Dodge Ram 4x4 Cummins. FAQ sivulla 1.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Mussemaan, 18.10.2004.

  1. Rockmaple

    Rockmaple Gearhead

    Re: lahti cruising 8.8.2009

    Tulee aika hyvin tolla pakoputkiratkaisulla savut sisään takana ajavaan autoon. Huomasin vaan tossa yhtenä päivänä... Eihän sieltä normaaliajossa kovin mustaa tuu, mut silti tuppas silmät kirvelemään. :rotfl: Taitaa joku tuuletusräppänän tiivistekin vielä puuttua mun -54 Tötsistä.
     
  2. rötkö

    rötkö Gearhead

    Re: lahti cruising 8.8.2009

    Kätevä sivuääni maken koneessa :odroll: hyvin näyttäs heräilevän kuitenkin..
     
  3. prospector

    prospector 1st gear

    Re: lahti cruising 8.8.2009

    se sivuääni on kyllä ihan rakennettu ratkaisu :D
     
  4. captainpera

    captainpera 2nd gear

    Re: howdy

    Jos olet nii mite olis pikku miitti "keskustassa?" Olis kiva nähdä se sunkin vekottimes livenä!! Ilmoittele! La olen röissä eli poikkeile tässä työmaalla jos silloin olet liikenteessä.
     
  5. elmer

    elmer 3rd gear

    Mikäs on firman nimi hämeenlinnassa jolla saattaisi olla etupyörän laakeri hyllys?? tai riksus? tai lahdesta n.100km säteellä? Ja sitten jos joku viitsisi mitata mikä on taka-akselin ja jousipakan etutapin välinen mitta. Toi kapine kulkee kuin ajokoira :argue:
    kylki edellä... korin kiinnitys korvakosta mitattuna on eroa n.7 cm :eek:
    rungon taka päästä mitattuna ero on "vain" 2-3 cm. Ja perjantaina pitäs lähteä nurmekseen huvikseen ajelemaan mutta ei tolla laakerilla. :mad:
     
  6. camaro1970

    camaro1970 3rd gear

    olisiko ketään avuliasta luottokortin omaavaa auttamaan tilauksessa rockautosta,yhteydenotot vaik yv llä.ja jos jotain kiinnostaa katsoa osanumerot -99 4wd ramiin 24 valve cummins,kampiakselin asennontunnistimelle,abs rwal anturille(abs takapäässä vain),sekä clock springille.voisin verrata omiin päätelmiini. :oops:
     
  7. Rämpylämpi

    Rämpylämpi 1st gear

    Olisko southwesttrade toi jota tarkoitat. Ainakin se löytyy Hämeenlinnasta.
     
  8. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Re: lahti cruising 8.8.2009

    Kimmo laitto mulle jonkun kuvan, hyvältä näyttää. Vois jossain vaiheessa vähän vertailla kokemuksia noista...
     
  9. Antti P

    Antti P Gearhead

    Ei ole visaa mulla eikä tarvii. Rekisteröidyt PayPal:iin niin voit maksaa omalta tililtä sen laskun.
     
  10. prospector

    prospector 1st gear

    Re: lahti cruising 8.8.2009

    joo täytyy tulla joskus käymään vierailulla siellä niin vois potkia renkaita :D
     
  11. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    määkin voisin tulla potkiin JA polttaan kumia!! 8) :rotfl:
     
  12. prospector

    prospector 1st gear

    tuuks huamenna tännepäin kruisinkeihin potkiin ja kittaan lonkeroo?
     
  13. fourwheeler

    fourwheeler Gearhead

    Olisko mitään ideaa pitää tässä ketjussa Ramien osaswappia?

    Monella varmaan saattaa olla kaikennäköstä ylimäärästä osaa hyllyissä pyörimässä. Tässä ketjussa ne vois saada jossain määrin kaupaks jopa ja auttaa asiaa kun tunnetaan monet toisemme.
     
  14. exxcevy

    exxcevy 3rd gear

    Mahtuuko pari riisitautista mukaan?
     
  15. ois se

    ois se ihan järkevä idea niin ei tarvii aina huudella onko jollain ylimääräisenä jotain osaa. itelläki jääny nurkkiin kaiken näköistä alkuperäis osaa.
     
  16. prospector

    prospector 1st gear

    tottakai mahtuu,ei muutakun tänne päin vaan huomenna!!
     
  17. prospector

    prospector 1st gear

    kuulostaa ihan järki idealta.mä voin aloittaa eli 2gen rammiin tuulen ohjain listat etuoviin,siis semmoiset karmessa kiinni olevat että voi pitää ikkunaa rakosellaan ja ei tuule sisään(olikohan tarpeeksi epäselvästi) hp:20e+mahdolliset kulut
     
  18. sepi 74

    sepi 74 1st gear

    fuel plate nro 6 8)
     
  19. Aki_A

    Aki_A 1st gear

    Uusi VSS nopeus anturi laatikon perään, ainakin 47re sopii ja
    2003vm. vakio infinity etukaiuttimet 2tie 3.5" koaksiaalit kojelaudalta ja 6x9 midbassot etuovista+vakio cd rds radio rammari.
     
  20. laundrybros

    laundrybros Gearhead

    Ei oo ideaa, tänne tulee niin paljon kohinaa että se swäppi häviää tuhannen viestin savupilveen. Ehdotan erillistä ketjua vaihdettavalle raminkappaleille.

    Toi fourwheelerin avaus oli sikäli henkilökohtaisesti kovin huvittava että mun etunimi on ihan oikeesti Rami. Juu, olen tästä saanut kuulla enkä käsittääkseni ole ainoa. Pari kertaa telefoonilla soittaessa on tullut vastapuolelta parin sekunnin tuumaustauko, "Rami tässä moi, tarvisin Ramiin pari osaa...". :D
     

Kerro tästä muillekin!