No vitut

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Letukkamies, 17.1.2010.

  1. Letukkamies

    Letukkamies 1st gear

    ........
     
  2. kapa

    kapa 3rd gear

    jos lämmitin on oikein asennettu niin sille pitäis olla vedettynä oma polttoainelinja tankilta
     
  3. Raider

    Raider 1st gear

    Kompataan
     
  4. Jza

    Jza Double Gearhead

    Jos se on aiemmin toiminut hyvin, niin kukas sen polttoainelinjan olisi nyt käynyt muuttamassa erilaiseksi? :eek:
     
  5. Elevator

    Elevator 1st gear

    kokeiles www.mese.fi

    Siel o Vito orjantautunutta sakkia yltäpäältä. Itte en oo taistellut cdi koneiden kanssa mutta siltä tuo sun tarinas kuulostaa että sinne sinne järjestelmään pääsee ilmaa jostain syystä. Pitkän starttauksen jälkeen se saa sitten polttoaitetta. Itte oon joskus ajanut sprintterin tankin tyhjäksi ja todennut saman että ei virta riitä siihen ilmaamiseen. Sitä voi vähän jeesata löysäämällä polttoaineen syöttöputkea sieltä kannen päästä jolloin ilma pääsee helpommin pois ja touuhu käy nopeammaksi.
     
  6. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ilmavuodolta vaikuttaa.kokeile suraavalla kerralla niin että auton perä on ylempänä ku keula,jos lähtee paremmin niin vetää jostain ilmaa ja tod näkösesti niistä muovisista pa-putkista ja kannattaa uusia kaikki kerralla.
     
  7. rodhot

    rodhot Gearhead

    Oma mystinen polttoaineen "katoaminen" loppui kun muutti kolme letkusen suodattimen kaks putkiseen järjestelmään. Tallista kun lähti niin toimi hyvin,mut kun kävi kahvilla niin suodatin taas oli tyhjetynyt .
     
  8. Letukkamies

    Letukkamies 1st gear

  9. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Ja auto temppuilee ainoastaa Eberin käytön jälkeen, entä jos lyö suoraan kylmiltään tulille? Muuten saattais alkaa haiskahtaa suuttimen vuodolta, yleensä juuri aiheuttaa pitkän vieterin starttauksessa.
     
  10. Letukkamies

    Letukkamies 1st gear

  11. smuige

    smuige Gearhead

    Kannattaisi kyllä kokeilla toista akkua tai apuvirtaa jos se auttais. Olen semmoista legendaa kuullut joskus että noi common railit voi olla ronkeleita virran suhteen. Voihan se olla jos jaksaa pyörittää mutta jännite laskee sen verran että polttoainevehkeet ei pelaa kunnolla.
     
  12. Letukkamies

    Letukkamies 1st gear

  13. virta

    virta Gearhead

    Tuo eberi vain rassaa akkua ,se nyt tuntuu muillakin dieselisteillä olevan ogelmana.
     
  14. mke77

    mke77 Gearhead

    jos kyseessä on tosiaan cdi-malli noi pa-putket(läpikuultavat) on ihan paskoja!! voi olla et sulla nyt vaan(tai oikeestaan "vasta") oireilee ton eberin käyön kanssa!!! mut jahka odottelet kesää asti ni sit ei toimi vaik ei oo ebberiäkään käytetty!! oireet varmaan tulee eberin käytön jälkeen, mut syy on kuitenki noissa putkissa!!

    ...kokemuksesta vaan tiiän, kun oon noita huoltanu ja useamman hakenu pa-suodattimen vaihdon jälkeen seuravan aamun pois asiakkaan pihast kun ei olekaan lähtene yön jälkee käymää!!! ihan paska systeemi!!!

    VITUNVITO sano työkaveriki :rotfl:
     
  15. rasse

    rasse 1st gear

    Jos on kytketty siten että ottaa ns. tulopuolelta tuon polttoaineen (linjasta) niin täysin mahdollista että vetää Eberin kautta vanhemmuuttaan ilmaa/kone ei saa riittävästi polttoainetta. Eberin pa linjan vetäminen tankille suoraan aina paras. Jos eberiä käyttää 0,5h, niin ajoakin pitäis olla saman verran jotta akku latautuu.
     
  16. Letukkamies

    Letukkamies 1st gear

    ........
     
  17. mke77

    mke77 Gearhead

    no ei ne letkut ittessään mut ne liitokset kovettuu ja kutistuu vanhemmite!! noita oireettomii on ollu monia mitkä on ruennu oireilee suotimen vaihdon jälkee! ja ain o lopettanui kiukuttelun ku ne kaik neljä siit suotimes uusii!!! kalleiha nuo o mut sun oireet tulee tulee pahenee sit ajan kans!
     
  18. kapa

    kapa 3rd gear

    onhan yks teoreettinen (tosin epätodennäkönen) mahdollisuus, että reilipumppu on niin kulunu ettei nosta pienemmillä starttauskierroksilla enää tarpeeks painetta että avais suuttimia??? selviää varmaan sillä että jättää yöks akun lataukseen ja aamusta kokeilee onko käynnistyvyydessä eroo :-?
     
  19. Letukkamies

    Letukkamies 1st gear

    .......
     
  20. mke77

    mke77 Gearhead

    tunnin pieti kun täytyy imusarja katkasta... en ny muist mitä vitoon makso putket mut vastaava c-sarja oli 300€ suurin piirtein...
     

Kerro tästä muillekin!