Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Taannoin eräällä parkkialueella kävelin autolle (Camaro) ajatuksissani/räpläsin kännykkää/tms. vähän matkan päässä olleen pariskunnan naispuolinen henkilö huikkas

    Nainen: "Makee kaara"
    Minä: No kiitos kiitos 8)
    Nainen: "Haluisin kyytiin, mut toi yks ei taitais oikein tykätä *vinkkaa ukkoonsa*, joten pitää nyt vaan tohon Volvoon nousta *vinkkaa S60 Volvon suuntaan*
    Ukko: "Joo kyllä me taidetaan Volvolla tästä nyt lähteä..."
    Minä: Vai sillä tavalla. Nooooh, onhan se Volvokin kai nyt ihan hyvä auto kanssa 8)

    Myös hiljattain erään automuseon parkkialueella, jonne kaarsin parkkiin ja sammuttaahöräytin koneen pienellä "ryyppykaasulla" näin jo ennen ruutuun ajamista että joku kaveri kiiruhtaa kädet levällään auton tykö
    Heppu: "Toi on mahtavaa! TOI ON UPEETA!!
    Minä: ....*juuri sammuttanut moottorin*
    Heppu: "Tee toi uudelleen, JUST TOI HÖRÄHDYS"
    Minä: ...*käynnistää koneen uudelleen ja painaa pari kertaa ronskisti kaasua*
    Heppu: Tolta pitäis kaikkien autojen kuullostaa. Ei teidän tonne museoon kannata mennä ku tää rauta on jo tuplasti koko museon kalustoa upeempi??"
    Minä: ...öh...jaa no, kiitoksia vaan tuota... :)

    Tämä tapaus oli kyllä positiivisessa mielessä vuolaimpia ylistäjiä mitä vastaan on tullut. :)
     
  2. Tuassa viime perjantaina rullailtii lintta kaprisella kaupunkilla ni siinä sitte polliisiskooda päätti meijät pysäyttää.. sheriffi siinä kierteli kapriisin ympärillä, tarkasti onko edessä ja takana samat kilvet kaikenlisäksi.. sit se tuijotti sitä kyseinen ilme päällänsä; :eek: . ja samaisesti totesi siihen ratiopuhelimeesa pitkän hiljaisuuden jälkeen: " tää on viimeviikolla katsastettu.... " ei siinä muuta kun se ilme oli ehdottomasti näkemisen arvoinen :rotfl:
     
  3. mke77

    mke77 Gearhead

    hiukan OT...mut kuitenkin kerron!!

    pojat oli jyskälän rallaihin menos mootori pyörillä....poliisit toppas matkalla(enen lahtea) ja puhalluttivat ekaks ne poliisit kehus turbotettuu CBR:ää "tää on asenne vehe"...ja kaverin KTM-enduron kohdalla "tää taitaakin olee semmone malli et ei voi kikkailla etupyörällä ajoo" :rotfl: :rotfl:
     
  4. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    risteyksessä oltiin galxien kanssa linnagruisinkissa, ihan vieressä se kummin poltto. paikka. Ca 50 v mies oli fillarilla, sano: " Autos on just hyvä noin , älä vaan tee sille mitään, tosi komea!"

    NOh, siihen sanoin ,Kiitosta vaan, mutta vanteet joutuu ottaa pois, polykapselit tilalle,
    muuten ei saa mr kilpiiin...
     
  5. jorkki107

    jorkki107 Gearhead

    oltiin tossa muutama viikko sitten(rouvan(lue pussihousun)rivieralla) bikviilsissä ja käytiin jäppilässä syömässä.poislähtöä ku tehtiin ni viereisestä autosta nousi vanhako mies ja sanoi että on paljon hienompi ku hänen.tais sen rouvakin jotain sanoa?
    pariskunta tuli kuitenkin 08 lexuksella :poff: ,

    ajattelin (kuvittelin???) sanovani että vitosen välillä vaihtuu :poff: :poff:


    ps.raptoppi älä lähe niihin mr hommiin ,joudut teettää uusia housuja niin pirusti. :odroll:
     
  6. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    kyll lähden, puzzihousut jo melkeen tilattu.. :rotfl:
    haittaverosta irti, ei tarvitse katsastaa ku joka toinen vuosi,
    JA on varaa ottaa camaro liikenteseen..

    kone huonetta siistimmäksi, ja vanhemman oloiseksi, uus katto, ja pyörät.

