Jeep V8 läppärungon anturit, mitä signaalia MAP tarjoilee?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Slant Sickness, 26.8.2011.

  1. Slant Sickness

    Slant Sickness Double Gearhead

    Omatekoiseen ruiskuun moista sovittamassa. Läppärungossa on kiinni läppäaxelin asentoanturi, joka tunnistui helposti potikaksi. Toi imusarjan alipaineanturi, mikähän kytkentä siinä mahtaa olla? Jos sais sen salat auki, ei tarttis ehkä rakentaa paineanturista ja komponenteista omatekoista. Tyhjäkäynnin säätömoottori on 4-johtiminen, onks se stepperimoottori? Sen mä taidan kuoria pois ja tehdä manuaalisäädön samaan reikään.

    Tekeillä on slant sixin 6-pisteruisku omatekoisella ohjaimella etanolimoottoriin.
     
  2. ahonkivi

    ahonkivi 1st gear

    Yleensä chryslerin MAP-antureissa on +5V-syöttö, signaali, maadoitus.
    Signaali yleensä keskimmäisessä liittimessä, syöttöjännitteen ja maan järjestystä en muista.
    Signaali 0-5V tasajännite.
    Tyhjäkäyntimoottori on stepperi.
     

Kerro tästä muillekin!