Mercury 49-51

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Anonymous, 15.1.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Niin..nää on taas näitä.Mä luulen että B:llä on ollut enemmän autoja kuin mr.nobody edes on nähnyt kosteissa unissaan.
    http://www.usacarclub.net/keskustelu/vi ... orum=16&24

    HOU HOU, toi kirjahyllykuitti oli tarkoitettu miehelle joka autojaan säilyttää kirjahyllyssä. EI mitään tekemistä tosiharrastajien kanssa, kuten mr B.

    nimim. nimetön jälleen

    ps. -51 Mercurykö muka hanurista
     
  2. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

     
  3. B

    B Gearhead

    "Tosi harrastaja" LOL
     
  4. Dobermann

    Dobermann Gearhead

    Heh: "Eikö niillä ollutkaan efiä, sähkölaseja ja pioneerin CD poppeja vuonna 1950??"..

    Joo, tuota miettinyt just. Ei ole autoa kanta-auto tarkastettu, vaikka prosentteja vaikka riittäisikin. Ei se sovi pyrokraatti-setille.. :sad:
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Kaikki 50-luvun alun jenkit on todella kamalia, mutta onneksi kustomointi kaunistaa sen verran, että edes joku häiriintynyt sielu kehtaa niillä ajella... Uskoisin sen kaiketi auttavan, ettei matalista laseista näy kuskia kunnolla. Ja se 51-Mercuryhän se kaikkein rumin vasta onkin, näkeehän sen kuinka paljon niitä on jouduttu muuttelemaankin! YÖK!

    ps. Nimettömät rulettaa. [​IMG]
     
  6. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  7. Buick 53

    Buick 53 Gearhead

    no eihän toi oo edes kallis jos vertaa jenkki hintoihin ja näyttäis olevan hvyäs kunnos.
     
  8. heikkisj

    heikkisj Gearhead

  9. HEPCAT

    HEPCAT 3rd gear

  10. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    Tälläkin viikolla 2kpl sämpylämerkuria vaihtanut kuulemma omistajaa... niitä rumia viisykkösiä :grin:
     
  11. Karva

    Karva Gearhead

    Yes, ei mahda mitään ... on ne vaan niin rumia, mitähän tässä pitäs myydä pois jotta sais ... Muija ???

    Ostakee hyvä suomi muija, perse matala mutta levee, suurinpiirtein sisäsiisti, ja käyttää samaa parran-ajokonetta, tekee kotiruokaa eli tilaa pitsaa, hoitaa lapset ainakin sosiaali tsto:n mukaan, kuorsaa yöt ja nukkuu päivät ...

    Vaihdossa 2/4 D -49-51, ja voin maksaa väliä ???
    :-o :-o :-o
     
  12. dustujevski

    dustujevski 1st gear

    Perskeles kun mulla on itelläki tommonen muija
     
  13. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Suomesta löytyy alkuperäiskorkuisia Mercuryita ainakin seuraavasti:

    - länsi-Suomi 2-3 kpl '49, '50 ja '51
    - Pirkanmaa 1 kpl '50
    - Päijät-Häme 3 kpl '49, '50, ('51?)
    - Savo 1 kpl '50
    - Pohjois-Suomi '50

    Nämä siis 85% varmaa tietoa. Yli puolet olen itse nähnyt ja loput kuvasta. Puolet nuista projekteja ja loput ajossa. Autot tekeillä pikku hiljaa. Kaikki kuitenkin tallessa. Minulla yksi nuista -1950 4D Sedan kuten useimmat muutkin nuista. Nuissa yksi woody farmarikin.

    Eiköhän ne ole metsistä ja talleista aika tarkasti koluttu mutta kyllähän niitä on siltikin vielä mahdollista löytää kuten mitä tahansa rompetta. Latolöytöön ei kuitenkaan kannata Suomessa luottaa jos sellaisen itselleen haluaa saada:) Ehdottomasti vaan jenkeistä tai lähempää Ruotsista Mercurya ostamaan kaikenkorkuisina jos lompakko antaa myöten. Ei ole eikä tuskin tulekkaan liikaa sämpylöitä teillemme.

    t.Juha
     
  15. Anonymous

    Anonymous Guest

    No löytyyhän niitä jos viittii kysellä.Road Pilotsien tallille tuli Hälvän entinen 50-mercury.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mihin hintaa jenkeistä saisi, siis Suomeen tuotuna, 49-51 mercuryn aihion??
     
  17. Sikalintta

    Sikalintta 3rd gear

    Mistäspäi Savoa?
    Ettei ois Heinäveeltä?
     
  18. Yksi kappale tuli lisää loppukesästä.Hain Ruotsista,vuosimallia -50.Orkkis tekniikka,konetta vähän piristetty,jousitusta laskettu hiukan.Aika mainiossa kunnossa, esim. pohjaa ei ole koskaan hitsattu.Ajoin suoraan satamasta konttorille ja leima tuli heti niin että napsahti.Ala-aste ikäisestä asti olen Kustom Merkkarista haaveillut nyt on ensimmäinen askel otettu.Jeeeee Tossa vielä pari kuvaa.
    Tässä se on vielä aurinkoisessa Ruotsissa
    [​IMG]

    Ja tässä Suomen talvisissa maisemissa.
    [​IMG]
     
  19. Poppamies

    Poppamies 1st gear

    tyrwäältä löytyy -49 (mr)
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Asiaa! Nåtti väri ja toiv näkyy joskus live. Äläkä dieselöi sitä!
     

Kerro tästä muillekin!