MOOTTORIPYÖRÄ VARASTETTU !

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja niklas_, 29.8.2011.

  1. niklas_

    niklas_ 1st gear

    pitäkää silmänne auki.

    28.8-11
    musta kawasaki Z750 -06 16tkm musta on viety parkkikselta kauniaisissa. kämppään oli murtauduttu ja viety läppäri,kännykkä, 2 prätkäkypärää ja pyörä.

    rek numero on SW-124 (tankissa on skraidut vasemmalla puolella( ilkivalta)

    eli siis pk seudulta pöllitty. kauniainen on keskellä espoota

    laittakaa ilmoitus muihin foorumeihin jos jaksatte niin saadaan mulkku kiinni

    Niklas

    0405052936
     
  2. wili

    wili 3rd gear

    Pistetty viesti eteenpäin Moottoripyöra.org foorumille. Toivottavasti jäävät pian kiinni ja saat vielä pyörän ehjänä takasin!
     
  3. Tuumer

    Tuumer Gearhead

    Näitähän on näköjään liikkeellä, 26.8 Ymmerstasta, ihan Kauniaisten kupeesta varastettiin tutulta Yamahan R1 ihan valoisaan aikaan. Keltakilpiseen Mersun Vitoon olivat kuulemma pyörän nostaneet... Tuskinpa on suomessa enää. :argue:
     
  4. niklas_

    niklas_ 1st gear

    pyörä löydetty ! runkkarit jäi kiinni.

    400 kilsaa oli tullut mittariin ja vähän skraiduja mutta muuten ehjä. olivat viel kehdanneet ottaa videopätkän mun duunikännykällä kun ajavat kehä 1 sellä mun kypärä päässä ja mun hanskat. ******** runkkarit

    kiitos poliisi
     
  5. Putte

    Putte 1st gear

    Hyvä, että löytyi suhteellisen vähin vaurioin.
     

Kerro tästä muillekin!