Fuselage Mopars ('69-'73 fullsizes)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Tomaso, 26.6.2005.

  1. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Tyhmä kysymys: onko AA-alkuiset muutenkin olleet valtion autoja? Omassa Valtterissakin on AA-kilpi.
     
  2. cuda69

    cuda69 Gearhead

    kyllä ne alunperin vissiin on ollu,nythän niitä on kaikenmaailman mersuissa ym ostokilpinä,kuten tuo AA-1.
     
  3. Elevator

    Elevator 1st gear

    Kirjainyhdistelmä "AA" oli varattu valtioneuvoston käyttöön siten että pääministerin autossa oli "AA-1" ja numero suureni hierarkian mukaan. 1950-luvulla valtion omistamissa autoissa oli valkopohjainen kilpi, jossa oli leijonavaakuna ja 1-3 numeroa sekä läänitunnus. Tilalle tuli 1972
    heijastavapohjaiset kilvet, joista vaakuna oli jätetty pois. Sittemmin vuodesta 1992 valtion autoihin on ruuvattu kiinni ihan tavallisia kilpiä ja "AA"-sarja on historiaa.

    lähde http://www.hak-ry.fi/fi/rekisterinumero.htm
     
  4. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Valtteri lienee siis ollut jollain valtion pikkuvirkamiehellä, kun järjestysnumero on 156. Joutunut ressukka ajamaan itse, hiertänyt soffan rikki, mutta takapenkki säilynyt liki koskemattomana.
     
  5. Elevator

    Elevator 1st gear

    lol
     
  6. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Onko kellä tietoa että millä offsetilla sopii 17" vanteet tuommoseen -70 c-bodyyn???
     
  7. toaster

    toaster Gearhead

    jos on rummut edessä niin kannattaa huomioida,että se vanteen kiinnitys pinta on aika paljon syvemmällä kun se rummun reuna. outlaw 1 mallisia vanteite ei ainakaan pysty asentaa ilman spacereita. tosin ovat 15 tuumaset.
     
  8. cuda69

    cuda69 Gearhead

    suunnittelin torg trusteja tai vastaavia ja niitten kanssa ei pitäs olla ongelmia
     
  9. Elevator

    Elevator 1st gear

     
  10. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

  11. Kähmy 545

    Kähmy 545 Gearhead

    Höps, luulin jo kirjoittaneeni tänne.... :oops: :oops:
    No mun nurkissa makaa ex tyyt ystävän -69
    Polara 2 dht projekti, 383+727+8 3/4. ei mätä, mutta joitain kolari ym. vaurioita löytyy.........
    En osaa sanoa onko myynnissä
    :argue:
     
  12. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

  13. gm dealer

    gm dealer Gearhead

  14. vuutainen

    vuutainen 1st gear

    apua kesä lähenee ja craisuun pitäis löytää uus katto ja lattia matto.
    olisko paikkaa mist sais mokomat tilattuu summit myy ei oota :(
     
  15. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Jaa minkähän ikäinen kraisu on kyseessä? Anyway, ainakin rock-autosta saa kohtuuhintaan ihan kohtuullisia lattiamattoja ja jos katolla tarkoitit kattoverhoilua, kokeiles jompaa kumpaa näistä:

    Acme Headlining Co.

    Alexander Headlining Co.

    Luulisi että jommasta kummasta vois tärpätä, nämä tekee ainakin 60-70 luvun rasseihin passeleita kattoverhouksia...
     
  16. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    Mokaman olisikohan tämmönen :-?

    -69 300 avo/-90 1500 pikuppi/-89 camaro näillä mennään
     
  17. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Häh, luuletkos että mä muka muistan ulkoa että millä nimimerkeillä on samanlainen auto kuin itselläkin, mulla on sen verran horo tuo pääkoppa, hyvä kun muistan mitä on omassa liiterissä... :poff: No, onneksi meillä on MOtorPARts paikkaamassa aukkoja muistissa, ei taida olla eka kerta. :rotfl:

    Noita rättikattoja löytyy mm. tuolta, on mustaa ja valkosta, muovi- tai lasiakkunalla:

    http://www.topsdown.com/home.php?cat=52
     
  18. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Mokaman, jopa mä olisin tiennyt mitä autoa tarkoitetaan! :rotfl: Se kun lukee siinä allekirjoituksessa... :poff:
     
  19. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Niinhän se näköjään lukeekin, mutta mä kun en koskaan lue allekirjotuksia, niissä kun saattaa lukea ihan mitä vaan niinku ittelläkin... :poff: :poff:
     
  20. Mihin hintaan mokaman saat touhuttua tuommosen -69 300:sen rättikaton lasi-ikkunalla suomeen? Tarvetta on nimittäin mullakin.
     

Kerro tästä muillekin!