Perhanan rosvot !

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Deltapete, 13.8.2011.

  1. ahonkivi

    ahonkivi 1st gear

    Tommosesta kyltistä joutus Suomessa varmaan syytteeseen laittomasta uhkauksesta tai vastaavasta. Ja tietenkin kaikki aseluvat pois koko suvulta.
     
  2. Putte

    Putte 1st gear

    Ei pienintäkään epäilystä, toihan täyttäis laittoman uhkauksen kriteerit kirkkaasti.
     
  3. pizzamake

    pizzamake Gearhead

    NYT EN MALTA olla kommentoimatta edellistä, vaikkakin rönsyilee pois aiheesta taas:
    Kannattaa tosiaankin vastaisuudessa jopa varoa sanomisiaankin esim.
    parkkipaikoilla á la: Vie ***TUUN se paskakinneris toisten eestä !
    Tämähän on VIHAPUHETTA nykyisten mallien mukaan ja äkkiäkös siitä
    rosikseen joutaa :eek:
    Tää meidän "hyvinvointiyhteiskunta" joutaa kohta romukipperiin kaikkine
    moraalisääntöinensä, kun talonpoikaisjärkeä ei enää voi käyttää kohta misään? :mad:
     
  4. Putte

    Putte 1st gear

    Tuohon suuntaanhan tätä maata on ohjattu kirkasotsaisten suvaitsevaisten toimesta jo pitkään.
     
  5. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    äsken tallissa... elli etselistä etsin löystyneitä pultteja.... :oops:

    venakopat aivan löysällä+ kaikkia konepeltien ja sisäloksujen pultteja kiristelin vaikka kuinka. ..

    en kyllä murtojälkiä tallista löytänyt ??? :odroll:

    kuka hitto tuumaisia pultteja havittelee :rotfl: maantie :odroll:
     
  6. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    :rotfl: :rotfl: :rotfl:

    Mahtaa olla harvinaiset lamput kyseessä? Ja oli sitten kyseessä varkaat tai ei, niin kokeilepa vaikka ruuvilukitetta.

    Ja jos et usko että ne ruuvit voi löystyä ihan ittekseen, niin vinkkinä, että meidän duunissa huollon/kokoonpanon (hydraulipumppuja,venttiilejä blokeja, ym. hydrauliikkaan littyvää) jannut käyttää noita lukitteita melko monissa paikoissa, eikä syynä todellakaan ole varkaiden pelko... :odroll:
     
  7. Putte

    Putte 1st gear

    Kaipa niitä sit joku havittelee, kun niin käyvät löysäilemässä.
     
  8. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    Tuossa löytyi vastaus rohinaan kovemmassa vauhdissa, ilmeisesti vilkkusysteemi oli lähdössä lentoon ja hakkasi edestä ja sivulta. Tuohon ruuvien itsekseen pois pyörimiseen en usko, olen aina itse vaihtanut lamput " sisä"pitkille ja ollut pirun huolellinen ruuveista. Mutta sovitaan, että ne avautuvat itsekseen niin kaikilla on hyvä mieli! Hallelujaa!
     
  9. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    ..ja vielä ! Juttelin velipojan kanssa,joka on ikänsä ajanut Oldseilla. Veljen kylmä kommentti oli," Ei ne per...le ruuvaamatta lampun ruuvit lähe, ja ovat vielä pitkiä kuin mitkä!"
    -Mutta asiantuntevuushan loistaa usein näilläkin palstoilla sellaisilta, jotka eivät tiedä kysytystä asiasta mitään :( :( :(
     
  10. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    No oli ne sitten varkaat jotka niitä lamppuja vei. Tai siis melkein vei. Seuraava kysymys kuuluukin, että mikähän tämän topikin pointti oli? Vai onko vain pakonomainen tarve perustaa topikki jokaisesta elämän "vastoinkäymisestä"?

    Ja joojoo, niitä ei oo pakko lukea, mutta ihmetyttää silti. Mutta sympatiat sulle melkein varastetuista lampuista. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
     
  11. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    - Kirjoitetaan vain sinun rakkaista autoistasi, toivottavasti joku käy varastamassa sinulta lamput molemmista, sitten yhdessä :cry: :cry: :cry:
    Onhan tuolla topicceja joissa tyypit kertovat miltä tuntuu tällä hetkellä, mitä ruokaa syöt, mitä juot, oletko käynyt vessassa, oletko väsynyt vai pirteä, mene sinne itkemään!
    Että tämmöistä.
    :mad:
     
  12. Beornegar

    Beornegar 3rd gear

    Tässä nyt ei taas oo mitään tekemistä sillä että kuinka kauan kukaki on ajanut Oldseilla että tietää kuinka ruuvit ja pultit pysyy kiinni... :odroll: Ehkä me luotetaan tässä metallialan ammattilaisiin.

