Missä kaikki jenkkifarmarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja ripe, 11.10.2009.

  1. makkepuu

    makkepuu Gearhead

    '88 classicci tuli räjäytettyä tulille. kansirempan jälkeen kone käy todella nätisti mutta jotain tekemistä olis vielä, pelkällä liimalla tiivistetyt venakopat valutti öölit pakosarjoille ja välipakoputki tuntuis valskaavan aika pahasti. se on vaan tunkin kanssa ilkee laittaa paikalleen... mutta pääsi sentään pyörittään paskarinkiä pihassa :rotfl: :rotfl: :lol:
     
  2. PauliP

    PauliP 1st gear

    th250 on periaatteessa samoilla sisäkaluilla kuin th350 mutta panta on erilainen ja siitä puuttuu ne intrermediate(?) kitkalevyt kun panta hoitaa sen homman. Siinä ei ole mitään samaa kuin th200 -sarjan laatikoissa.
     
  3. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Joo, se on kyllä heikko loota, jos leviää ykskaks...20 vuoden Suomi-käytön jälkeen...
     
  4. Ruumis

    Ruumis 3rd gear


    Laita youtubeen videota farkuista, ois kiinnostava katsoo:)
     
  5. Chevy-74

    Chevy-74 1st gear

  6. Holley

    Holley Gearhead

    Se mun autoni ei ollut suomi-auto. 1450 kg Camino, jossa auton kopan perusteella oli 170 tkm ihan uskottavasti laatikon hajotessa, konehan oli vaihdettu. No tietty ikä riittää, oli mitkä öljyt tahansa sisässä niin kai se laatikko hajoaa. Vaan mikä muu on kysyjällä, kun TH200, joka on nyt 30 vuotta vanha? Onko se sinusta paras valinta 1900 kg autoon?
     
  7. Make.Stw

    Make.Stw 2nd gear

    Mä ettiskelin talvella -05-06 autoo. Ostin sitten maaliskuussa 8:lle rekisteröidyn Malibun. Muistelisin, että silloin olisin tota himoinnut. Mutta mä voin muistaa väärin. Jotenkin olisi sellainen mielikuva, että se ei olisi ollut silloin rek. tai sitten siinä olisi ollut jtn vikaa eikä leimattu. Mulla on muisti niin tajuttoman lyhyt, että voin höpistä p**kaa
    :oops: Se on varmaa, että tosta autosta olin joskus kiinnostunut.
     
  8. makkepuu

    makkepuu Gearhead

    tuo oli mulla kilvettömänä rempassa talvella 05-06 ja se oli kerran myynnissä kun selvisi että syöttöpumppu ja suuttimet menee rempattaviksi. päätin sitten että pistän kuntoon ja otin pois myynnistä vaikka työttömyyskorvauksista oli aika nihkeetä saada säästettyä se remppahinta 1200€
     
  9. hamppi

    hamppi 2nd gear

    Kiitosta tuntemattoman vastauksista!

    Parin vuoden aktiivisen foorumilla pyörimisen jälkeen meikäkin sai viimein ostettua sen farmariauton 8) -89 Pontiac Safari ja tottakai viilut kyljissä..

    Pitäs varapyöräkotelo hitsata kasaan, putsata kaikki saastelaitteet ja huohotussysteemit, suorittaa perushuollot ja kuljettaa leimalla jos ei muuten ni hakemas vikalista :D

    Ja sitten kysymys:
    Onko normaalia jos ses-valo vilkkuu kolme kertaa heti käynnistyksen jälkeen ja sen jälkeen ei pala tai vilkahda ?

    Ja mistä löytyy se pimputin, joka ilmoittaa että turvavyö ei ole kiinni kun laittaa virrat päälle?
     
  10. Make.Stw

    Make.Stw 2nd gear

    Olisinko silloin siitä jtn kyselly?? Täsmäis aika :)
     
  11. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Paras ja paras...Oon huomannut, että usein eri kilkkeiden käyttökommentteja antavat sellaset henkilöt, joilla harvoin on sitten kuitenkaan käyttökokemusta just siitä laitteesta, jota kommentoivat.

    Itse voin sanoa, että TH-350 ja 2.29:1 perä ei ole mielestäni paras mahdollinen ratkaisu 1 600 kilon 140 hp autoon...
     
  12. imperial-62

    imperial-62 Gearhead

    Käyttöautona -81 Caprise ja vaimolla -84 Custom Cruiser. Kumpikin alkuperäisiä dieseleitä. Nämä hankittu 90 luvun alkuvuosina. Pitkästi on taivalta takana ja varmaan vielä edessäkin. Capriseen kertynyt omistuksessani n. 400 000km
     
  13. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

    Ou beibe that's a wad Ai laik!
     
