OD-Risteily 6 16.10.2010

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja apukuski, 12.7.2010.

  1. apukuski

    apukuski Gearhead

    Jo legendaariseksi muodostunut laivanupotuspeli Koko OD-porukalle tarkoitettu risteily tulee taas. Luvassa Hyvää seuraa, juomaa, ruokaa ja yhdessä oloa.
    Tänä vuonna lähdemme kellumaan aalloille Turusta jonne myös paluu luonnollisesti on. Homma Toimii perinteiseen tapaan. Jokainen varaa itse matkansa ja ilmoittaa sitten tähän ketjuun tai mulle YV:llä että on mukana niin mie teen listaa. Seuraavassa tietoo mille laivalle mennään että kaikki sattuu samaan purkkiin :lol:
    Viking Isabella Turusta 16.10.2010 klo.21
    (eli turku-tukholma-turku miniristeily)

    Kaikki vaan joukolla mukaan hauskaa on ollu joka kerta :wink: :lol:
     
  2. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Miä, Mizuz ja Raggar ollaan ainnai tulossa.
     
  3. apukuski

    apukuski Gearhead

    Osallistujalista:
    apukuski+ :pinup:
    Batmobile
    Mizuz
    Raggar+1
     
  4. Fargo

    Fargo Gearhead

    Ohan se varma.

    Minä itte ja emäntä kait kans eli Fargo + Micu
     
  5. BettyBlue

    BettyBlue 3rd gear

    Voishan tuota lähtee jos johonnii hyttiin mahtuu...
     
  6. silverliina

    silverliina Gearhead

    Sori, mulla on vapaata mutta pakko sanoa että menee ISOOOOOOOON harkintaan... ette muuta laivaa keksiny? :wink:
     
  7. apukuski

    apukuski Gearhead

    Ei kauheesti oo turusta vaihtoehtoja :lol:
     
  8. Jabatus

    Jabatus Gearhead

    tullaan tullaan emännyksen kanssa....
     
  9. neppari

    neppari Gearhead

    Taitaa joutua pistämään harkintaa. Lauantain lähtö on huono koska sunnuntaina paluu menee hieman myöhään.
     
  10. apukuski

    apukuski Gearhead

     
  11. neppari

    neppari Gearhead

    Olisko mahdollista muuttaa aamulähdölle tai sitten lähtö jo perjantaina? Koska tuolla aikataululla pitää jättää välistä.
     
  12. apukuski

    apukuski Gearhead

    Ei nyt oikein onnaa koska Perjantaina tulee pitkän matkalaisille todella kiire töiden jälkeen turkuun ja aamuksi en mie ainakaan lähe kyllä turkuun ajeleen ja se päiväristeily muutenkaan oikeen nappaa..

    Näin se vaan joskus menee. kaikille ei käy vaikka miten koittas.. :odroll:
     
  13. MansenJamppa

    MansenJamppa Gearhead

    Mukana, mää ja mun mamma! :D
     
  14. apukuski

    apukuski Gearhead

     
  15. Ventura389

    Ventura389 1st gear

    ja nyt on myös matka varattu :)
     
  16. apukuski

    apukuski Gearhead

    Ilmanen vinkki muuten osallistujille ja miksi ei muillekin.
    Ennen matkan varaamista kannattaa liittyä viking linen sivuilla viking klubiin ei maksa mitään! Ja hytit ovat HUOMATTAVASTI halvempia klubilaisille. Esim, 2hlö Ikkunallinen A-luokan hytti 40€
    ja 4hlö A-Hytti 64€
     
  17. Ventura389

    Ventura389 1st gear

    Eipä muuten ole hinnalla pilattu, tsekatkaapas VikingClub -hinnatja jos korttia ei vielä ole, sen saa ilmaiseksi tilaamalla laivayhtiöltä.
    Lauantai-illan lähdöistä tuossa ei sanota mitään, mutta meidän varaukseen hinta näytti tulevan tuon su-to -sarakkeen mukaisesti.
     
  18. neppari

    neppari Gearhead

    Nepparin voi poistaa listasta.
     
  19. apukuski

    apukuski Gearhead

     
  20. *Natsitar*

    *Natsitar* Gearhead

    Laitetaas harkintaan... :wink:
     

Kerro tästä muillekin!