Ford Mustang 1970 428 cobra jet Suomiauto missä...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja K.S, 22.10.2010.

  1. K.S

    K.S Gearhead

    Bingo, toi punainen oli se sitten missä olin kyydissä ilman takalasia, eli SCJ n kyydissä 8) 8) 8) ja talvella :D
    Toivottavasti punaisen omistaja ottaa jossain vaiheessa yhteyttä.
    En ole ostoaikeessa... :wink:

    Muistu mieleen vielä sellanen että kun isoisän veli ajeli sillä se sano aina meille pojille että siinä on dragsterin moottori.....sehän pitää melkein paikkaansa koska SCJ sai vaan dragpackin yhteydessä :D

    [​IMG]
    :cool:
     
  2. musse27

    musse27 3rd gear

    Olen itsekkin kuullut, että siinä leppästen veljeksien aikaan ois aika hurja moottori ollut, siis ei tämä alkuperäinen.Ja pienestä öljykriisin aikaan ollut tuo lunastus.Kaukaa viisas ois silloin mkun ollut, niin tollasia vastaavia kerännyt, niin kuin ameriikassa yksi kuuluisa mopar-hemmo_On osaa ja autoa vissiin eniten koko amerrikan maalla.
     
  3. K.S

    K.S Gearhead

    Juu, elämä aina heittää sinne tänne, olen itsekin joutunu myymään yhen auton jota vannoin etten ikinä myy, ja ei ois mitenkään kannattanutkaan...

    Mutta on toi musse kyllä ihan sikaherkullisen näköinen tossa kuvassa :p
     
  4. bel58

    bel58 3rd gear

    Se lehti jossa oranssi musse takakannessa oli auto-sport niminen.
     
  5. ebodycab

    ebodycab Gearhead

    UBB-922 punainen Cobra Jet oli Joutsenossa Uotisen pojilla 70 luvun lopulla, muistan kuin eilisen kun tulin koulusta pikkupoikana ja kävelin kotiin linja autopysäkiltä talon ohi ja ihmettelin Mussea...autolla ajettiin silloin talvellakin...oli vuosi 78 tai 79
     
    mach1_70 tykkää tästä.
  6. maka

    maka Gearhead

    Mustan mussen juttu on 5/84 V8:ssa, parin sivun stoori.
     
  7. Miksu.1g

    Miksu.1g Gearhead

  8. Anti-Midas

    Anti-Midas Gearhead

    En minä ainakaan.
     
  9. musse27

    musse27 3rd gear

    Kun olimme lappeenrantalaisen autotutun luona, niin toinen uotisen veljeksistä kävi autoa ihmettelemässä, ja kertoi vähän juttuja.Oli ollut kuulemma sen perän kovimpia raggariautoja, tämän kuulimme muualta.Ja olikohan se 8 pakoputken ulostuloa...
     
  10. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

    Joo näin. Olin paikalla kun ei nykyinen vaan edellinen omistaja oli ostamassa sitä punaista potkupalloilijalta kokkolasta. Kone oli ajettu ilmeisesti tyhmyyttään/piittaamattomuttaan paskaksi, muuten kori jne hyvät. SCJ ölynlauhduttimia jne en konehuoneesta bongannut. En muista mitä valunumerot sanoivat.

    Auto on vissiin edelleen keski-pohjanmaalla, tietääkseni erään entisen olympiatason urheilijan hoivassa.
     
  11. Fireball

    Fireball Gearhead

    Tommosen räpsyn löysin alpuumistain vuodelta -82 ja Oulun näyttely

    [​IMG]
     
  12. Mutku

    Mutku Gearhead

    Sillä Oulun Suomi-Mussen omistajalla taitaa olla lompsa silleen iskussa ettei tartte sitä Mustangiaan oikeasti kaupata. Kun koiran kanssa kävelin siitä tallinsa ohi silloin tällöin niin aina toivoin että ois ne ovet auki. No, köyhän sinnikkyys palkitaan ja muutaman kerran kesässä pääsin vilkasemaan ohi lompsiessani sisälle talliinsa: oli avonen SL-Mersu siinä mustan Mustangin vieressä, sittemmin Mese vaihtu ´90-luvun Ferrariin. Mutta Mustang siis on ja pysyy (?). Muistaakseni itse omistaja oli työelämässä huoltoasemayrittäjä, ja tuosta harrasteautokalustosta ja varsinkin siitä merenrannalla olevasta hulppeasta omakotitalosta päätellen on jo onnistujakin :D
     
  13. Make2

    Make2 3rd gear

    Se Ferrari on muistaakseni 03 tai 02.
     
  14. Mutku

    Mutku Gearhead

    Hee, maailma on pieni:
    - itellä on nykyään tuo kyseinen punainen Challengeri (musta nykyään).
    - olisko kellään tietoa tuosta Hämeenkylän Gulffin omistajan pojasta?

    - tuo topikin Suomi-Mustang 428 siis myös mutkan kautta "tuttu", kun asuin aikoinaan Oulussa, ja tuli tuota autoa harvakseltaan nähtyä. Aluksi näin sen ajossa tosiaan mustana (voi että se näky tuli opiskelijapojalle uniin asti, kun se keula kurvasi keskustan kadunkulmasta yllättäen näkyviin...) :lol:
     
  15. mr.datailija

    mr.datailija Gearhead

  16. K.S

    K.S Gearhead

    Re:

    Moro, voin kysellä Gulfin omistajan pojasta huomenna enemmän :)
    Laita YVtä niin jutellaan paremmin :)

    Sen punaisen Mustangin haluaisin kyllä nähdä livenä jos vaan mahdollista! Pikkuserkku jonka kyydissä olin silloin menehtyi sairauteen tämän vuoden helmikuussa!
     
  17. Mutku

    Mutku Gearhead

    Kiitos. YV laitettu.
     
  18. K.S

    K.S Gearhead

  19. Smirkelimies

    Smirkelimies 3rd gear

  20. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Nyt rapiat 100KE. Paha price, paha price.
     

Kerro tästä muillekin!