mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  2. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Matin 71seen mahtuu vänkärin puolelle 295/50-15 10" vanteella.
     
  3. vuutainen

    vuutainen 1st gear



    olisko tietoo millanen vanne siel oli ?
    itel ei tarvis saada ku 275/60/15 mahtumaan
     
  4. cuda69

    cuda69 Gearhead

    kokeiltiin minun satelliten vanteella ja renkaalla ja vanne on weldin prostar 5,5"bs ja 10" leveä
     
  5. Hintaa laskettu, myyjä on ostamassa toista autoa ja tämä on nyt oikeasti tosi halpa.
    Numbers matching avo R/T Challenger kovalla laatikolla alle $30k.

    1970 challenger r/t convertible real 383 4 speed car. It's a really rare car being only 1 of 149. This is a real plum crazy car with white interior and white side stripes. The engine and tranny are numbers matching. The car was painted white back in the late 70's. Previous owner owned the car for the last 27 years. The original motor was rebuilt about 5 years ago and does not have many miles on it. Also has brand new tti 2 1/2" exhaust with the orignial tips. I added new door handles, gas cap. The car is a decent driver the way it is. The car does need some metal work if your going to restore, will need very lower pass quarter and lower trunk extension. Will also need a trunk pan. The car looks to still have the original top on it and original carpet still in it. Car is shown with shaker hood on it but it will not come with the car, the car will come with the original ralley hood. If you want to pay an additional 4k for the original shaker hood set up you can. First $27K takes it, can not go any less. 31k with shaker hood. Car is located in Hermon Maine.
    Thanks Ryan, email nmulldune(ä)yahoo.com for more information.


    Saapa nähdä, ehtiiko Svea-mammanpojat ostamaan tämänkin ennen kuin muualla herätään ja huomataan tämä harvinaisuus.
     
  6. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Sanoppa J miks tuo ei mee tolla hinnalla Jenkkilässä?
     
  7. USA:n harrasteautomarkkinat ovat tällä hetkellä todella "kylmät". Moni "average joe" käy kamppailua selvitäkseen jokapäiväisistä laskuistaan ja hyvinä aikoina otetuista lainoistaan, jolloin asuntojen vakuusarvot olivat korkealla. Monen "average joen" pitäisi nyt ensin löytää töitä ja hankkia lisää vakuuksia pankeille, joiden taseet ovat kuralla. Yhtälö ei siis ole helppo, moni sikäläinen autofriikki jarruttelee uuden kaluston ostoa, vaikka hinnat ovat varsin kohtuulliset. Pelko oman talouden romahtamisesta lieventää riskinottokykyä, kun sikäläinen sosiaaliturva on kaukana täkäläisestä Pohjoismaisen hyvinvointivaltion tarjoamasta.

    Ne jotka nyt Jenkeissä keräävät talteen näitä "halpoja" harrasteautoja, tekevät muutaman vuoden kuluttua tilin myymällä niitä. Jenkkien talous kun joskus alkaa nousemaan, niin näiden harrasteautojen hinnat alkavat nousta myös. Viime aikoina on ollut monia mielenkiintoisia autoja myynnissä huomattavasti halvemmalla kuin vielä pari vuotta sitten. Nyt on siellä ostajan markkinat.

    Itsellä alkaa olla '70 Challenger -kiintiö täynnä noiden kahden olemassa olevan kanssa, muussa tapauksessa tämä pehmeäkattoinen kovalla laatikolla saattasi olla jo matkalla. Se kun on auto, jonka hinta ei enää tuosta halpene. Vaikkei sille tekisi mitään, niin muutaman vuoden päästä hinta on jo jotain muuta kuin tänään.

    Uskon, että Ryan saa ton R/T:n myytyä $27k:lla kohtuu nopeasti. Nyt olisi Taalan vaihtokurssikin taas melkoisen sopiva tuollaisen hankinnan tekemiseksi. Epäilenpä, että auto lähtee ulkomaille. Mielellään sen näkisi Suomessa. Täällä kun ei ole vielä liikaa avo-Challengereja :)
     
  8. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Kesällä oli "näyttelykuntoinen" '70 Barracuda ('cuda?) convertible Mopartsilla $20000. Myyjän sanojen mukaan oli pakkorako ja kiire, joten hintakin oli sen mukainen. Myyty tekstit ilmeistyikin pärin päivän päästä ilmoituksen jätöstä. Keltainen oli väriltään.

