Buick GS455 -70

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja coupedeville, 4.5.2003.

  1. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Konttoriin ei tarvi koskea, mutta GS -ratin voisin ostaa jos semmonen tyrkylle sattuis.
    [​IMG]
     
  2. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Rojekti näyttäs olevan, vai onko tuo lommo tai varjon aiheuttama harhama tuos etusuojassa? :rotfl: :rotfl: .Ei vaiskaan,hieno biili vaikkei Mopsi olekaan.
     
  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Näyttää ihan ok. 81k miles ei ole Buickille edes sisäänajo. Onkohan mummo tolla edes koskaan sutinut :eek: ?
    :soosoo: Etkä Pepe sinäkään :rotfl:
    Vähän uutta maalia ja sitten Pepe kauppaan mars mars ostamaan pussihousut! :poff:
     
  4. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    On siinä lommo eli myynti-ilmoituksen kuvaus piti paikkaansa :D . Myös takalokasuojien kaaret vaatii MIG -liimaa, mutta on muutoin pelleiltään hyvässä kunnossa eli Minor problems.
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Onks toi 350 vai 455?
    Jos on 350 niin tuleeko siihen 455?
    Pistä Pepe toi ensin MR ja sitten Kenne Bell palikkaa inöön.
    Tervetuloa Buickistien ihanaan maailmaan. Jotenkin musta tuntuu että tää mummon vähän ajettu Buick lähtee sulta lapasesta ja kokee saman perusteellisen homman kuin sinun PPR Cuda?
    Keskity sen Cudan täydelliseen rakentamiseen ja nauti neitseellisestä Buickista sellaisena kun se on!
    Pidä hyvää huolta siitä. Pikkasen paikkamaalia ja se on MR ja sitten Pepe hankit ne pussihousut tai täältä alhaalta tulee delegaatio ne sule tuomaan. :rotfl:
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Olkoon voima kanssanne...
    [​IMG]

    Tää ei lähde lapasesta ja menee työn alle vasta Barracudan jälkeen. Sitä ennen Buick toimii kuitenkin muulina mm. AAR -sivuputkistolle ja muille PPR:stä puuttuville osille.

    Joku tossa muuten kyseli, että miten päädyitkin Moparin sijasta GM:ään? No siks etten ole mikään Mopar-puritaani vaan pelkkä 100% autoholisti.
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    WTF? 350-2 eikä ilmastointia eikä edes jarrutehoa. :eek:
    Saattaa jopa viedä vähemmän kakkua kuin sun SS Impala?
    Neitseellinen alle 100k ajettu mummon Buick! Noita ei enää löydä helpolla. Ainakaan pienellä rahalla. En nuoleskele, mutta samaa mieltä tosta 70-72 korista. Kaunis!
    Kerro lisää kun tuo tulee tänne kotin.
     
  8. shark

    shark 3rd gear

    Kappas vain, olin jättänyt tän sivuston väliin ja nyt huomasin että olit PP laajentanut maailmankatsomustasi.

    Ei puutu kuin Voortti niin voit olla kaikkien kanssa kamu kuten minäkin :lol:

    Hieno peli ja tosiaan harvinaista että löytyy noin neitseellinen yksilö.

    Tuli tosta konehuonekuvasta mieleen kun jahtasin parikymmentä vuotta sitten tollasta "puolipitkää" ylävesiletkua (kun mitään en niin inhoa kuin haitarivesiletkuja :x )

    Poikkesin lomalla Floridassa yhdessä Speed shopissa ja kysäsin vanhemmalta myyjältä että olisko???

    Wait a minut ja kiikutti esille puukepin päässä roikkuvan Buickin letkun joka oli ollut näyteikkunassa .

