Fast & Furious 5

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja jnieminen, 7.5.2011.

  1. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Kiihdytettiinkö tässä leffassa 1-2-3 ja sitten kun saatiin kolomonen loppuun niin vaihetaankin taas kakkoselle että kulkis kovempaa? Noissa aiemmissa paskoissa toimittiin näin... :poff:
     
  2. yks toine mikko

    yks toine mikko Double Gearhead

    näihin tarvii suhtautua kuin muihinkin komedioihin. oon itse asiassa täysin varma, et tahattomiltakin vaikuttavat hauskuudet ovat täysin harkittuja. jos perheen pienin nauttiikin täysin rinnoin näistä ja ottaa asiat perheen pienimmän vakavuudella, ni on sit isillä ja äidilläkin syy mennä katsomaan.

    itse tykkään noista uusista piirretyistä ton saman syyn takia.. yli aidan, madagaskar, shrek ja mitä näitä on; ovat aivan hillittömän hauskoja.

    saiskohan viikonloppuna aikaseks mennä leffaan..
     
  3. nikke92

    nikke92 1st gear

    Illaks olis liput varattu Fast Fiveen. Saa nähdä miltä näyttää
     
  4. duster73

    duster73 Gearhead

    onhan tämäkin nähtävä,niinkun edellisetkin.tokyo driftkin oli katsottava,mutta leffaan en olis minäkään sitä menny kattomaan.raiskasvat siinä vielä hienon mussen,jollakin tamakotchin koneella :cry:

    dwayne "the rock" johnsson on minusta yllättävän hyvä näyttelijä,tai ainakin viihdyttävä jos ei muuta.esim walking tall on mun mielestä aika hyvä leffa.jopa knoxwille onnistuu siinä yllättävän hyvin.pikkasen lipsahti taas ot...
     
  5. askel_vakaa

    askel_vakaa Gearhead

    Hyvä leffa oli mutta kassakaappi kohtauksen lisäksi itsellä pisti silmään dwaynen "hikoilu". Muilla näyttelijöillä ei tuntunut olevan kuuma missään vaiheessa mutta "the rockilla" pää oli koko ajan märkänä vaikka ei olis tehnyt mitään :eek:
     
  6. duster73

    duster73 Gearhead

    huono kunto :)
     
  7. SpedeX

    SpedeX 3rd gear

    Mun ei tartte kun ajatella jotain hikistä hommaa niin tulee hiki... :rotfl:
     
  8. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    hyvinhän se näky keulivan siin sillal holvi perässä, ensin vaan suti ja suti... sitten nossia peliin, ni johan sutii ja viimisenä lähtee keulien 8)

    mutta joo, muutama kohtaus menee vähän yli mut ihan katottavan arvonen leffa on
     
  9. fossiili

    fossiili Gearhead

    Piti käydä oikeen leffassa katsomassa, Tuntu lähinnä normi toimintaleffalta, jossa vain alussa ja lopussa oli normaalia pidempi ajokohtaus.

    Lämmintä vaikutti olevan, se hikoolu piristi kummasti lässytys kohtauksia :lol:
     

Kerro tästä muillekin!