Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. Caideman

    Caideman 1st gear

    Jep jep! Hyvä tuuri... :D
    Tässä meikäläisen kerrostalon pihassa on hauska katsoa, kun toi mun Imppa on ainoa auto joka on n. metrin pidempi kuin parkkiruudut! Oli pakko sopia isännöitsijän kanssa pienistä pysäköintijärjestelyista, että ton saa parkkiin. 8)
    Syksyllä vasta mielenkiintoista olikin, kun mulla oli kaverilta liisattuna täyspitkä GMC Sierra 4x4. Siinä olikin talkoita, et sai sen juntattua tuohon ruutuun... :rotfl:

    Ja tottakai nääpuruston äijät käy aina jutuilla, jos sattuu auton kanssa puuhailemaan jotain. Aina tulee normaalit kysymykset iästä, entisöinnistä ja kulutuksesta. Sit alkaa muisteloiden kaiveleminen. Perussettiä siis. :lol:
     
  2. Jimmy Dart

    Jimmy Dart 1st gear

    sopimus

    Sovn joskus naapureiden kanssa, että jättävät suosiolla tilaa kummallekin puolen darttia et oli helppo tulla kotosalle. Hyvin mahtui parkkiin ellei joku törppö ollu parkkeerannu luvatta ruutuun. Jättivät suosiolla kauemmas :D
     
  3. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    No meillä firman pakettiauton virkaa pääasiassa hoitaa 90 Chevy, kuten viimeiset 20 vuotta. No tirehtööri olenkin itse.. ;)
     
  4. Bat

    Bat 1st gear

    Mulle sattu aika huvittava juttu tässä viime viikonloppuna kun oli Trans-Am parkissa ja odottelin parempaa puoliskoa saapuvaksi ja otin targapalat konttiin, kun pari teini-ikäistä kundia ajeli fillarilla ohi ja huomasin, että jo pitkältä tuijottivat autoa. Kun olivat kohdalla, toinen intoutu oikein kovaan ääneen huutamaan: "Voi v...u et on hieno auto!" ja meinas samalla ajaa ojaan kun unohti kattoa eteensä :D
     
  5. Dahlton

    Dahlton Gearhead

    voi olla kun oli kumminkin vaan ostamassa tupakkia
     
  6. Belvedereman

    Belvedereman 1st gear

    "Kato hiano auto" huusi joku 4-5 v. poika kadunvarressa kun huomas mun tulevan ja kääntyi oikein osoittamaan mua jollain pienellä oksanpätkällä. Kyllähän tuommoinen väkisinkin pistää hymyilemään. Aikaisemmin on vaan pysähdytty osoittamaan sormella, mutta eka kerta kun jollain kepukalla osoitettiin :)
     
  7. jefferson

    jefferson 3rd gear

    Ei nyt suoraan kommenttia tullut, mutta kuiteski. Kaverin kanssa paikallisen nesteen pihalle kurvailtiin mun lintalla, niin täyteen ahdetusta, kolhuisesta, harmaasta vanhasta corollan paskasta virnuili "amikset" ja siinä ne seiso jokusen ajan ja kuskilla niin leveenä hymy... Noh jotenki aika ironista suoraan sanoen :poff: Enemmänkin itteä ja kaveria nauratti, kun suututti.

    Lintta on lintta, mut mikäs v***u corollan romu on
    :wc:
     
  8. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Eilen kun kurvattiin Impalalla Kodin Terran parkkipaikalle, niin vieressä purkautui juuri perhe autosta ja siinä pikkupoika tuumas isolla äänellä:
    "Onpa hieno auto.........mutta meidän isillä on pitsumisi....!!!"

    Näytti se Mitsubishillä ajava isi vähän nyrpeeltä naamaltaan.. :lol:
     
  9. Belvedereman

    Belvedereman 1st gear

    Tänään kävelin kaupasta takaisin autoa kohti kun pari nuorta poikaa pyöräili sen vierestä. "Kato vittu mikä auto....... ei saatana". Mun lapsuudessa tuollaisesta olisi pesty suu saippualla :soosoo:
     
  10. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    Silti juuri tuollaisesta kakarasta tunnistaa valitettavasti millaiset vanhemmat on, joko mitsupissi tai toiijjota vanhemmat... Jos olis vanhemmilla itsellään amerikan aarre, käyttäytyminen oli lievempää :lol:
     
  11. Got hemi

    Got hemi 1st gear

    "Sinä se et näistä jenkeistä taida päästä eroon?" Huokaisi naapuri kun "uuden" auto pihaan ajoin.
     
  12. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    jooo, mulle yks sukulainen sanos jotaa vastaavaa ...
    sanoin: kyllä tää cadilakki on eka auto mitä ei tarvii kokoajan korjata.
    Tiedän mikä on seuraavankin käyttiksen merkki!

    meni hiljaiseks! :rotfl:

    toine sukulainen kertoili, että 2005 toijota korolla oli menossa takuukorjaukseen, joku kampiakselin laakeri tyyppivika pitää korjata !

    heh..
     