    Laitan tähän lainauksen yhden suuria hydraulisia koneita valmistavan firman koulutusmateriaalista:

    Notta näin
     
  13. hopolandia

    hopolandia 1st gear

    tota öö..
    hiukka sekoittaakseni pakkaa siinä määrin, että eikös lukot ole kehitelty rehellisten kansalaisten takia??? vai olenko hiukka hakoteillä.
    ei tänäpävänäkään ole mikään turvattu autoissa kun nyky ajoestolaitteekin jo ohitellaan aika vikkelään :( ja niin paasotaan turvatekijöistä ja on niin hyväjaniinhyvä että...

    kummallista tämä maailma nykyjään :/
    autoissa tehokkain temppu on joka osaa niin vie vaikka akun tahi ratin mennessään niin sehän hyvä :D tai sytkäpoksin ynm moista :) enpä usko että moni pitkäkyntinen / känninen kantelee akkua tahi rattia mukanaan.
    ryöstetään autoilijoita muutenkin täsä maailmassa ihan liikaa ns pakollisilla maksuilla...
    että tämmöstä tännään ja korjatkuunsa joku hiukan jos on viärin kommentti
     
  14. houru

    houru Gearhead

    :eek: varmaan samat rosmot käynny täälläkin.huomasin et mun leppäjeepissä joka tosin ei oo oldsi vaan pontiakki,oli maskisäleikkö ihan löysällä.luulen että ne ovelat paskiaiset kävi ensin vaan löysäämässä maskin ruuvit ja sit ne tulee ens yönä ja yrittävät varmaan viedä koko moottorin sitä kautta.

    mä nyt ainakin kiristämisen jälkeen hieroin ne ruuvinkannat akkuporakoneella niin tohjoksi että ne ei saakkaan niitä auki enää.itse asiassa hieroin ihan kaikki näkyvillä olevat ruuvinkannat.HÄHHHÄÄÄÄ!!!! vitun mulkut mahtaa niitä vituttaa kun huomaavat.
     
  15. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ja mikäs sua estää itkemästä sinne...? Eli edelleen, kun noita jo on, niin miks pitää perustaa jokaisesta omansa?

    Ja voidaan me kirjoitella mun autoista, ei se mua haittaa. Ja olen kirjoitellutkin (minkä olet toki noin nerokkaana ihmisenä huomannutkin), mutta olenko perustanut joka kerta sille topikin? Tietääkseni en.

    Ja jos multa pöllitään autosta valot, niin en todellakaan tule tänne perustamaan niille surutopikkia, vaan tyydyn olemaan tyytyväinen että eivät vieneet autoa. Tietty jos ne lamput sattuu olemaan jotkut "one of a kind"-tyyppiset, niin ymmärrän surun ja murheen.

    Ja taas kerran, ne herneet on niiiiin paljon parempia nautittuna suun kautta. :rotfl:
     
  16. CantBeDone

    CantBeDone 1st gear

    Jos kuvitellaan että joku on yrittänyt ne viedä ja ruuvit jo ihan löysällä kahdestikin jos oikein ymmärsin, niin miksei varas ole niitä sitten jo siitä ottanut? Yleensä kun jotain halutaan niin vaikkapa tiukat liittimet tai muut eivät pidättele vaan rikotaan vaikka väkisin osa irti.
    Tässä tapauksessa ei ole niin tehty. Kiusanteko tulee ennemminkin mieleen, varsinkin kun homma toistaa itseään.
     
  17. Putte

    Putte 1st gear

    Ja ei noi Delta 88:n mitkään lyhdyt ole niin harvinaisia, että ne kiihottaisivat varkaita. Kyllä ne pitkätkin ruuvit sopivassa tärinässä kiertyy auki oli sitten kokemusta Oldseista tai ei.
     
  18. Multipower

    Multipower Gearhead

    Mut mua ny vaan jäi ihmetyttämään se asia, että minkä takia ruuvit ei vois itsestään löystyä...Onko täällä päin Suomea sitten ihan erilaiset fysiikan lait, kun toi on mun mielestä ihan normaalia, että ruuveja ja pultteja saattaa joutua aina välillä kiristämään, riippuu siis missä ne sijaitsevat, mutta etenkin tärinälle alttiissa paikoissa jne... :odroll:
     
  19. Deltapete

    Deltapete 1st gear

    - Mistäs poika muka tiedät?
     
  20. Putte

    Putte 1st gear

    Eiköhän tota tietoa ole enemmän kuin luuletkaan. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!