Uusi Mobilisti lehti....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja mercman, 3.5.2007.

  1. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Kyllä, on se vaan kyllä oikeasti todella laadukas lehti...aika menee rattoisasti sitä lukiessa, vaikka joku aihepiiri ei välttämättä muuten kiinnostaisikaan niin paljon.
     
  2. Kaj S. LaHurri

    Kaj S. LaHurri 1st gear

    Seuraavat näköjään pöpilistit tätä palstaa, kun rupesivat hakemaan vanhainkodista levänneitä miehiä talkoisiin. (Kadonnut -59 buick)
     
  3. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Kyllä minä arvostan sitä, että jollain on pätäkkää ja sitten käyttää sitä klassikkoautoihin niitä hankkimalla ja nauttii harrastuksen ajonautitino puolesta, työllistää samalla ammattimiehiä eikä lähde itse "pilaamaan" autoaan, vaan keskittyy siihen mikä on sitä oikeaa leipähommaa. Kuinka moni meistä ompelee itse vaatteensa, valmistaa kenkänsä ja kasvattaa ruokansa - ja 100%:ti ?
    Kyllä näitäkin on nähty elämäntapamobilistien entisöimiä sätöksiä joiden itsetehdyille pintakäsittelyille ja korjausratkaisuille ei paljoa rispektiä irtoa.
     
  4. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    No onhan hra Fiskis ennenkin kirjoittanut artikkeleita Moblaan...
     
  5. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Komps.
     
  6. HELL2

    HELL2 Gearhead

    Hyvä lehti! Mr Fiskiksen tarinoita on ilo lukea :) , harva pystyy tekemään mielenkiintoisen sivun jutun periaatteessa listanpätkästä( autokin toki oli)......ISOja pluspisteitä myös Chopatun LincolnKustomin kuvasta
     
  7. homer

    homer Double Gearhead

    Pikaisen selauksen jälkeen vaikuttaa aivan mahtavalta numerolta. Eikä se siihen jää, uusi seniorikin odotteli kotosalla työn raskaan äärestä palaavaa. Miten tässä malttaa saunaan saati saunalenkille lähteä??
     
  8. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Jaa liekkö kaupoissa vielä... pitääpä mennä ehtimään.
     
  9. Raimo Miettinen

    Raimo Miettinen 1st gear

    ...ja kaupasta saa vajaan numeron. Tilaajaedut nääs!
     
  10. SamiL

    SamiL Gearhead

    Myös Senior-Mobilisti tuli tänään. Yhtä hyvä kuin aina.
     
  11. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Joo se on niin totta. Pitäis kyllä tilata kun irtonumeroitaki ostanu järestään jo 20v :odroll:
     
  12. petu54

    petu54 2nd gear

    Oli ällistyttävää nähdä KAHDEN LincolnKustomin kuvat Mobilistissa :eek:
     
  13. spinout

    spinout Gearhead

    "Ilmoitukset ovat ilmaisia vain yksityishenkilöille" lukee markkinapalstalla. Ykä-poika on varmaan pulittanut, kun useita firman myyntiautoja roikkuu kuvineen myyntipalstalla joka numerossa. Niitä samoja joita on siinä "varsinaisessa" ilmoituksessakin. Saako siellä yksityisten myyntipalstalla puljut ilmoittaa ei-ilmaiseksi?
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Yhyy sniif sniif, toivottavasti edes palat säästetty ja karjala takaisin.
    Kyllä ne tätä palstaa lukevat. Kävin viime viikolla hehkuttamassa päätoimittajaa tulevasta jutusta mitä mulla on päässä kehitteillä.
    J.E. tiesi tilanteeni vaikka oli siitä muualtakin kuullut, mutta lukenut täältäkin. Tulin Jaggella puntikselle sairaalavaatteissa. Kiire oli kun lehti oli just menossa painoon, mutta aina löytyy aikaa kun mulla on jotain terveitä ja normaaleita jutunpoikasia kehitteillä.
    Mitä nykytoimittajiin tulee niin en näe ylimielisyttä tms. Huumoria on ja se näköjään joillekin liikaa. Suosittelen ostamaan isomman kypärän jos rupee ahdistaa moiset jutut, mitkä silti mun mielestä täyttää hyvän journalismin säännöt. Nyt puhuttiin esim sukupuolen, äh, eiku siis sukupolven vaihdosta. Mun faija asui Bremereiden naapurissa. Vaikka molemmilla sama harrastus, kaksi vahvaa persoonaa ei välttämättä mahdu samaan kaupunginosaan. J.E. teki jutun faijan autosta. Meidän faijat ovat kuoleet. Kun mun poika syntyi 7v sitten oli ensimmäisiä paikkoja mihin Eetun vein oli Mobilistin toimitus. Sukupolvet vaihtuu. Mobilisti on hyvissä käsissä. Tulevaisuus turvattu!
    Ja ne vanhat TM jutut oli mielestäni täyttä asiaa. Tuli sinne itsekkin kirjoitettua kaikkea viisasta, niin kuin Jallu lehteen, mutta eivät julkaisseet.

    MOBILISTI RULES, EI TIUKKAPIPOISILLE!
     
  15. SamiL

    SamiL Gearhead

    En minä ainakaan osaa tästä kateellinen olla, vaikka jokaisesta ilmoituksestani kolminumeroisen hinnan maksankin. Saa sitä perheenjäsenilläkin vähän luontaisetuja olla, kun faija sentään on näin erinomaisen lehden aikaan saanut.
     
  16. rokki383

    rokki383 Gearhead

    mua ei kylläkään ärsytä yhtään klb:n jutut, ukko myöntää avoimesti että ei osaa itte entistöidä raatojaan, kyllä ainakin 50% harrastajista joutuu jossain kohtaa rojektia turvautumaan jos ei muuta niin kaveri apuun, harva ukko osaa tehdä kaiken itse, en minä ainakaan
     
  17. T.hilter

    T.hilter Gearhead

    Minusta kun KLB laittaa pisteen tekstin loppuun, se pistekin sisältää enemmän asiaa kuin esimerkiksi J.Kataisen elinikäiset löpinät. Tai ainakin vähemmän valehtelua. :D
     
  18. Alkinto

    Alkinto 1st gear

  19. muthafukka

    muthafukka 1st gear

    paska linkki, ainaskaan minä en haluu kattoo mainoksia, jollekin nekin tietysti sopii ja tulee taas pelkkää vittuilua..
     
  20. anglia67

    anglia67 3rd gear

    Ei näy kun pieni pätkä kuvaa tuon Bremerin haastattelun alussa :eek: .Ääni kyllä kuuluu.Onkohan vika minun päässä (se nyt ei olisi mikään ihme) vai itse ohjelmassa :lol:
     

Kerro tästä muillekin!