American car show 2010

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja homer, 19.3.2010.

  1. ozzy55

    ozzy55 1st gear

    tulipahan käytyä

    vähän oon kuitenkin sitä mieltä, että moposkootterit ei kuulu kyseiseen shöyhyn... amerikanautot selvänä vähemmistönä omassa näyttelyssään... näyttelyssä pitäisi olla ainoastaan amerikkalaisvalmisteisia autoja (1950-2010) vanhemmille joku oma mobiilinäyttely, kaikenkarvaiset mopot ja prätkät pois, ehkä muutama hd mukaan...
     
  2. Ratsumies

    Ratsumies 1st gear

    Re: tulipahan käytyä

    Joopa. Ihmetyttää, että pitää olla oikein useampi show, joissa on amerikkalaisten lisäksi ihan kaikkea muuta. Eikö joku näyttely vois erikoistua ihan vaan jenkkeihin? Loppuko tästä maasta esiteltävä sillä menolla? Vai johtuuko amerikkalaisten vähemmistö 'omissa' näyttelyissään siitä, että kyse on katoavasta kansanperinteestä, joka korvautuu puskurimuottipuuhilla? :(
     
  3. blandis

    blandis 1st gear

    Re: tulipahan käytyä

    Ungern Car Show erikoistui kahtena vuonna vain jenkkeihin !
     
  4. Ratsumies

    Ratsumies 1st gear

    Re: tulipahan käytyä

    Lähinnä ajattelin näitä hallitouhuja, mutta totta, täytyy itse keskittyä oleelliseen ja äänestää jaloillaan.
     
  5. kautsi

    kautsi 3rd gear

    Tuli käytyä, paljon hienoja rodeja ja muuta mukavaa, ensi vuonna taas uudestaan.
     
  6. Fabricator

    Fabricator Gearhead

    Suomessa ei riitä montaa hallillista esittelemättömiä näyttelykuntoisia jenkkejä joka vuosi. Jos ahdistaa, että siellä seinän takana on myös euroja/japseja se on voi voi. Ei tälläistä näyttelyä saataisi järjestettyä ilman yhtä aikaista tuning näyttelyä nykypäivänä. Itse käyn molemmissa ja molemmissa on sekä kiinnostavia, että ei kiinnostavia autoja, eikä ahdista niin paljon, että pitäisi täällä siitä avautua.
     
  7. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    Itse kritisoin muutama vuosi sitten tätä tuning paskaa ,joka oli yhsistettynä Helsingin näyttelyyn.Olin käynyt monina aikasempina vuosina ,mutta täytyy sanoa ,jotta ensimmäisten tuning näyttelyiden jälkeen tuli se voi voi ja sen jälkeen en ole käynyt ja vielä jotain vitun hankseja tullu sen jälkeen.

    Ymmärrän sen ,jotta raha pitää saaha liikkuun,mutta mulle on jäänyt paskan maku suuhun ,eli se päätarkoitus eli amerikanauto näyttely on jo sivu osassa koko tapahtumassa.Pääpaino pitää olla amerikkalaisissa autoissa ja selkeesti..Koittakaa saaha se meneen jakeluun.
     
  8. cam68

    cam68 1st gear

    joko jossain listaa palkituista??
     
  9. rane58

    rane58 Double Gearhead

    "Pyhiinvaellus" suoritettu, tosin tuuninkiosaston jätin väliin... 8)
     
  10. Raitsa

    Raitsa 2nd gear

    Hyvää näyttelyä oli tarjolla ja sunnuntaina oli tilaa taapertaa.

    Kotimatkalla Helsinki -Turku tarjosi poliisin hopeanvärinen Focus 370e pikavoiton.
     
  11. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Ihan jees näyttely. Rodeja oli mukavasti. Tuuninki-&möykkäpuolellakin oli muutama katsottavan arvoinen asia. Ja parasta oli katsoa ja kuunnella kun kalustoa ajettiin halleista ulos...tosin liian moni vehje sieltä tuli ihmisen avittamana ts. työntämällä. Ihan OK näyttely!
     
  12. Helmsman

    Helmsman Gearhead

    Eipä jaksanut lähteä tänä vuonna, mutta ei haittaa... Onhan tässä kohta puoleen yhtä hyvä ellei parempikin näyttely ihan kotinurkilla :D
     
  13. JuhaP

    JuhaP Gearhead

    Juu, Heath Garagen gasserista lähti aika rankat soundit.
     
