IMPALA -66 ÖLJYPOHJAN VAIHTO

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja tarum, 27.7.2011.

  1. tarum

    tarum 1st gear

    MAHTAAKO ONNISTUA ILMAN ETTÄ IRROTTAA KONETTA? KONEENA 350 V8. JA MITÄ KAIKKEA KANNATTAA HUOMIOIDA KUN ÖLJYPOHJAN VAIHTAA ÖLJYPOHJAN TIIVISTE TOTTAKAI,MUTTA IRTOOKO NE. NS. KOIRANPASKAT SIINÄ SAMALLA KUN IRROTTAA ÖLJYPOHJAN VAI TULEEKO SIIHEN KONEEN JA ÖLJYPOHJANVÄLIIN AINOASTAAN TOI ÖLJYPOHJAN TIIVISTE?
     
  2. 383

    383 Gearhead

    kyllä joutu ottamaan koneen irti laatikosta joutuu nostamaan aika ylös ennenkuin öljypohja saa pois. unohda noi normi tiivarit ja hommaa tälläinen tiiviste http://www.jegs.com/i/Fel+Pro/375/1885/10002/-1 tämän voi käyttää moneen kertaan jos joutuu avamaan pohjan saa uspartsta (tarkista minkä vuotinen kone on ) puhdista pinnat kunnolla
     
  3. tarum

    tarum 1st gear

    Ok..
     
  4. tarum

    tarum 1st gear

    Öljypohja vaihdettu ja ei tarvinnu konetta irrottaa moottorin korvista pultit pois molemmilta puolin ja hiukan nostin konetta ylöspäin niin sen oljupohjan sai sinne nyvin. ja öljypohjan pultteihin pääsee hyvin käsiksi jos vaan löytyy nivelpää räikkään..
     

Kerro tästä muillekin!