Kommentteja Jenkkiautoista...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Mr.Speed, 24.5.2003.

  1. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    On se hienoa... Joku ammutaan ja uhri leimataan rikolliseksi oman harrastuksensa takia. :odroll:
     
  2. jaketin

    jaketin Gearhead

    :rotfl: :rotfl:
     
  3. Pertura

    Pertura Gearhead

    Piipittääkö mun sarkasmisuodatin ihan turhaan, vai täytyisikö tuota lukea rivien sijasta niiden välistä? No, oli miten oli, tottahan tuo on että nämä Isän maan puollustajat ovat Suomen lipusta ja Suomileijonasta vähän epäilyttäviä koristeita tehneet. Mutta kun en tuota alkuperäistäkään kuvaa järin epäsopivana pidä, niin eipä toi missä on vaatteet ja lippu vaihdettu myöskään kovin hirvittävä voi olla. Tai no, mistäpä sitä tietää josko se jotakuta harmittaa.
     
  4. |Lake|

    |Lake| 3rd gear

    Tänään kuulin jopa kaksi kommenttia omasta, niin tavallisesta, ruumisauto Capricesta.

    Ensimmäisellä kerralla oltiin perheen kanssa lähdössä uimarannalta ajelemaan pois, kun joku pikku tyttö tokaisi äidilleen että "onpa hirveän iso auto" :D

    Toisen kommentin kuulin kun olin erään omakotitalon pihan edessä parkissa, ikkuna auki odottelemassa kun avopuoliso oli hakemassa tytärtä kaverin luota. Siinä odotellessa ohi kävelee mies koiransa kanssa ja katsoo autoa ja sanoo koiralleen: "Katso mikä peli! Ihan oikea auto eikä mikään ryssien peli" :lol:
    Eipä minulla itselläni ole mitään itänaapurin tekemiä ajoneuvoja vastaan, hienoja ja luonnetta vaativia vekottimia nekin ovat. Se koiran kanssa kulkenut mies vaan oli itse niin kommarin näköinen että hänet olisi helposti kuvitellut Ladan rattiin :rotfl:
     
  5. Greenork

    Greenork 1st gear

    Yks setä ajoi tuossa mun 1969 Ford F100sen perään kehällä. Nousi autosta ja sanoi "Voi jumalauta, mä en yhtään huomannut sua. En nähnyt..."
     
  6. JuKo

    JuKo 3rd gear

    Yhtenä päivänä olin marketin parkkiksella 65 Bel Airilla, ohi menee n.5-vuotias nappula isänsä kanssa, katselee Chevyä hymy korvassa ja sanoo: Katto iskä mikä auto, haluisikko tollatten auton?! Iskä ei edes katto vaan sanoo: E!

    Eräs vanhempi herra tuli kysymään ett mikä moottori tossa on, sanoin että veekasi, johon herra: ei ole alkuperäinen minä: kyllä sen pitäisi olla, herra:tässä pitäis olla sellainen iso vee-merkki keulassa.

    Mielenkiintoisen kommentin heitti eräs emännän naisystävä ollessaan kyydissä: Onpa täällä tilaa ja pehmeet penkit ja hitsi kun toi moottori hörpöttää, täällä menee pöksyt pyykkiin! :eek:
     
  7. Torino69

    Torino69 3rd gear

    Riihimäen Prisman parkkiksella:

    - 'Komee auto toi sun Plymouttis, tosi upee.'
    - (Käännyn katsomaan Fordiani) 'Öö... no kiitos, sais vaan pysymään kunnossa.'
    - 'Tosi hieno on.'....'Onks sulla Hemi tossa?'
    - (Kävelen jo poispäin) 'Eikun ihan vaan Fordin pikkulohko.'
    - 'Ai jaa, mut on upee.'

    Noh, kehuja varmaan sotki Torinon Barracudaan, nou hätä.
     
  8. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    toi ois ollu hyvä saada nauhotettua. kortti pois :eek:
     
  9. cb125twin

    cb125twin Double Gearhead

    hyvä polsut :lol: :rotfl:
     
  10. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Jos - niinkuin tekstistä voi ymmärtää - kaistoja oli 2 samaan suuntaan, miten silloin ohitetaan leuhkasti? Jos tietäisin, niin kokeilisin heti kotimatkalla - Audillahan nyt muutenkin pitää ajaa kaikista ohi, mutta jos vielä leuhkasti, niin aina parempi.
     
  11. Hoke

    Hoke 2nd gear

    Kattelin kanssa ton tekstejä tuola ladda foorumilla ja ihme idiootti toi tyyppi.
    En tiedä johtuuko toi uusavuttomuus tyhmyydestä, kateudesta, vai turkulaisuudesta. :poff:
    Muilta turkulaisilta pyydän anteeksi yleistystä.
     
  12. Jza

    Jza Double Gearhead

    Eipä tartte, kun taitaa osua ja upota. Ei ihme, että täällä tuntuukin toi autoilijoiden asenne just ton latukkamiehen kertomusten mukaisilta. Johtuu varmaan siitä, että se on just sitä :rotfl: Yleensä kyllä pahimmilla jauhopäillä on Volvo allaan.
     
  13. weard_racing

    weard_racing 1st gear

    Melkeen voi kuvitella kun ladan kuski kepittää mersulla minkä kerkiää ja chevyn kuski kaivelee nenää eikä edes tiedä että ajelee kilpaa :D
     
  14. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    :rotfl:
     
  15. Jza

    Jza Double Gearhead

    Toi muuten voi hyvinkin pitää paikkansa. Meidän rouvalla varsinkin on liikennevaloista tapana lähteä aika rivakasti (itte en esim. pysynyt perässä manuaalivaihteisella turboaudilla vaikka kuinka yritin), niin sekös näitä paikallisia bimmeri- ja volvomiehiä harmittaa. Hirveetä provosoitumista ja älyvapaita ohituksia satasen vauhdilla keskusta-alueella näkee aika usein. :rotfl: Eikä varmasti rouvalla ole kilpailusta mitään tietoa.
     
  16. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Hei, älkää kilpailko kaduilla. :soosoo:
     
  17. Jza

    Jza Double Gearhead

    Et vissii jummartanut, mutta tarkoitin että jos rouva kiihdyttää sallittuun nopeuteen suht rivakasti, niin jotkut pölöt luulee että on kauhee kisa pystyssä ja sitten ne vetää vähän matkan päästä miljoonaa ohitte ja tunkee eteen tekemään tuuletuksia, kun viimeinkin pääsivät ohitte. Ja toinen on tosiaan ihmeissään, että mitä nää idiootit täällä kaahaa :rotfl:
     
  18. Sillanalta

    Sillanalta 1st gear

    Kiihdyttely suurimpaan sallittuun nopeuteen ja sit ihmettelee mitä nää muut tulee ohi ajohanskat hiessä :rotfl:
     
  19. pikkupiru

    pikkupiru Double Gearhead

    Kuulostaa tutulta, samanlaista se on välil savossakin ja yleensä noi just kortin saaneet
     
  20. Tuukka

    Tuukka 1st gear

    Mulle tuli suunnilleen sama mieleen :rotfl: Onkohan toi tyyppi kirjottanu ihan tosissaan? Eli kummalle pitäis nauraa, tolle jutulle vai sille tyypille joka ton on kirjottanu? :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!