6.1 Hemi vanhaan koppaan=sikasiisti menopeli!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja Kari Sallinen, 18.8.2011.

  1. laakkius

    laakkius Gearhead

    nojoo, kahdellahan se menis jo kympin aikoja... :rotfl:

    onneks toi ei ole mahdollista kun vakiosarjakaan ei ole valua ja toisekseen se ei mahdu kuskinpuolelle...
     
  2. C-barge

    C-barge Gearhead

    Mull on kyllä tollaseen moddatut valusarjatkin vielä jos tarvii, niis on jopa aikalailla ton taannoisen Kalecon O-pipen ominaisuudet jossa H- ja X-putkiin verrattuna oli Full Exhaust Feedback!

    Noilla on kyllä muutenkin tarjontaa millä cuda varmaan piankin kulkis seiskoja: http://kalecoauto.com/
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Olipas loistavat sivut, miten ihmeessä on tullut aiemmin toimeen ilman näitä kehittyneitä tuotteita. :rotfl:

    Mitäs kaikea VIPissä on ollut käytössä?
     
  4. laakkius

    laakkius Gearhead

    tarttee vissiin kertoo simollekin jollei se oo jo kanta-asiakas... :rotfl:
    Nyt se alko painostaa et tarttis saada toinenkin sarja... :eek:
     
  5. jknR

    jknR Gearhead

  6. MJF

    MJF Double Gearhead

    Kestäähän ne kun tarpeeksi vahvistetaan.
     
  7. C-barge

    C-barge Gearhead

    Meill on ollu toi Butt Dyno ja Adjustable Power Band ja 710 cap. Lowering kitistä on tullu tehtyy oma versio, mut yhessä pyörässä se ei oo toiminu kovin hyvin. Ajoissa kun olis tajunnu, ni olis tullu huomattavasti halvemmaks ja edullisemmaks kans hankkia tuolta toi boost bar.
     
  8. pötkö

    pötkö Gearhead

  9. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    :eek: :eek: :eek: No ei tulis kyl heti mieleen laittaa $5395 + rahdt +tullit ja muut kulut et sais tollaisen.

    Jo n. $3500 saa 6v manuaalin joka kestää vähintään saman.

    Ja vaihtoehtoa 2: Simolta vahvistettu lukkoturbiini 727 ja siihen GearVentor ylivaihde. Kestää todennäköisesti enemmän ja halvempi.

    Jokainen tietysti tekee mitä haluaa... tai mihin pystyy...
     
  10. johu

    johu Gearhead

    Ilmeisesti mennyt lootien nimet sekaisin? Pickupeissa ja jeepeissä hemin perässä käytetyn 5-45RFE kestävyydestähän jengi valittaa, ei tuon LX platformin W5A580 (eli NAG-1 eli MB 722.6) lootan. W5A580:sta on vielä erikseen vahvempi versio jota käytetään 6.1 koneella varustetuissa.
     
  11. MJF

    MJF Double Gearhead

    Toi driftinkimersuhan on tuolla 722.6 lootalla jota on vahvistettu ja kaverina omavalmiste "manuaalikoneisto" ohjainyksikkö.
     
  12. pötkö

    pötkö Gearhead

    :eek: :eek: :eek: No ei tulis kyl heti mieleen laittaa $5395 + rahdt +tullit ja muut kulut et sais tollaisen.

    Jo n. $3500 saa 6v manuaalin joka kestää vähintään saman.


    Kytkinkopan, kytkimen, vauhtipyörän ja kytkimen työ+pääsylinterin
    ajattelit sitten ostaa $200 :eek: :eek: ??
     
  13. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    En meinannu!
    Ostaisin konepaketin jossa vakio 6vloota mukana. Vakiosta käyttäisin vaan kuoret ja kopan, sfi vauhtipyörä n.$500, 1000hv kytkin alkaen saman verran. Sylinterit ei maksa kun pari sataa taalaa.

    Mites tomaatissa: sfi vetolevy ja riittävän tehokas öljynlauhdutin
    Ilmaisiako ovat?
     
  14. pötkö

    pötkö Gearhead

    Elikkä hinta ero noin 10% :D :D

    Mutta mistä näitä $3500 taalaa maksavia 1000hp manuaaleja oikein saa kun olis okein tarvetta .
    Saako sulta tilattua semmoisen tähän rahaan. :p
     
  15. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    No alusta, siis MINÄ tekisin tämän näin:
    Ostaisin drop-out purkaamopaketin jossa tulee kone, manuaalilaatikko ( t-56,ei uudempaa 6060) ja kaikki muutkin tarpeet ympärille.

    Moottorin ohjaukseksi laittaisin Megasquirt 3. Halpa, säädettävä ja mahdollistaa kaikki viritykset myös ahtamisen.
    Johtosarjathan olis vakiot joista tehdä.

    Ja nyt se kiinnostava osuus:

    Vakio laatikon kuoriin tilaisin uuden akseli ja ratas sarjan. Vaihtoehtoina on uudet ensimmäiset 4 tai kaikki kuus, synkronoituja tai suora kytkentä.
    Tehonkestoa max 1200 hp/1200lbs.

    Sarjoja myyvät esim. Rockland gear ja Keisler. Googlettamalla löytyy lisää.

    Se että minulle on tarjottu 6v. suorakytkentää tuohon 3.5T$ hintaa ei tarkoita että kannan sillä sen sinulle käteen.
     
  16. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Kyllä mulle tuli 1000 nm kestävälle 6v tremekin askille jotakuinki vajaa kuus tonnia hintaa+hydr. kytkin, teräskoppa yms tarvittavaa hilpettä.
     
  17. C-barge

    C-barge Gearhead

  18. tyly

    tyly Gearhead

    Ei 6.1 vaan 5.7, -70 727 ja Tatech moottorinohjaus.
    Sillon kun hommasin ton koneen (2006), niin ei ollut oikeestaan mitään valmista muutospalikkaa saatavilla, niinku nykyään, eli kaikki on tehty pitemmän kaavan mukaan itte, ja välillä moneen kertaan :D

    http://kuvablogi.com/blog/9726/1/
     
  19. C-barge

    C-barge Gearhead

    Joo, 5.7 toikin jota jagen keulalle tungetaan. Eipä siihenkään oo Johnilla swappikittiä tarjolla, mut toki toi boxi ja piuhasarja on "valmiita". Ja siithän ny vähän puuttuu viel et se toimis..., aikasintaan ens viikolla.
     
  20. Fastback

    Fastback Gearhead

    on toi Tyly vaan ihan hieno mopariksi :lol:
     

Kerro tästä muillekin!