Toyota Crown Corvette (eura yms.)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Teppe, 7.8.2009.

  1. Teppe

    Teppe 1st gear

    Tälläinen outo ilmiö pitäisi löytää...
    Aikonaan Nettiautossa oli useampikin tarjolla.
    Paras niistä 110-sarjan Toyota Crown 5ME-tekniikalla ja päälle ympätty aito Corveten kori, Mutta myös nämä ns. Eura replicat kiinnostaisi...
    Mihin ja kelle ovat kadonneet?
    Löytyykö täältä forumilta tietoutta?
    Kuvia?
    Bongauksia?
    Yms. Tietoutta missä kuosissa ja mitä niille kuuluu?
    Ja hienoa olisi, jos itsellekkin löytyisi yksilö mihin rahatkin riittäisi...
     
  2. jope5

    jope5 Gearhead

    -tulipahan tollanen omistettua rek. ubz-50 möin sen vesanto nimiselle paikkakunnalle.
     
  3. Rodman

    Rodman Gearhead

    kaveri muutti yhden 110 crowni corveten cobraksi. Oli keskenjäänyt projekti. Sai kilpiin 3 vuotta sitten ja myi auton viime vuonna.
     
  4. kustomkuuppa

    kustomkuuppa Gearhead

    Tuollainen autohan on melkein ikuinen: japanilainen tekniikka, mutta ei japanilaisia ruosteenkesto-ominaisuuksia!
     
  5. Ford32

    Ford32 1st gear

    Viitasaarella taitaa pyöriä yksi tuommoinen...!
     
  6. Teppe

    Teppe 1st gear

    Rekkarihan auttaakin jo loistavasti KIITOS 8)
    Jos ei muuta niin ainakin omistaja selviää ja jos muutaman kuvan edes arkistoihin saisi ruinattua :wink:

    No tämä ei ole ainaskaan tuo minun takoittama yksilö, koska siitä on nyt n.4-5v. kun bongasin myynnissä ja kuuluu vissiin näihin minulta ohi livahtaneisiin yksilöihin...
    Onkohan arkistoihin jäänyt kuvatuksia?
    Tänä vuonna vedän PJ:n ominaisuudessa tuota Crown & Corona Fanclubia ja kerhon nettisivustoa siinä ohella ja sinne olisi tarkootus tehdä myös osio näille "erilaisille" Crowneille ja yhden jos onnistuisi vielä itselleenkin hamuamaan säilöön.
     
  7. jope5

    jope5 Gearhead


    -tuosta ubz-50 myynnistä vois olla noin 4-5 vuotta auto tuli mulle laukaasta missä oli ollut todella kauan.viitasaari/vesanto ei kovin kaukana toisistaan eli voisi olla sama auto.
     
  8. jope5

    jope5 Gearhead


    -lisätään vielä että auto oli mulle tullessa rek.jle-36 mutta halusin mustat kilvet siihen niin tuli toi ubz-50 eli voi hämätä joittekin muisti kuvia.
     
  9. jylhä

    jylhä 1st gear

    Totta, vielä kun tekis jonkun hyödyllisen ja käytännöllisen korin corvetten sijaan.
     
  10. jope5

    jope5 Gearhead

    corvette toyota

    -jos mulle joku kertois miten noita kuvia laitetaan näihin juttuihin niin voisin laittaa kuvia pirssistä
     
  11. Mr. Toyoda

    Mr. Toyoda 1st gear

    Rekisteritilastoissakin muuten kummittelee yksi 1970 Crown mallimerkinnällä EURACOUPE. :D
     
  12. Teppe

    Teppe 1st gear

    :lol: Toi olikin jo uutta... ... :lol:
     
  13. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Re: corvette toyota

    tuolta testi- ja tiedoteosiosta löytyy ohjeita, perusidea että kuva johonkin nettikansioon photobucket ym, sitten kopioit kuvan suoran osoitteen ja laitat sen tänne :[​IMG]

    sitten pitäisi näkyä
     
  14. GARAGE_INC

    GARAGE_INC Gearhead

    Pontiac trans sportin kori kato tilalle, on muovia ja taatusti kestää ruostetta vastaan... ja monikäyttönen.
     
  15. Teppe

    Teppe 1st gear

    "jope5":n omistuksessa pyörähtänyt yksilö saapui kuvallisessa muodossa minulle...
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Itse epäilen kyllä vahvasti, että tämä on rakennettu 50-sarjan Crownin rungolle, koska keulilla lepää, sen mallisarjan suurin 2M eli 2.3l.kutvosmotti ja sisusta on muokattu 50-sarjalaisesta myös...
    Mutta kyllä kelpais :wink: 8)
     
  16. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Tämä oli vissiin se entisen K-kauppiaan pojan, Eriksonin auto?
    Taitaa se kyllä olla tosiaan 50-sarjalaisesta tehty vaikkakin joskus sitä kaupattiin jossain kauppapalstalla 5M moottorilla varustettuna, tekstin mukaan.
     
  17. Teppe

    Teppe 1st gear

    Jep sinne oli myöhemmin ympätty 5ME, mutta mun tietojen mukaan sitä ei ikinä sillä leimattu... Tosin voihan se nykyään olla jo muutoskatsastettu sillekkin...
     
  18. dart -66

    dart -66 Gearhead

    UBZ-50 on MS55-xxxxxx ja 2,25 litrainen eli ei muutettu 5ME:lle, mutta ei pahan näköinen (pl plyyshiverhoilu, ei iske mulle)
     
  19. jope5

    jope5 Gearhead

    corvette toyota

    -joo eriksonilta ostin auton ja papereissa oli muistaakseni 2 litrainen
     
  20. Teppe

    Teppe 1st gear

    Nahalle olis saanu jättää 8) Samoin en ole ikinä aivan noin kuppipenkeistä tykännyt... Recarot yms. sivutuennalliset vielä menettelee...
    Mut onneksi makuja on moneksi, niin joka autosta uus omistaja (+muut) löytää jotain "parannettavaa" :p
     

Kerro tästä muillekin!