Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Regno

    Regno 1st gear

    Joo. Sisko ehti (joutui) hinauttamaan sen Lohjalle johonkin nesteen pihaan ja sitten taas loppu kännykästä akku.
    Mikähän paja Lohjalla sen hoitaisi?
     
  2. suburman-62

    suburman-62 3rd gear

    mihin korjaamoon?

    Moi,ilmeisesti vika on automaatissa!niin veikkolassa toimii car-matic ja Lohjalla autoteam Muijalassa (yleis korjaamo)joka korjaa jenkkejä,saattaa Lohjalla olla muitakin mut nämä tuli ekaksi mieleen t.jaska :D
     
  3. AtAi

    AtAi 1st gear

    Voikohan olla tosiaan että toi alipainepumppu alkaa menemään, kunnei vieläkään ahda kun 2-3lb, ja ton pitäis vissiin joku 8ahtaa.

    Vois laskea vähän tota nykystä kulutustakin, joka on 16,5l/100km seka-ajossa.
    Mikäs on halvin valmis "turbomaster", 109dollaria +munuainen toimituskuluista, on aika sika hinta jousesta ja kolmesta pienestä metallinpalasta
     
  4. the kuningas

    the kuningas 3rd gear

  5. rkr

    rkr Gearhead

    Ei sinällään, jos dodge olisi tehnyt ramista katettua versiota kuten subbari niin olisin voinut harkitakkin - nokka on ihan kivan näköinen. Onnea moparin kanssa.
     
  6. the kuningas

    the kuningas 3rd gear

    kiitti! :D kaikkea pitää kokeilla....?
     
  7. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Paitsi niitä kahta..... :rotfl:
     
  8. freeride

    freeride Gearhead

  9. Regno

    Regno 1st gear

    Kyl ehkä dmax subbari olis mulla ykkösvaihtoehto.
     
  10. freeride

    freeride Gearhead

    dmax subbe konversioita tehty jenkkilässä iät ja ajat.näkee sillon tällä ebayssäkin myynnissä.

    edit. nytkin yks..$$$ http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Chevrole ... sQ5fTrucks

    on muuten keeämmältä lähes yhtä käsittämätön kämmi ettei subbea alettu tekeen dmaxilla,kuin myös yhtä käsittämätöntä on se ettei rotke-rysleri alkanu koskaan tekeen tommosta ram-"suvia".
     
  11. rkr

    rkr Gearhead

  12. sepi 74

    sepi 74 1st gear

  13. Regno

    Regno 1st gear

  14. Regno

    Regno 1st gear

    Puhelinkuulustelun perusteella pidän vetolevyn rikkoutumista aika todennäköisenä ja aattelin hoidella auton kotio remonttiin.
    Mitä vaihdetaan ja onko jotain huomioitavaa?
     
  15. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Johtuu varmaan siitä,että gmt400 subbarien tuotannosta oli 2% dieseleitä... Vai oliko peräti vain 0,2%... Luin tämän tiedon aikoinaan jostain jenkkifoorumilta, todenperästä en osaa siis varmaksi sanoa.. Jos pitää paikkansa niin varmaan johtuu sittä ettei uudempaa mallia alettu tehdä dieselinä,ei ole riittävästi kysyntää. Saman jutun yhteydessä luki että nekin vähät diesel subbarit mitä on tehty,niin niistäkin suurin osa on viety jo eurooppaan tai eteläamerikkaan. Valtaosa jenkeissä myydyistä gmt400 subbeista oli c1500 malleja 5.7 bensakoneella....
     
  16. neppi

    neppi 1st gear

  17. neppi

    neppi 1st gear

    Siinä on siis alipainekello hakattu korvakkeestaan irti ja toi hässäkkä on kiinni sen "hukkaportin käyttöakselin" reijässä. Simple as that!

    Kiitokset Kojolle vinkistä!
     
  18. paskamaha

    paskamaha 1st gear

    Oletko koittanut että myös toimii toi turbomasteri,näyttää jousi aika hepposelta omaan verrattuna
     
  19. Ukko75

    Ukko75 1st gear

    Se muakin vielä mietityttää minkä vahvuisen jousen siihen hukkaportille voi laittaa? Vai pitääkö se jousen vahvuus vaan kokeilla ahtopainemittarinkanssa ajamalla?
     
  20. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Näkyipä olevan tuo 285/75/16 rekisteriotteessakin vaihtoehtoisena rengaskokona, eli voisi olettaa mahtuvan alle?

    Sama juttu. Reippaammin polkiessa syttyy, eikä sammu kuin katkaisemalla virran. Jostain syystä pikku-D:llä ei syty niin herkästi kuin D:llä. Ja vedot hyytyy aika radikaalisti valon palaessa.

    Mistäköhän kannattas ensimmäisenä lähtee vikaa hakemaan?
     

Kerro tästä muillekin!