  13. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    aski ollu tyhjä kun onnistuneen suorituksen jälkeen heidän pitäny pistää tupakaks. :rotfl:

    meillä :pinup: tuumasi että kyllä sitä nyt ollaan voimansa tunnossa kun olin just saanu leiman cedrikki koneiseen usafarkkuun ja aloin kyseleen että totanoin... :rotfl:
     
  14. Aasi

    Aasi 3rd gear

    Mulle sano ammattikoulussa yks opettaja ensimmäisestä jenkistäni (-81 Custom Cruiser) jotakuinkin tyyliin "sinä se jatkat ihtesi kiduttamista"... Ei vissiin edellisetkään autot menny mieliksi...
     
  15. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Mitähän itsensä kiduttamista tuo jenkillä ajo muka on? Enempi tuntuu tuttavien uudemmissa euro-/japsiautoissa olevan koko ajan kaikkea "pientä", kuin mitä noissa mun käyttiksissä...
     
  16. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    vie pensaa niin paljon että ei oo varaa ostaa ruokaa perheelle ???

    Juu. mun isän eka auto oli 37 packard. Äiti pakotti sen viemään romikseen 60-luvulla , sen jälkeen oli yks japs, 17M tane, 3 ladaa, 3 transitti, nyt 2004 posö boxter. Koko ja korjaamolla , johtosarjat vaihdettu, ei käynnisty, vaihteet paskana, abs paskana, korjailuihin on mennyt tuhansia.
    Isaänni (71v) sanoikin, ett pitäis varmaa ostaa vähitellen se mun viimeinen auto. Sanoin että jenkillä aloitit, niin lopetat myös . Osta kadilakki, ei tarvii kokoajan korjailla, ja liikut tyylikkäästi kerrankin !!!
     
  17. Tulilanka

    Tulilanka 3rd gear

    Tossa toukokuun kohtalokkaassa Itä-Uusimaa Cruisingissa oli yks vanha äijä joka tekemällä tekeytyi vittumaiseks.

    Cruising letkan mukana pörräs yks Fiat 600. Pirun nätti pikkufiiu ei siinä mitään. No sitten ku oltiin parkissa Porvoon torilla ni tää yks alotti siinä mun Pöllön vieressä paasaamaan, ruotsiksi tietty, et "Tällä torilla ei oo ku yks auto ja se on se Fiat 600 tuolla toisella puolella!" Mä pikkasen mulkasin ja heitin svenskinksi et mitä helv... Se kuuli ja aina ku mä lompsin ohi ne se kovaan ääneen toitotti sitä Fiiua. No satutiin siinä sitten juttusille yhen porvoolaisen suuremman mittakaavan autokeräilijän kanssa (97% jenkkejä). Tää wanha faija tulee siihen taakse mankumaan "Pikkufiiua". Me reverttiin nauramaan ja todettiin kovaan ääneen et "Joo kyl semmonen on kätevä. Otetaanko mukaan Sipooseen, senhän voi heittää takakonttiin!" Sen jälkeen en pikkufiiufania nähny. Meni varmaan sinne toiselle puolelle kattomaan sitä Fiiua.

    Se Fiiu oli tosi nätti. Nätimpi ku monet täyskokoiset autot. Noi on hyviä piristysriuskeita tommosessa jenkkiautoletkassa. Se vanha pieru vaan onnistu provokaatiossaan ja mulla alko hermot loppumaan. Olihan täysin selvää että sitä ei jenkit kiinnostanu. Se vaan halus olla siellä julistamassa omaa mielipidettään. Jos se olis ollu 40v nuorempi ni ton olis voinu ottaa riidanhaastamisena :poff:
     
  18. Aasi

    Aasi 3rd gear

    Ei se minun mielestä kiduttamista oo, se opettaja ei vaan niille lämmenny... Ajeli ite sitte skootalla...
     
  19. rane58

    rane58 Double Gearhead

    Ennen vanhaan skoda kuskit pääsi taivaaseen, niillä oli helvetti määnpäällä..! :poff:
     
  20. -nikke-

    -nikke- Gearhead

    Mitä maan pääliseen helvettiin tulee niin eräs jannu jaksoi aikanaan paasata saksalaisien autojen laadusta kun ties että oon ameriikkalaisiin hurahtanut. Oli tosiaan viimisen päälle saksalaisten laatuautojen kannattaja ja ajo itse Ford Orionilla. :rotfl: Ne saksalaiset joista on perheessä kokemusta ei oo kauhean ylivoimaisia laatuvaikutelmia antanut: VW ja Ford. Niistä ns. premium merkeistä en mene sanomaan, varmaan ovatkin ihan maineensa veroisia.
     

Kerro tästä muillekin!