Falcon 429cj remmillä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja palontie, 28.7.2010.

  1. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onko kellään tietoa tällaisesta kombinaatiosta?kuullu olen että tällainen on joskus -80luvulla stadissa pyörinyt.
     
  2. Holley

    Holley Gearhead

    Falcon 429 kuulostais meikäläisen korviin siltä '70 vuosikerralta, joka on siis Torino/Fairlane-koppaa, keskikokoinen. Ainakin paperit sais sellaiselle. Pidän jotenkin mahdottomana Suomessa ajatusta mistään '60-'69 pikku-Falconista isolohkolla? Huolimatta alustan samanlaisuudesta Mustangin kanssa '66-'69, eihän siinen pikku-Falconiin tarjottu isolohkoja kuten Mustangiin ja siten on ainakin prosenttien ulottumattomissa, luulen?
     
  3. palontie

    palontie Double Gearhead

    Joo,en ollut aivan varma oliko se falcon.Saattoi olla tosiaan torino tai faikku.
     
  4. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Joo varmaan tollanen keskikokois malli on ollunna. Kelpais kyllä tollanen tekniikka minun '60 farkkuun mieluusti. :lol:
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    Mutta ei tuo -70falcon nyt niin pieni ole.
     
  6. Ana67

    Ana67 Gearhead

    Jos tarkkoja ollaan ni sehän on -70 1/2 ja Fairlanen/Torinon "hinnat alkaen malli" ei aito Falcon. Koskapa -70 oli jo Maverick 2Djoka korvasi Falconin ja -71 saatiin 4D Maverick :) .

    Mutta 429CJ oli optiokone jo tehtaalta...
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    no niin.Olisikos kellään mitään tietoa tai stooria k.o autoista/autosta suomessa?Huhuja olen kuullut ja en aivan varma olisinko nähnyt.Muistaakseni musta.
     
  8. 383

    383 Gearhead

    kyllä semmoinen oli rakenteilla 4d viimeksi kun näin oli 3d ht siinä oli alunperin 6kone sitten tuli 351 429 oli tuloillaan mutta taisi jäädä kesken oli h
    hommattu jo imusarja kuuluisasta blower torinosta :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    tämä taisi olla 70 tai 71
     
  9. heka95

    heka95 1st gear

    -64 Faikku remmillä oli roundilla..ja oli alkujaan 4d sininen ja sitten 2d mattaharmaa ja oli pikkulohkolla,jos jollain Hangon kuvia löytyy sieltä ja sillä ajoi/omisti nykyään erittäin tunnettu moottoreiden /laatikoiden byggaaja...
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Olisiko jollain kuvia?
     

Kerro tästä muillekin!