Fuselage Mopars ('69-'73 fullsizes)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Tomaso, 26.6.2005.

  1. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    We are asking $14,900.00 Locally and on other sites.
    We do take trades.
    We do sell to other countries.
     
  2. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    No eihän se ole hullu joka pyytää vaan...

    Mutta kyllä joku farkkuhullu tuosta varmaan sen kympin maksaakin.
     
  3. welran

    welran 1st gear

    Taas on tehty kulttuuriteko, ja suomen kanta kasvaa jälleen yhdellä fuselagella... :D
     
  4. Elevator

    Elevator 1st gear

    kerrohan lisää :D
     
  5. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Annatko kolmen pisteen vihjeen?
     
  6. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    KERRO JO! :eek:
     
  7. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Älä pidä meitä moparhulluja enää uteliaisuudessa. :poff:
     
  8. welran

    welran 1st gear

    Nopeastipa tuli kiinnostuneita... Nooh... 71 royali.
     
  9. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Chryslerissa pysyttelet siis, onko minkäkuntonen peli ja tuleekos tää tuon pienemmän lätäkön takaa eli pitääkö tälle sadatella ruottiksi sillon kun on pelti pystyssä? :rotfl:
     
  10. welran

    welran 1st gear

    Juu ryslerissä pysytään, ja kyllä tällekin pitää kiroilla ameriikanenklanniksi...
    Kunto pitäis olla ihan ok. Ajokuntoinen ja sillain. Tosin tämmönenhän on toisille täys projekti, mulle sopivassa käyttökunnossa :poff: Muttakun halvalla saa.
    Enemmänhän tuosta tietää parin kuukauden päästä, analysoidaan sitten ostoksen mahdollista järkevyyttä/järjettömyyttä paremmin.
     
  11. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    O: pissapojan säiliö

    Laitan tännekin ostoilmoituksen, koska potetiaalia on.

    Löytyykö jemmastasi 70-73 Polaran, Furyn, NewYorkerin tai muun c-koppasen ehjä pissapojan säiliö. Saa olla kunnolla kellastunutkin kunhan on ehjä. Voit tarjota hiukan epäkuranttiakin. Sähkömoottorin ei tarvitse toimia tai se saa puuttua kokonaankin. Uuttakin voi tarjota, jos nurkissa ylimääräisenä on ja suostuu edukkaasti luopumaan. Ensisijalla kuitenkin käytetty, entisöimättömän yleisilmeen säilyttämiseksi. :D

    Tarjoa mieluiten yv:llä
    soittaakin toki saa 050-4021 324 / Juha
     
  12. gm dealer

    gm dealer Gearhead

  13. cuda69

    cuda69 Gearhead

    minä yritän muistaa kahtoa mun yorkerista,et onko siinä orkkis säiliö paikollaan,jos on se joutaa nimellistä korvausta vastaan.
     
  14. ValiantMan

    ValiantMan Gearhead

    Mainiota. Pidän peukkuja! :D
     
  15. welran

    welran 1st gear

    Nyt ois tarvetta 71 4d ryslerin apukuskinpuolen etuoven lasille... Edellinen on hyvin pieninä palasina hallin lattialla. Jos vaikka jollain ois jemmassa :odroll:
     
  16. Arskasuuri

    Arskasuuri Gearhead

    Imperial LeBaron 1972

    Tuli taannoin taltioitua tollanen 72 mallinen Imperial LeBaron 4d ht... yritin etsiä josko foorumilla olis mainintaa määristä Suomessa mutta ei. Mahtaisko jollain olla tietoa asiasta ?
     
  17. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Onko jo löytyny? Ja onks kyseessä siis ihan tolppa versio eikä ht?. Jos on tolppa ni mulla on "jokunen" noita ovia tallessa tohon mun furyyn, ja pitäis ehkä olla jopa ylimääränen lasi jossain kiinni. Ku on samanvuotinen laitoskin, ni pitäis varmaan sopia rysyynki(?).

    Pienenä miinuspuolena se, et mun pitäis hakea tuo sit 170km päästä, eli jotain vaivanpalkkaa tuosta tarttis. Mut pistä vaikka yv:tä jos kiinnostaa. :wink:
     
  18. Vecculi78

    Vecculi78 1st gear

    Re: Imperial LeBaron 1972

    Ei kyllä mitään faktaa ole asiasta, mutta mitä nettiä on tullut seurailtua ja muutenkin, niin ainakin puolisen kymmentä eri yksilöä oon huomannu.

    Itsellä on samalta vuodelta kaks ovinen ja semmoista toista en oo kyl viel Suomesta bongannu. Ruotsissa ainakin yks.
     
  19. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

  20. kille77

    kille77 Gearhead

Kerro tästä muillekin!