Öljyt

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja hannux, 25.9.2006.

  1. slitre

    slitre 1st gear

    Thanx Edsel-H!!!
     
  2. MustangGT

    MustangGT Gearhead

  3. tomperi

    tomperi Gearhead

    siis käykö toi nesteen atf-s tohon gm 7004r lodjuun?
     
  4. Gerball

    Gerball Gearhead

    Mites, onko noilla Dexron III öljyillä laatueroja?
    Lähinnä mietityttää mahdollinen luistamisen/pakkojen palamisen ennakointi. Omamassaa kun on 3000kg. tehoa "riittävästi" ja vähän yli. Laatikkona 4L85
    Olisi mielenkiintoista tietää mitä varttimaili miehet käyttävät omissa laatikoissaan.
     
  5. sbf

    sbf Gearhead

    Eiköhän kaikki 4l85e lootat käytä dx6 luokan öljyjä alunperin.
    Jos haluaa varmistella niin f-type öljyllä pitää pakat vähän paremmin.
    kisaukot käyttänee kilpakäyttöön tehtyjä trick-öölejä joissa sit ei välttämättä ole mm voiteluominaisuudet niin hyviä.
    Tosin, mitään kokemusta f-typen käytöstä 4l80/85 lootissa ei ole tiedossa.
     
  6. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Omapaino 2700kiloo, 700 toosa, välillä kokonaispaino kärryn ja campperin kanssa vissiin 7000kiloo ja DIII mehulla mennään. Joskus oli kitkalisäainetta mutta jäähyletkun katkeemisen jälkeen tavis mehua tilalle ja toinen vuosi jo menossa.
    Tutun 4L80E toosalla 11.4/+200kmh vartilla ja tavis DIII mehua lootassa.
    200R4 toosalla 11.7 vartilla ja tavis DIII mehut sisällä.
     

Kerro tästä muillekin!