Perän tunnistusta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja tudor, 7.11.2009.

  1. tudor

    tudor Gearhead

    Purin tänään autosta tällaisen. Onko kenelläkään tietoa mikä perä mahtaa olla kyseessä?

    [​IMG]
     
  2. idiot

    idiot Gearhead

    sevyn 10 pultti 8½ limitet slipillä?
     
  3. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Serviletin 10-naulanen 8,2" tai sit 8,5" alkuperäsellä lukolla? :odroll:

    Minkälaiset karhennukset vetopuikoissa, moniko booriset?
     
  4. hagle

    hagle Gearhead

    Kyl mä sanoisin tota Moparin 8-varttiseksi.
    Mut oon ollut ennenkin väärässä, oikeassa harvemmin.
     
  5. RockHQ

    RockHQ 3rd gear

    Ei oo moparin kasivartti, murikan poskilaakereiden säätölevyjä/niiden lukituksia ei ole.

    Se on chevyn 8.5" melko varmasti, kuoren valussa 2 tasapohjaista "sarvea" tai kolmiomaista uloketta sivuilla alhaalla. 7.5" samat ulokkeet on vielä enemmän sarven näköisiä, niissä ei ole tasaista pohjaa.

    8.2" ei ole sarvia ollenkaan? En tosin muista ihan tarkkaan.
     
  6. mä_vaan

    mä_vaan 1st gear

    itse veikkaisin sitä gm 10b 8.5, mutta mikä lukko tossa on? ei ainakaan käkikello! joku kitka lukko siis varmaan?
     
  7. tudor

    tudor Gearhead

    Kiitos kaikille jo tunnistamiseen osallistuneille. Mielipiteitä tuntuu olevan suuntaan jos toiseen, joten mikä mahtaa olla erehtymätön tunniste (jos sellaista on), jos perä on GM:n?
     
  8. idiot

    idiot Gearhead

    Jos siinä lukkoo GM :poff:
     
  9. hagle

    hagle Gearhead

    Tai Zaika?
    Kato yv.
     
  10. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

    Se ON GM 8,5" 10bolt
    noista nystyröistä sen helpoiten tunnistaa

    [​IMG]

    tässä vielä kuva oman auton persiistä samanlaisen sisuksista (ei kuvaa koko murikasta tähän hätään) ja linkki aiheesta kun ton lukon perään aikoinaan kyselin.

    http://www.gnttype.org/techarea/picture ... stock.html


    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!