    Taka-akselin paikkaan kommenttina, että myös muutamassa vastaan tulleeessa kasikolmevarttiperäisessä A-koppasessa apparin puoleinen takapyörä tulee lähemmäksi loksun kaarta kuin kuskin puolella. Itse olen kuvitellut sen johtuvan vetarien laakerien välyksen säätösysteemistä, joka on juurikin apparin puoleisessa vetoakselissa.....
     
  9. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Onko se market enää niin down?

    Noilla average-Joeilla on kuitenkin varaa lunastaa tällä hetkellä kaikki B-bodyt poor-Pepen nenän edestä. Tosin hintaluokassa alle 15K.

    Tuon avokkaan hinta on tosi kohdillaan tai sitten rust issuet on muuta kuin ilmoituksessa mainitut.
     
  10. ebodycab

    ebodycab Gearhead

    Jos toi avo-RT on ollu koko ikänsä itärannikolla, ruostetta on varmasti muuallakin kuin takakontin pohjassa ja takalokarin helmassa...
    esim. auton maalaus oikeaan väriin ammattimaisesti tehtynä USA:ssa on $20000 luokkaa ja mitä muita osia auto vaatii sen jälkeen, hinta onkin jo reilusti yli $50K
    auto tollasenaan on hyvä diili 4spd RT avoa havittelevalle ja fixailee pikkuhiljaa tai ajaa sellasenaan, jos haluaa siitä Gold certified Mopar nationals concours show winnerin tulee kalliiksi
     
  11. ebodycab

    ebodycab Gearhead

    niin ja 'average Joe"lle $27K cash on paljon...isot keräilijät ei oo kiinnostunu 383 autoista, on oltava 6pack tai HEMI avo
     
  12. Ottaen huomioon "average-joen" keskiansion, alle $15k B-bodyille on paljon enemmän ottajia, jotka hiljalleen laittavat autoja kuntoon, kuin $27k E-body avokkaalle. Tuohon hintaan Joe saa jo halutessaan uuden Challengerin sen A/B-bodyn viereen.

    "Big money -collectorille" tuokin avo on liian tavanomainen, kuten "ameriikan reportterimme" vankalla asiantuntemuksella jo totesi, niille auton pitäisi olla vielä harvinaisempi ja isolla isolohkolla.
     
  13. ebodycab

    ebodycab Gearhead

    lisäyksenä vielä ei mainita onko autossa tärkeämpää tärkeämmät fendertag ja buildsheet, ilman niitä "isot keräilijät" eivät kiinnostu ollenkaan...lisäksi on mainittu et takarunkopalkkeja on paikattu ruosteiden päälle...
     
  14. Jokin Fender Tag näyttäisi olevan paikallaan, mutta siitä ei ole tietoa, onko se "aito" Hamtramckin tehtaalta vai ns. myöhempien aikojen tuotantoa.

    Kuten tunnettua, niin monien harvinaisempien (ja kallimpien) autojen Fender tageja on surutta näpelöity, samoin Broadcast sheettejä. Molempia on saatavana sellaisilla tiedoilla, mitä asiakas haluaa.

    Niitä keräilijöiden haluamia HEMI E-body avojakin on tehtailtu mm. G-koodin autoista teettämällä uusi VIN-tagi parilla kirjainmuutoksella sekä uudet Fender tag ja Broadcast sheet.

    Kävin 2008 USA:ssa eräällä pajalla katsomassa tälläistä oletettua 1 of 149 avo R/T:tä, jonka Fender tagissä oli alokasmaisia virheitä. Ihan pokkana myyjä teetti uuden vähän paremman tagin ja tokaisi " what's the problem now, isn't it good for you?" :lol: Niin se vaan sekin auto meni jonnekin kaupaksi ja viime kesänä näytti olevan taas myynnissä toisella puolella mannerta ylisanojen kera.
     
  15. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Onneks mie olen niin köyhä, että koitan vaan ostaa hyväkorista autoa enkä isoa VIN -koodia ja ryttyistä paperinpalaa.
     
  16. pötkö

    pötkö Gearhead

    Samat sanat. :D
     
  17. Ebody and irony

    Ebody and irony Gearhead

    ja minä en osta ollenkaan kun ei ole ollut neliovisena tarjolla :(

    no onneksi on muissa aakkosissa tarjolla jopa isolohkolla :D
     
  18. C-barge

    C-barge Gearhead

    Customoinnin paikka?
     
  19. Wisconsin

    Wisconsin Gearhead

  20. 383

    383 Gearhead

Kerro tästä muillekin!