    Kun ca galaxien puol vuotta maksaa saman kun galaxie mr vakuutuksessa + camaro liikentessä.

    camaro vähä surullisena pihalla, ku kukaan ei hänellä aja ... :(
     
  7. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    No mun vehkeitä ei mihinkään museorekisteriin edes saisi, mutta eipä noista veroja maksella...
    Ja tuskin edes jokatoisena vuotena katsastetaankaan...
    Ja noi pelkästään pienen väkimäärän kuljettamiseen suunnitellut ei minua juuri innosta...
    Eli turhaa museoida, sillä eihän sillä sen jälkeen saa / voi enää edes ajaa kuin muutamana päivänä vuodessa... :odroll:
     
  8. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    30 päivää saa ajaa, miten lasketaan päivät: 15 min tänään, 15 min huomenna... :rotfl:

    tavoittena joskus saada vaihdettua camaroni toiseen mr AvoAutoon, kulut aika ales, ja 60 päivää riittänee. Mua taas ei innosta mitkään suuren väkimäärän tai tavaramäärän kuljettamiseen tarkoitetut, eikä varsinkaan sellaiset millä 80 km/H on maksimi laillinen nopeus. Onneksi meitä on moneksi, se rikastuttaa autokantaamme !!!
     
  9. Got hemi

    Got hemi 1st gear

    Tuossa päivä pari sitten kun tuli oltua pihalla vaihtamassa renkaita autossa(caprice) ja siin sitten tuli punnerrettua kaverin avustuksella... Joku mummontaapero käveli ohi ja totesi "Jopas on komia auto! Ja pojatkin on niin komeita"...

    Syytä en tiedä mutta pidän itseäni rumana ihmisenä.... :oops:
     
  10. mke77

    mke77 Gearhead

    ei sit tullu sullekaan mieleen et ikä-ihmisillä on useest aika heikko näkö :wink:

    enkä nyt tarkota ulkonäköä :D
     
  11. mike-79

    mike-79 1st gear

    ...ja hormoonit jyllää...
     
  12. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Eikös jossain kummelissa laulettu että "rumat ihmiset ootte turhia" :poff:
     
  13. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    Lauantaina ajeltiin kaverin kanssa Kuopioon tolla mun Tupperwarella ja yhdestä vastaantulevasta Volvosta (tais olla V70) näytettiin peukkua vänkärin penkiltä. :)
     
  14. Milestone

    Milestone Gearhead

    Linna Cruisingin ajolenkin jälkeen oltiin tauolla ABC Hml pihalla kun
    viereen karautti vanhempi herrasmies rouvineen ponttooni-Mersulla.
    Kyseli että 'mikäs tapahtuma täällä on kun näin paljon jenkkejä?'
    Kyseli vielä järjestävää seuraa ja totesi sitten että 'hienoa että näitä
    järjestetään, meitäkin vastaan tuli paljon hienoja jenkkejä'

    ..että tämmöinen positiivinen kohtaaminen! :D
     
  15. NUTFINN

    NUTFINN Gearhead

  16. mike-79

    mike-79 1st gear

    Tulevaisuuden jenkkiauto - toivottavasti...
     
  17. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    No eipä totakaan juuri jostain ferrarista tai porssesta tai muusta kiinalaisesta kylpyammeesta erota...
     
  18. ata

    ata Gearhead

    Tuosta Ferrarin tai Porschen kiinalaisuudesta nyt tiedä, mutta Teslan perusmuoto ja runkorakenteet ovat peräisin kyllä Britanniasta, eli se perustuu Lotus Eliseen, johon Tesla on tehnyt nuo sähköheebelit sitten itse ja korin päällysmuovit ovat oman näköisensä.
     
  19. Silvarello

    Silvarello Gearhead

    Tuo Tesla-nimihän on kunnianosoitus Nikola Teslalle, eli vaihtovirran ja monivaihevirran keksijälle. Sillä herralla niitä oli ennakkoluulottomia(kin) suunnitelmia , kuten langaton virranjakelu koko maailmaan. :eek: Tämä siis 1900-luvun alussa.
    Voi muuten olla sähkömoottorin siivittämänä 3,9sek satkuun hauskan kuuloista.
     
  20. Hertta08

    Hertta08 3rd gear

    niihin voip jälkiasennuksena tuunata vastaavanlaisen päristimen ku kersoilla on villareissa "motskari kahva" :rotfl: :poff:
     

Kerro tästä muillekin!