Chrysler 300 vm. 1969-1971

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Anonymous, 6.11.2004.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Kuinka monta yksilöä mahtaa olla Suomen liikenteessä kyseisiä vuosimalleja? Jos on kokemusta tuon aikavälin 300:sta, kommentteja kiitos!
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    300

    :eek: Mulla on -71 300 2dht. Tuli jenkeistä Bremerin kautta vajaa pari vuotta sitten. Ois kiva tietää onko muita seiskaykkösiä 300, kun en oo nähnyt...
     
  3. challenger

    challenger 1st gear

    Kertokaas löytyykö näihin 300 korin osia ja mistä itse koittanut etsiskellä mut eipä taida uustuotantoo olla? :cry:
     
  4. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ookko kokeillu cbodies.comista? Luulis löytyvän ainakin hyvää käytettyä.
     
  5. seppohovi

    seppohovi 3rd gear

    mulla on yx -71 300 2dht johonka tilasin justiin uuden sail panelin elikkä takalasin ja luukun välisen pellin. mulla oli varmaan melko tyytyväinen ilme kun tullivirkailija nosti paketin pöydälle joka oli noin 45 asteen mutkalla. tuokin oli nos osa ja ainut minkä netin kautta löysin, national moparts oli liikkeen nimi. muita peltiosia en oo kyllä kattellukkaan
     
  6. challenger

    challenger 1st gear

    Kiitos vinkistä täytyypä käydä kurkkaa.
     
  7. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Laita s-postilla kyselyä tarvittavista osista. Ite en oo ostanu ku yhet takavalot ja oli erinomaiset. Mullekin kun suositeltiin tuota, niin sanottiin että herra ei suostu edes lähettämään paskoja osia. Vastaukset saattaa Murraylla kuulemma kestää joskus ku tekee ilmeisesti harrastuksena tuota purkaamo toimintaa, mut mä sain ainaki parissa päivässä vastauksen omiin kyselyihini.
     
  8. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

  9. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Ouluun rantautui tänään -69 300 avo.
     
  10. welran

    welran 1st gear

    Onkos muuten kellään Fuselage korista 300 4d?
    Itse en ainakaan ole nähnyt.
     
  11. cuda69

    cuda69 Gearhead

    ruotsissa oli myynnissä tuommonen 300 4 ovinen
     
  12. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Yks 4 d ht -70 tuli viime keväänä finlandiaan - ja taitaa olla edelleen ainut?
     
  13. welran

    welran 1st gear

    Ajattelinkin ettei ihan yleisimmästä päästä, kun en ole ikuna nähnyt.
    Meinasin vahingossa tuommoisen neliovisen ostaa ebaysta, taisi olla vielä
    tolpallinen :rotfl: .
    Onneks jollain muulla oli sille enemmän tarvetta (ja rahaa).
     
  14. MOtorPARts

    MOtorPARts 1st gear

    ja suomi ht 71nen :D
     
  15. cuda69

    cuda69 Gearhead

    tänään alustavasti hierottu kauppaa -71 300.
     
  16. cuda69

    cuda69 Gearhead

    kaupat sovittu 3satasesta ja sunnuntaina mennään kahtoon et mitä tuli ostettua :rotfl:
     
  17. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Paa sitten tänne kuvia jotta mekin nähdään mitä sun tuli ostettua. :D
     
  18. cuda69

    cuda69 Gearhead

    yritän muistaa ottaa kameran mukaan :Dminkähän levyset renkaat tommoseen mahtuu taakse ilman hakkaamista?
     
  19. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    Riippuupi aika paljo vanteesta minkä päälle gummit meinaat sovittaa... En omista sen kummempia mittoja, mutta 255/60 pitäis vielä mennä heittämällä sisään. 275 riippuu vanteen off setistä/back spacingistä.

    Minkälaista nakkia meinasit alle?
     
  20. cuda69

    cuda69 Gearhead

    295/50-15 :oops: tai sitte 275/60-15 8-10" vanteella.mulla oli -70 yorkerissa takana 255/60-17 8" vanteella ja 4"BS,mahtu kyllä hyvin.
     

Kerro tästä muillekin!