onko kukaan saanut FHRA:n jäsenkorttia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja arih, 8.5.2009.

  1. Sittana

    Sittana 1st gear

    Mäki sain tänään kortin :)
     
  2. promod

    promod 1st gear

    Tänään se vihdoinkin löysi tiensä perille!
     
  3. rude1

    rude1 Gearhead

    Tänään tuli pojallekin kortti :D
     
  4. kinde

    kinde Gearhead

    Ei tullut korttia mutta ensivuoden lasku kylläkin........

    Mitäs nyt tehdään........................ :rotfl:
     
  5. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mullekin tuli lasku, mutta kun 2010 korttikin on niin jätän ehdottomasti maksamatta näin tiukan talouden aikana. :eek:
     
  6. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    pöh. mä en oo saanu laskua, toimistoo!!!! missä mun lasku on? onks joku vetäny välistä?

    soitelkaa toimistolle jos ei oo korttia näkyny.
     
  7. atobee

    atobee Gearhead

    Kortti tuli tänään perille!
    Eikö ole enää erillistä kilpailijakorttia kun tuossa lukee "member"?
     
  8. Psycoil

    Psycoil 1st gear

    Kuinkas nää korttiasiat männöö tänä vuonna? Koitin FHRA:n sivuilta siikailla mut eip osunt silmään :(
     
  9. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Jos sulla on viime vuodelta kortti, niin se on voimassa myös tänä vuonna tämän vuoden jäsenmaksusi maksettuasi
     
  10. Psycoil

    Psycoil 1st gear

    No eipäs ole sitä ko tuli "pidettyä välivuosi" ko unohtu maksaa :soosoo:
     
  11. Fe

    Fe 1st gear

    Maksettu jo pari kolme kuukautta sitten... eipä näy, ei kuulu...
     
  12. HEmiTERO

    HEmiTERO 1st gear

    juu eipä oo emännälle tullu ees viimme vuoden korttia vaikka vuos si maksi jäsen maksun....tais kortti palaa poroks :odroll: :cry:
     
  13. kinde

    kinde Gearhead

    No en nyt muista maksoinko viime vuOden maksua kun korttia ei tullut. Tänä vuonna maksoin, se on varmaa, jos ei tule korttia EIKÄ pääsylippua ACS.ään NI SITTEN MÖKÖTÄN KOTONA.
    Enkä soita.
     
  14. Foxmies

    Foxmies 3rd gear

    Mun kortti on ainakin vuosille 2009-2010. Kesti viimevuonna tulla kohtuu kauan niin päättivät pistää samantien 2 vuoden kortin.


    Mutta milanes kansi oli viimisessä Takaluukusta lehdessä. Mä luulen ettei ole sitä tullu vähään aikaan. En tiiä onko tullu muuta kuin ensimmäinen viimevuoden lehti. Saisko joku kuvan viimevuoden lehtien kansista?

    Ei meinaan ole sitten tullu jäsenmaksu juttujakaan. Toki löydän netistä mutta olis kiva tietää tuliko lehdet.
     
  15. vesaraiski

    vesaraiski 1st gear

    muistutukseksi kaikille:

    nykyinen jäsenkorttimme on kaksivuotinen, eli uudet kortit tulevat vuoden päästä...

    niille joilla ei oikeasti ole vielä korttia ottakaa välittömästi yhteyttä miia:n toimistolle 09-2515 250 tai fhra@fhra.fi, niin miia tarkistaa mikä on tilanne ja saatte kortin...

    ACS koko aika rannekkeet lähtevät postissa niille jotka osallistuivat kamppikseen ja maksoivat marraskuun loppuunmennessä ja muille 2010 jäsenmaksunmaksaneille päivälippu lähtee myös postissa liikenteeseen enen näyttelyä.

    sitten ennen kauden alkua tulee vielä kaikille 2010 jäsenmaksun maksaneille ns. passi, jolla on käytettävissä fhra:n tapahtumien jäsenedut kaudella 2010...


    t. vesa
     
  16. rami_espoosta

    rami_espoosta 1st gear

    Hieno juttu...

    aloin jo huolestua kun tuo ACS on jo aika lähellä... maksoin jäsenmaksun (itseasiassa 5 vuoden maksun) jo lokakuun loppupäivinä!

    T. Rami
     
  17. Miitu

    Miitu 1st gear

    Rami

    Laita Rami tietosi vielä sähköpostilla miia.verhola@fhra.fi niin tarkistetaan tuo jäsenyys..
     
  18. rami_espoosta

    rami_espoosta 1st gear

    Re: Rami

    Lähetetty! :)
     
  19. Miitu

    Miitu 1st gear

    Jäsenpostit

    Tänään on tiputettu postiin loput jäsenkortit (paitsi jos maksu on maksettu lähiaikoina), kokouskutsut sekä liput American Car Showhun. Posti tulee 2lk:n kirjeenä joten pitäisi olla perillä viimeistään ensi viikon alussa. Eli jos jollekin ei nyt ensi viikon aikana tule meiltä kirjettä tai puuttuu korttia ym niin laitattehan minulle viestiä miia.verhola@fhra.fi niin katsotaan mikä on vikana.

    Kiitos :)
     
  20. kinde

    kinde Gearhead

    KIITOS, minulle ainakin tuli. Onhan se ranneke vedenkestävä ettei tarvii haisevana montaa päivää kulkea siellä halleissa. :lol:
     

Kerro tästä muillekin!