C/K Suburban/Pickup miittikeskustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja kane, 24.9.2008.

  1. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

  2. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Onkos porukoille tullu ajatuksia syksyn miittipaikan suhteen????
     
  3. Zlade

    Zlade 1st gear

    Juu juu tarkottaako kojo nyt kehä III sisäpuolella etelämpänä?! bodom järvelle :argue: :argue: karttaan vaan viiva ja kahtelemaan mökkikyliä :poff: :poff: siitä se taisto lähtee???!!!
     
  4. Hatsku

    Hatsku 2nd gear

  5. kojo

    kojo Gearhead

    En mä meinannu että pitäs olla kehän lähelläkään...
    Jos toi bodomjärvi ei oo ehdoton vaatimus niin mä luulen et tää vois olla asiallisempi paikka meitille: http://www.lempivaara.com/
    ja edelleenkin niitä ehdotuksia...
     
  6. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Kuinka iso porukka noissa on yleensä käyny?
    Tammelassa ois Keppanakellari jossa sairaan hyvä ruoka ja pienen matkan päässä mökkejä saunalla?

    Isoin mökki:
    http://www.keppana.com/villakoivula.html

    Virallisesti 8hengen mutta porukkaa mahtunee enempikin...
     
  7. Regno

    Regno 1st gear

  8. oobee

    oobee 1st gear

    Miltäs vaikuttaisi tuollaine paikka? www.pirkholma.fi
    Kohtuu hintainen, eteläsuomessa niinkun toive oli ja komeat mökit. Ja pieni paikka, että voidaan saada mahdollisesti vaikka koko paikka oman porukan käyttöön... :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  9. kojo

    kojo Gearhead

    Nää 2 viimesintä paikkaehdotustahan vaikuttaa molemmat ainakin näin netistä tiirailtuna ihan hyviltä... toi tammelan paikka on sen verta lähellä että vois käydä vaikka paikanpäällä vakoilemassa kun vaan ehtis :cry:

    Mitäs mielipuolta muut on?
     
  10. kuutio

    kuutio Gearhead

    jos täs ny uskaltaa haaveilla että oma kilpuri ois tohon mennessä taas liikenteessä, niin ei kai ehdotonta estettä oo mennä samaan paikkaan toisenkin kerran..??

    nimittäin toi jo testattu ruoveden paikkahan olis tasapuolisesti melkein kaikille yhtä kaukana :poff:
     
  11. Impala76

    Impala76 Gearhead

    tammelaa kannatan.... Olis tossa mukavan lähellä niin vois tulla poikkeen..!
     
  12. Zlade

    Zlade 1st gear

    Tuolla ei itse tullut käytyäkään :argue: kannatetaan tätä :poff: :poff: Kuulostanut hyvältä paikalta?!
     
  13. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Onkos ketää tuolta Pirkholman suunnalta??? jos joku vois käydä vähä kattomas paikkaa minkä moinen on?? Kuvissa kyllä kans ihan ok.. Onko mökit kuinka lähellä toisiaan, saadaanko esin autoja "läjälle" johki paikkaan ettei tarvis ravata paikasta toiseen :odroll:
     
  14. kojo

    kojo Gearhead

    Onko paikasta tarkampaa tietoa esim noiden seikkojen osalta jota kempsu just kyseli pirkholmasta?
     
  15. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    Pitäisköhän ihan ite lähtee käymäs tuola Pirkholmas :eek:
    Eihän se olsi ku 220km sivu :mad:
     
  16. Zlade

    Zlade 1st gear

    Käyppäs kempsu sunnuntai ajelulla kahtomassa paikka :lol: itellä ei tule kun 680km sivusa :poff: :rotfl:
     
  17. kempsu 4x4

    kempsu 4x4 1st gear

    No :wc: :wc: :mad: :argue: ku ei tästäkään mitää tuu muuten :eek:
    Tarvis se paikka saada selville ettei kenenkää tarvi sanoo että tuli
    liian äkkiä toi paikkailmo :poff:
     
  18. oobee

    oobee 1st gear

    Soitin Pirkholmaan, ja sen verran selvisi että pohjoisimmasta mökistä eteläisimpään on 3 kilometriä matkaa eli ihan lähekkäin ne ei ole. Siellä niiden nettisivuilla on kartta et siitä saa vähän kuvaa mittasuhteista. se saari on kuulemma 100 hehtaaria pinta-alaltaan et silleen. Toki edelleen olen tuon kannalla sen edullisuuden,tasokkuuden ja hienojen maisemien takia.
     
  19. Impala76

    Impala76 Gearhead

    ootkos sä käynyt tuolla? Oliskos soveltuva paikka...? Onko siis ihan joku leirintäalue / mökkikylä?
     
  20. kojo

    kojo Gearhead

    :eek: Ei kai tästä tuu valmista jos mä en lähe sit kattoon tota keppanaa lauantai-ajelulla, Kempsu, käydäänkö kaffella jossain pirkholman ja keppanan välissä?
     

Kerro tästä muillekin!