin mainittiin. Ja laki tosiaan muuttui viime vuonna.
     
  13. wili

    wili 3rd gear

    Laki muuttui kesäkuussa. Uusissa säännöissä ei ole enää penkinpaksuuksia ym.
     

Kerro tästä muillekin!