  14. ktech

    ktech 3rd gear

    on ne jonnekin hävinneet, kun nettiautossakaan ei näytä alle kahden tonnin olevan enää juuri minkäänlaisia tarjolla.

    eihän tästä ole kuin vuosi-pari, niin noitahan oli tarjolla pilvin pimein ja tonnilla sai jo leimattua. niin ja merkinkin sai vielä valita, nyt esim. pontiaccia ja oldseja ei ollut juurikaan.

    kylläpä ottaa päähän kun jouduin loppukesästä luopumaan omasta -83 fordistani. ja suht halvallakin meni, mitä noita pyyntihintoja nyt katselee.
     
  15. Screaming Tree

    Screaming Tree 2nd gear

    Pitkäkatto ois nasta käyttöpeli, mut ehdottomasti pehmeäpenkkisenä. Noi veronkiertoautot on lähinnä säälittäviä, en ite kehtais sellasella ajella. Noi on aavikkoperineen ym. kuitenkin omimmillaan pitkää matkaa taittaessa, mut tee sitä sit 80-lätkä perseessä. Ja kun tilat on edustusluokkaa, niin miks sit pilata hieno auto jollain masokistitakapenkillä.
     
  16. ei ny pijä noin nuuka olla. itellä on ihan sama onko se porsaanreikäfarmari vai iha pehmeepenkkinen. ite harvemmin kuitenki istun takapenkillä, jos istun ni humalassa ja kuka käskee pitämää sen lankun sielä, modaa sinne vähä pehmosempaa jakkaraa ni se rokkaa iha hyvin :wink: ja eikös sen 80 lätkän pijäkki olla vaa katsastukses paikallaa.. :poff: ei ole vielä miliisi asiaan puuttunu et se löytyy revittynä tavaratilan lattialta se tarra..
     
  17. mietmi-3

    mietmi-3 Double Gearhead

    Ei häiritte yhtään se lätkä siellä perässä. Ei Buikissa, ei Chevyssä eikä vanissakaan. Ja niistä "lankkupenkeistä" ei edes tenavat valita pitkilläkään matkoilla kun on hyvä istua.Eli mielipiteitä on moneksi ja minä arvostan mukavaa matkantekoa mieleiselläni autolla 8) . Onneksi joku joskus keksi tämänkin "porsaanreijän" jolla saatiin Suomeen mukavia kehonsiirtovälineitä.
     
  18. BT.justice

    BT.justice Gearhead

    yleensä nää "masokisti"takapenkit on ihan yhtä pehmeitä ku jotku vtn tojotan etupenkit.
     
  19. makkepuu

    makkepuu Gearhead

    tuli hitsattua pari vittumaista paikkaa kuntoon. b-tolpan kohdalta runko helman väliin, meinas olla ahdasta mutta sainpas. toinen paikka olikin paremmin esillä mutta vielä pahempi korjata. kuskinpuolen takapyörän takapuolella oleva korin kumityyny ei ollut enään korissa kiinni eikä sitä koriakaan ollut ihan lähimailla enään jäljellä. vähän ilkeitä paikkoja taitella pelliä ULKONA LUMIHANGESSA! onneks migissä on pitkä johto niin sen saa kiskottua tuonne hankeen :lol: pitäs päästä johonkin tekeen pakoputki kuntoon, ei kellään olis monttua / nosturia virroillapäin?
     
  20. Holley

    Holley Gearhead

    Joo, toi sun pitkäkattoskin on kuule aika säälittävä, en itte kehtais sellaisella ajella. Porrasperäinen olis edes jotain... Oletko istunut siinä pehmeepenkkisessäsäkään takana? Takajalkotilat? Verrattuna siis sedaniin, takaovien pituus, otapa rullamitta käteen ja katso ja ihmetttele. Ei noi pitkäkatot olleet kuin asuntovelkaisten suurperheiden autoja USA:ssakaan uutena. Sisi piru näitä tällaisia Screamin Treen mielipiteitä. Mulla itse asiassa on pehmeäselkänojainen Buick, jossa et välttämättä aina edes näe 80-lätkää. Sinun pitää siis jossain Forssan picknickissä tulla kyttäämään siihen takasivulasiin nenä lasissa ennen kuin voit tokaista, että ei helkkari, täähän on ihan p...a pakettiauto, jolla ei tee mitään, ei yhtään mitään. Onneksi Suomessa on jossain kesällä vielä 100-rajoituksiakin, ei niitäkään liikaa. Mitä porukka tekee muuten noin verrokkina Ford Rancherolla? Kimi 429-Rancherolla? Siinäkin on tuo 80 lätkä. Ei siis yhtään mitään. Paaliin vaan mokoma p...a. Eihän siinä rottelossa oo edes takapenkkiä, vaan joku peltilava heinäpaaleja varten. Sitten Sinä ihmettelet, miksi porukka ei arvosta edes sitä pehmeäpenkkistä farmaria. Ihan kuin minä sanoisin, että en arvosta mitään, joka alle Buick Electra, mokomat köyhän letukat. No en sano. Caprice-paku voi olla ihan hyvä, kunhan on asiallisessa kunnossa. Ihan harraste-kesäautona siis. Ranchero olis vaikka toivelistalla, mutta niissä on tosiaan KAIKISSA lätkä.
     

Kerro tästä muillekin!