Harbor Freight Tools

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja J.J. Laakso, 4.12.2010.

  1. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    Mikähän mahtaisi olla järkevin tapa saada ostokset ko. firmasta Suomeen ja mikä on yleensä ollut kerroin lopulliselle hinnalle?

    Itse kun kyselin Planishing Hammeria suoraan kotiin toimitettuna niin itse vehje 120$, mutta rahtikulut 215$. Siihen vielä alvit ja vaivat päällä niin halvempia ja helpompia vaihtoehtojakin löytyy.
     
  2. Jonkun kontissa....Omat romut on jo matkalla ja mukana myös harbour freightiltä hankittua tilpehööriä , kävi vaan mielessä että tod näk. Biltemasta tai motonetistäkin löytyis nykyään samat rojut?

    Mutta niitä ei oliskaan tuotu itte jenkkilästä :rotfl: :poff:
     
  3. J.J. Laakso

    J.J. Laakso Gearhead

    Joo yks vaihtoehto onkin, että jään odottaan koska Bilhelvetti tai Sökönet myy näitäkin :rotfl:
     
  4. pantera

    pantera Double Gearhead

    Harborfreightin kamat on nyt kalliita kun pudottivat free shippingin pois :cry:
    Myymälöissä on aina ne suositut ( lue edulliset ) jutskat loppu ja lisää tulee joskus epämääräsen ajan päästä, jos tulee...
    Oonkin lopettanu tuolta ostamisen kun Julasta Ruotsista saa joka myymälästä samat kamat suurinpiirtein samaan hintaan.
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Joo Jula on aika jees paikka, jokakesäisellä romutorireissulla pitää aina käydä tuolla pyörimässä.

    HFT:tä oon tilanut sekä ostanut paikan päältä, romut tulleet kontissa tänne. Mut toi saatavuus on mitä on ja tarjoukset tulee ja menee miten sattuu.
     
  6. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Toraforssilla tuollanen paineilmavasara 310€
     
  7. Otto

    Otto Gearhead

  8. theloial

    theloial 1st gear

    Olen yrittänyt saada HF:ltä kaksi kertaa noin 100-150 dollarin tilausta mutta kummallakin kerralla postikulut olisivat olleet yli 200 dollaria että siihen jäivät. Hinnat on hyviä mutta muilta saa tavarat huomattavasti pienemmillä postikuluilla suomeen.
     
  9. Heko

    Heko 1st gear

    Tuolla näytti olevan english wheelin rullasarjoja myynnissä hyvin kohtuulliseen hintaan. Ruotsalaisista putiikeista en pelkkiä rullia löytänyt. Onko kellään tiedossa toista ostopaikkaa noille kuin tuo HFT?
     
  10. Quest

    Quest Gearhead

    Mulla on vielä 1 ylim HFT:n Ew alarullasarja, jos jollakin tarvetta.
    Jos joku tarttee Planishing hammeria tai Ew sarjoja olen kasaamassa vielä yhtä kimppaa. Pukatkaa yv jos tarpeita
     
  11. Tuumer

    Tuumer Gearhead

    Mulle tuli joskus tuolta Harborista tuo EW:n rullasarja ja nyt kun vihdoin sain pyörän kokeilukuntoon, näyttäisi siltä että tuo rullasetti on vähän turhan samanlaisilla säteillä.

    Käytännössä tämä näkyy siinä, että rullaa vaihtamalla ei saa kauhean näkyvää muutosta peltiin aikaiseksi, eikä pyöreimmälläkään rullalla saa kovin jyrkkää mutkaa tehtyä. Vika voi tietenkin olla käyttäjässä, tuosta rullailusta ei vielä kummoista kokemusta ole... :lol:

    Joku täällä kauppasi joskus rullasettejä ja niissä ainakin oli huomattavasti isommat erot rullien välillä ja pyörein rulla oli huomattavasti pyöreämpi kuin noissa mun rullissa.
     
  12. Piru

    Piru 1st gear

    Harbor Freightin yläpyörän joutu tekeen ite loppuun kun oli kinkeiltä unohtunu lisätä viimestelykierto ohjelmaan ja rouhintakin oli vedetty niin rankalla syötöllä, että pinta muistutti lähinnä kierrettä :lol: Tai sitten oon vaan nirso, vatutti vaan kun se "kierre" veti peltiin uraa...
     

Kerro tästä muillekin!