  14. 400 cid

    400 cid Gearhead

    Sunnuntaina käytiin ja mukavaa oli.

    Olenkohan minä liian vähään tyytyväinen kun ei oikein mitään moitittavaa tule mieleen.
    Erityisesti minuun teki vaikutuksen edellisvuosiin verrattuna alhainen melutaso (su klo 12.00-16.00)jopa lintulautapuolella, jossa sentään nyt pystyi jopa kiertelemäänkin (vaikkei se kalusto niin itseä kiinnostakaan).
    Toivottavasti sama toimii myös Tampereella.

    Ja minusta sekin on hienoa että tuninkiosasto on ihan omanaan samoin kuin markkinakojutkin siellä laitamilla että on helppoa ohittaa jos ei kiinnosta. vai pitäisköhän siihen oviaukon eteen vielä vetää musta muovi ettei herkkähipiäinen ohikulkija vaan vahingossa saa allergiaa...

    Lipun hintakin on lopultaan pieni erä reissun kokonaiskustannuksista (700 km autolla), ja varsinkin kun tuli vielä fyyraan liityttyä siinä pihalla ennen näyttelyyn menoa niin "ilmaislipusta" on huono valittaa.

    Että ISO KIITOS järjestäjille, erittäin onnistunut kokonaisuus, vaikea kuvitella mitä voisi tehdä paremmin kohtuuponnistuksilla.

    Ja suuri kiitos BigWheels osastolle (Heikille) virkistävästä välipalasta
    :D
     
  15. W-409

    W-409 1st gear

    Hieno näyttelyhän se oli. Jätin kokonaan tuuninkipuolella käymisen, siellä on niin hirveä meteli koko ajan... Jenkkipuolella oli hienoa kalustoa, etenkin rodit ja customit oli tosi hienoja. Kilpa-autoja olis voinut olla muitakin kun Outlaw- autoja, olihan siellä Kieku Salon Duster ja Chevelle ja pari pro-ryhmien autoa. Tosta Speedy Gonzales-Falconista lähti kyllä mukavat saundit samoin kun ruosteisesta '26 Fordista 8) . Ja kyllähän siellä sai taas aikansa hyvin kulumaan!
     
  16. always bb

    always bb Gearhead

    Gonzales oli todellinen näyttelyn helmi, näin vain kuvia koska en käynyt
    paikanpäällä. Kummarrus vaan auton rakentaneelle. Rakennettu
    vielä niinkun tollaiseen ameriikan mosseen :rotfl:
     
  17. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Jotta mikä amerikan oli? :lol:
     
  18. Carburetor

    Carburetor 1st gear

    Oli kyllä herkullinen näyttely tänä vuonna. :pinup: Olihan niitä rodeja aika paljon, mutta ne oli TYYLIKKÄITÄ. Itse mopar fanina tykäsktyin eniten -69 Chrysler kolmesataseen ja -58 plymouth savoyhin. Tuning puolelle en edes katsonut. Hävettää niiden puolesta. Ja kilpa-autot ei vain kiinostanut.
    Tulipa saatua vielä V8:n T-paita (tulipa haettua se jo ennen näyttelyn avaamista, portsari ei tajunnut pysäyttää, kun kävelin halliin). Kaikin puolin elämyksellinen näyttely.
     
  19. atn

    atn 1st gear

    .....

    Yks juttu ihmetyttää minua .... :eek:

    Eikö Suomessa ole riittävästi näyttelykuntoista kalustoa, koska näyttelyalueella oli minun mielestä muutama aika huonokuntoinen harrasteauto ja pari todella rähjäistä jenkkiä.... :eek:

    Tänä vuonna oli rodi/kustomukkojen vuosi ja hyvä niin!!!!

    -Pentti Arkele-
     
  20. Carburetor

    Carburetor 1st gear

    Oli kyllä herkullinen näyttely tänä vuonna. :pinup: Rodeja oli todellakin paljon, mutta ne olivat TYYLIKKÄITÄ. Mopar-miehenä mieleenpainuvimmat oli -69 Chrysler kolmesatanen ja -58 Plymouth Savoy. Tuning puolelle en edes katsonut. Hävettää niiden puolesta. Kilpa-autot ei vain kiinostanut. Hyvä fiilis jäi, kun tuli mukaan vielä V8:n t-paita ja vähän muutakin roinaa.
     

Kerro tästä muillekin!