OD-risteily 2009

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja Stone, 28.6.2009.

  1. apukuski

    apukuski Gearhead

    Nättäsköhän ossalistuja lista jotakuinkin tuolta tällä hetkellä? Älähtäkää jos joku on liikaa tai joku puuttuu.
     
  2. Baldhead

    Baldhead 1st gear

    Mites olis... Käviskö kuopion yhteiskuljetus porukalle (miksei muillekkin) jotta käytäis laivalta tullessa sunnuntaina tuolla xtreme car showssa..?
    Siellä mm. Boyd Coddingtonin pajalta mukana Duane Meyer ja Bernt Karlson.
    http://www.x-treme.fi/
     
  3. apukuski

    apukuski Gearhead

    Vois harkita.. Riippuu aika paljon olotiloista :lol:
     
  4. BettyBlue

    BettyBlue 3rd gear

    Mie en varmaan jaksa siinä vaiheessa enää keskittyä muuhun ku nukkumiseen, mut eihän mun sinne oo pakko mennä jos muut haluaa :)
     
  5. Baldhead

    Baldhead 1st gear

    Vanissa on pehmee sohva nukkua sillä aikaa... Vuan eipä sitä tiedä vaikka sitä sohvaa tarvii itekki... 8)
     
  6. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

    Jaa-a ensi viikolla tähän aikaan nääkin bakkanaalit ovat ohi! :rotfl:
     
  7. BettyBlue

    BettyBlue 3rd gear

    Suattaa olla tunkua sillä sohvalla :lol:
     
  8. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Bakkanaalit?!?!?? Vielä tänään oli puhetta rauhallisesta seuramatkasta??? :eek: Mitenkä minä - ujo ja hiljainen poika - uskallan nyt reissuun ollenkaan? :odroll:
     
  9. Stone

    Stone 3rd gear

    No jos vaikka vetäset sellaset soolo-twistit heti kärkeen niikuin lämmittelyks, aivan kuin OD-risteily Nro 1:llä, niin eiköhän se ujous siitä karise :wink:
     
  10. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

  11. Ventura389

    Ventura389 1st gear

  12. Jabatus

    Jabatus Gearhead

    meinaatko olla yhtä pirtee ku viime vuonna??? :poff:
     
  13. apukuski

    apukuski Gearhead

    Tuossa vähän tuumailin noita aikatauluja.
    Perjantaina kokoonnutaan klo 17 terminaalissa jo perinteisesti sinne yläkerran baariin. Ne jotka ei tunne lähtijöitä niin tätä revohkaa ei ole vaikea tunnistaa sieltä kuppilasta :lol:
    Laivalla sitten kokoonnutaan klo 20 Pub pamiriin eli kannella seitsemän olevaan laivan ainooseen pubiin. tuumaillaan siinä sitten miten lauantaina edetään.

    Nyt kaikki jotka tietää Tukholmassa käymisen arvosia kauppoja niin kantsii niitä laittaa ylös ja ehdotella siellä sitten muillekkin. Oisko messevää liikkua edes jotenkin porukassa siellä? Ja jos joku osaa liikkua Tukholmassa niin voi ilmoittautua oppaaksi. meikäläisen Tukholma tuntemus ainakin on melko vähissä eli sitä ei oo ollenkaan :lol:
     
  14. Ventura389

    Ventura389 1st gear

    Tuohon aikaan ollaan jo laivassa ;)

    Eli kokoontuminen terminaalissa viimeistään 16.30, koska laivaan pääsee yleensä jo ennen klo 17!!
     
  15. jakulepi

    jakulepi Double Gearhead

    Minut ainakin tunnistaa sitten helposti terminaalissa. Olen suomalaisen näköinen, eli vaaleaihoinen mies joka kantaa laukkua. Vaatetuksesta sen verran, että minulla on mm. farkut.

    Tulkaa ihmeessä repiin hihasta jos tunnistatte! 8)
     
  16. apukuski

    apukuski Gearhead

    Onko sinne laivaan muka päässyt tuntia ennen lähtöö?? Mun mielestä ei.. Mut käy tuo 16.30
     
  17. jaketin

    jaketin Gearhead

    tuun ilkkumaan teitä :poff:
     
  18. Ventura389

    Ventura389 1st gear

    Sovittu :p

    Apukuski; laivaan ei välttämättä pääse tuntia ennen, mutta ennen klo 17 pääsee jo, ainakin yleensä on oltu siihen aikaan jo kansikaljalla :)
     
  19. Jabatus

    Jabatus Gearhead

    juu osaan mä tukholmassa liikkua... rekalla pois satamasta ja tarvittaessa takaisinkin sinne..... mut ei se taida nyt auttaa..... :poff: ja me tullaan sinne satamaan het kun ehditään......
     
  20. Fargo

    Fargo Gearhead

    Ja nyt näyttää siltä että Meidän hytissä olis yks paikka sitten tyhjänä. Saatana ku ihmiset arpoo ja arpoo muttei osaa päättää.

    Eli neljän hengen hytissä minä ja Bowtie akkansa kera.
     

Kerro tästä muillekin!