    Viis taalaa ja loma pelastettu.Ei sitä paljoa aina harrastaja tartte :lol:
     
  9. Turnn

    Turnn Gearhead

    Tää -68 on hieno(in) malli :lol: .
    Ei mun mielestä pahan hintanen? 6444e. Ja vielä uutta osaa ja ruosteetonkin ja vielä vain noin 500km:n päässä kottoo.
    Pitäskö kaivaa Hig på dig ruotsinkirjat esiin..jag heter Tuffe Uffe Isberg... :rotfl:
    Siis tää: http://www.classiccars.se/classic/b_det ... 5&txtVar=1
     
  10. PauliP

    PauliP 1st gear

    Jos jollakulla nyt iski kauhea GS455-kuume päälle, niin yv:llä voi tehdä (vain asiallisia) ostotarjouksia '72 mallista (71 puskurit yms.) jota on valmistettu 1099kpl. Puutteita on, mutta autolla on pitkä kilpailuhistoria stock-luokassa ja on hyvä lähtökohta ralliautoiluun tai pöpilismiin hairahtuneille.
    Kojetaulun sisältä löytyneiden aikakorttien mukaan autolla on ajettu Gainesvillen Gatornationaleissa 11.9 aikoja. Suomessa ajetuista mulla ei ole tietoa. Osina oleva 455-rallimoottori takomännillä ja isohalkaisijaisilla ja kevyillä fender well headereilla mukaan, samoin manuaalikoneistoinen th400 (toimii, on koeajettavissa). Tarvittaessa nyt "liikuttelumoottorina" oleva Olds-isolohko mukaan myös.
     
  11. telipyörä

    telipyörä 1st gear

    Nyt näyttää olevan mäkikadulla tutun pihassa GS 455 -70 avo (ihan aito, se valko/musta). Luulisin että myynnissä
     
  12. gran sport

    gran sport 1st gear

    Tuli paketti Amerikasta, onkohan nyt jo Joulu?


    [​IMG]

    Nämä oli siis Houstonissa kromattavana, kiiltoa molempiin buickeihin...
     
  13. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Rekisteröintikatsastukseen tarttis kuulemma painoja. Oisko jollain heittää faktat 1971 Skylarkista/GS:stä?
     
  14. Miniucco

    Miniucco 1st gear

    Laitettu YV:tä
     
  15. gran sport

    gran sport 1st gear

    Noista ylläolevista puskureista toinen setti menee tietenkin tähän =D

    [​IMG]

    kuten näkyy, niin tarpeeseen tulee...
     
  16. Bandicoot

    Bandicoot Gearhead

    Kesälomaa viettäessä projekteille ei tapahdu mitään,mutta nämä ovat männä talven touhuja. Kori on jo takaisin kunnostetulle rungolle asenettu kuin myös tekniikka on paikallaan.Seuraavana talvena pohjatyöt ja maalausta,sisustan osien asentamista jne........
    Hiekkapuhallusta,harjausta,puhdistelua ,rapsuttelua,kiroilua,kyllästymistä,krapulaamuja on takana.
    Ehkä tosiaan vielä se yksi talvi ja se olisi valmis,sillä ne mittavat peltityöt on nyt tehty.Buick oli huonommassa hapessa kuin olisi luullut.Monet korinsaumat oli ruostuneet turvoksiin ja siksipä lähes kaikki pistehitsi saumat on avattu homman edetessä ja maalailtu korrolla putsauksen jälkeen.
    Osa puutteita siinä ei paljon ollut,mutta textiilit oli kuluneet ja oravakin vielä majaansa pitänyt lämmityslaitteen sisällä.

    Lisään joitain kuvia lisää missä valmisrunko ja tekniikka on kuvattuna sekä joitakin peltitöiden tarkempia vaiheita,kuten ovet purin kokonaan jotta saumat sai puhtaaksi reunaruostumisen ehkäisemiseksi.

    Eli kuvat ovat purkuvaiheesta.

    http://s6.photobucket.com/albums/y249/a ... G_0113.jpg

    http://s6.photobucket.com/albums/y249/a ... 0130-2.jpg

    http://s6.photobucket.com/albums/y249/a ... G_0199.jpg

    http://s6.photobucket.com/albums/y249/a ... 6ffb95.pbw

    http://s6.photobucket.com/albums/y249/a ... uva027.jpg
     
  17. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  18. SS-454

    SS-454 Gearhead

    Näytti tuo käyttis-Buicki satamassa tosi hienolta projektilta.
     
  19. shark

    shark 3rd gear

  20. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Autopornoa.
     

Kerro tästä muillekin!