ohjauksenvälykset katsastuksessa ja muuten

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja Hertta08, 28.8.2009.

  1. Hertta08

    Hertta08 3rd gear

    auto on astro -91 ja ohjauksen nivelöintiä uusittu jne mut simpukassa hieman klappia kun rattiakselista niivittää ,no auto käyntii ni ei välystä elikkäs miten katsurin kuuluu katsoa tehostetun ko ohjauksen välykset? Auto käynnis vai nou
     
  2. ford59

    ford59 1st gear

    Auto käynnissä välykset tunnustellaan, sammutettuna tehostimen ohjauspaine venttiili antaa ylimääräistä löysää rattiakseliin. Tietenkin jos simpukassa huomattava välys, niin se tuntuu molemmilla tavoilla, ajossakin.
     
  3. Hertta08

    Hertta08 3rd gear

    joo ei vaeltele ennää.no pitää sit kohteliaasti mainita asiasta jos nitkuttelevat niinkuin viime vuonna .. :eek:
     

Kerro tästä muillekin!