Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. kojo

    kojo Gearhead

    se laakeripaketti tuskin tykkää ilman vetaria ajosta...

    Napapaketti purkaantuu kun otat
    -vanteen pois
    -vetarin mutteri siitä navan keskeltä pois
    -jarrusatula irti (10mm kuusiokolot)
    -ne 4 pulttia sieltä olka-akselin takaa, ovat monesti lujassa
    -absin piuha irti ettei mee poikki kun napa irtoo..
    sitten vaan heiluttelua, nytkytteluä, hienosäätölekaa yms niin napa pitäs jarrulevyn kanssa irrota olka-akselista.
     
  2. Arska63

    Arska63 1st gear

    Joo eipä ilman laakeripakettia :lol: Mutta Siis ilman vetoakselia.Pitaakö se Pooriakseli napa/jarrulevy/renkas pakettia jotenkin kasassa.Pääsis vaan sen rohinan jäljille kun etuveto taatusti pois pelistä.
     
  3. kojo

    kojo Gearhead

    Pitää
     
  4. Arska63

    Arska63 1st gear

    Ok Kiitos tiedosta.
     
  5. kuutio

    kuutio Gearhead

    Juu selvästi kesä tulossa kun tääläkin aineet karannu liimastoinnista..
    :mad: masentaja viimevuonna ilmeisesti rikko nipan :mad:
     
  6. the kuningas

    the kuningas 3rd gear

    Joo kylmyys on katoava luonnonvara. Oli kyllä helppo irroittaa ilmastoinnin kenno keulasta.
     
  7. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Joo, se on yleistä... se korkeapaine puolen venttiili jää lähes aina vuotamaan kun sihen laittaa kiinni täkäläisen huoltoletkun.. Siellä on sellainen omituinen läppä missä on kumitiiviste.. Tämän läpän tiiviste hajoaa... Edellisestä omastanikin rikoin sen täyttäessä ilmastointia.. Tästä nykyisestä täytin ilamstoinnin pelkän matalapainepuolen kautta..
     
  8. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    Subben jarrusatulan kuusiokoloavain

    Tuo satulan avamiseen sopiva kuusiokolo oli ainakin minulla 9 mm ...kymppi oli liian suuri

    tai olisko sitten oikea koko 3/8" :odroll:

    ja ne neljä navan kiinnittävää pulttia oli muistaakseni 15 mm kannalla , joten tarvitaan hyvä hylsy, kun ne pultit on aika järeät ( tuo kanta on suhteettoman pieni pulttiin nähden ).

    ps. tarvittaessa tallin hyllyltä löytyy nuo napapultit ( korvaavat pultit ) :poff: ... niitä kun ei ole ihan jokaisessa pulttikaupassa saatavilla ... erikoisesta kannan koosta johtuen.
     
  9. Pedro81

    Pedro81 1st gear

    Tyhmää kysymystä pukkaa.. :poff: Uskaltaako tosta kulkineesta pestä painepesurilla koneen ihan noin vaan vai onko jotain mitä tarttee tehä/tietää ennen pesua? :eek: Edellisestä kulkineesta pesin suoraan sillee ja se ei ollu moksiskaan.
     
  10. kuutio

    kuutio Gearhead

    Tuli sit tänään iltapäivällä jo vähä kesän tuntua ja tossa kylillä JOUTUI ajaan ikkuna auki kun liimastointi ei toimi ja JOUTUI kuunteleen kasia :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  11. Pedro81

    Pedro81 1st gear

    Mä oon JOUTUNU tekee samaa jo toista viikkoa. Tosin takki tiukasti kiinni mut kuitenki. :rotfl:
     
  12. kuutio

    kuutio Gearhead

    Voi voi on meillä ankeeta :poff:
     
  13. sincere 51

    sincere 51 1st gear

    Painepesusta...

    Kyllä minä ainakin olen pesurilla päästellyt. Toki virtalaitteiden (sähkö/sulakeboxi) kohdalla kannattaa hiukan varoa ja paineilmalla puhaltelu pesun jälkeen poistaa enimmät vedet johtosarjoista ja liitoksista .
     
  14. kuutio

    kuutio Gearhead

    Juu ja niitä sähkölaitteita voi yrittää suojata vaikka elmukelmulla jos pystyy keittiöstä "lainaan"...
     
  15. muiluttaja

    muiluttaja 1st gear

    löpö

    Huomasimme kaverin kanssa naftavuoto kohdan, pumpun päällä on n.7-9cm korkea kirkas sikarin paksuinen "mötikkä" jonka juuresta se näyttää kusevan. Onko osa kiristettävissä tai uusittavissa vai vai vai mitä on tehtävissä??? Ei oikein arvannut koskea. Niin ja siihen tulee joku johtokin tai johtoja...
     
  16. Panze

    Panze 3rd gear

    Se on sammutus solenoidi. Ne joskus saattaa vuotaa. Ymmärtääkseni varsinkin vanhempi malli joka on kuusiokolo kannalla.
    Mulla löytyy käytettyjä ehjiä.
     
  17. muiluttaja

    muiluttaja 1st gear

    löpö

    Muistatko paljonko on hintaa uudella sammuttamis solkulla?
     
  18. Panze

    Panze 3rd gear

    Myinköhän mä viimeiset uudet 150 eurolla pois. Enkä tilannu lisää.
     
  19. Auto "pomppas" katsastuksesta. Hydrobooster vuotaa tehostajan öljyä. Onkaan noihin jarrutehostimiin saatavissa tiiviste sarjoja? Onko kellään kokemusta aiheesta. Kaikki kommentit tervetulleita.

    Chevy Silverado 3500 -96 6.5 diesel 4x4
     
  20. sbf

    sbf Gearhead

    On niihin korjaussarjaa saatavilla, silti suosittelen uuden ostamista.Sillä on meinaan toimivuustakuu.
     

Kerro tästä muillekin!