Lokari Jeeppiin osia?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja jenkkijussi, 24.7.2009.

  1. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Olisiko kenelläkään tietoa mistä löytyisi 15v vanhaan lokari-Jeeppin varaosia? Lähinnä moottoriin ja voimansiirtoon. Lienee Hondan tekemä kone ja ainakin variaattori menee uusiksi.
     
  2. Jack

    Jack Gearhead

    Itse olen kysellyt suoraan Lokarilta, melko nopeasti ovat vastailleet kyselyihin, ja kerran lähettivät räjäytyskuviakin kone/voimansiirrosta.

    Kotimaan lokarimyynti
    Merja Heino
    (02) 8387 3131
    Fax (02) 822 2522
    merja.heino@lokari.fi
     
  3. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Kiitoksia sukkelasta vastauksesta. Täytyypä maanantaina soitella.
     
  4. 454SS

    454SS 3rd gear

  5. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Lokarin tehtaalta sain räjäytyskuvat ja varaosaluettelon. Vaihteisto on kuulemma Valmetin tekemä ja uuden hinta noin 700€. Minulla vaihteiston kiinityspulttien kierteet korkannut joten täytyy yrittää laittaa helicoilit. Palvelu Lokarin tehtaalla erittäin ystävällistä.
     
  6. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Mikähän mahtaisi olla vaihdelaatikon öljytilavuus? Jeeppi alkaisi olla moottorin asennusta vaille valmis koeajoon.
     
  7. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Itse vastaten tilavuus on 0,5 litraa
     
  8. raceman

    raceman Gearhead

    tuossa meijän lokari jeepissä on Peerlessin vaihteisto tai eihän siinä oo vaihteita muuta kuin eteen ja taakse. Siinä käytetään vaihteistossa pentonite rasvaa. Tuleeko sun lootan oikeen vaihteisto öljyä vai mitä?
     
  9. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Valmetin tekemä vaihteisto/tasauspyörästö, hypoidiöljy. Tämä tieto valmistajalta.
     
  10. raceman

    raceman Gearhead

    Taitaa olla tuo meijän lokarijeeppi vielä vanhempaa mallia. ku siinä on tuo Peerlessin loota
     
  11. Multislayer

    Multislayer 3rd gear

    Meidän lokariin tilattiin uusi laatikko leo laineelta eli lokarin tehtaalta. Ongelma oli että tuohon n. 25v vanhaan laitteeseen ei saanut alkuperäistä laatikkoa ja uutta varten oli moottori käännettävä 90 astetta ja voimansiirto tehtävä uusiksi, samalla vaihdevalitsimen suunta muuttui. Valmetin laatikko tuo uusi kai on, ja tuntuu olevan edellistä paljon kestävämpi. Variaattori pitäis tännekin vielä saada kun on vähän heikolla hapella. Hondan moottori röplöttää edelleen kuin uutena vaikka kilometrejä on ties montako kymmentä tuhatta.
     

Kerro tästä muillekin!