Ford Excursion 2005 Vikoja

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja R/T 440, 23.9.2011.

  1. R/T 440

    R/T 440 3rd gear

    Tuli hankittua otsakkeen mukainen laite ja soitin ei meinaa pelata. Radio löytää ainoastaan kanavat jotkat päättyvät parittomaan lukuun esim. 99,9 93,7 jne... Onko tietoa miksi näin
     
  2. ahonkivi

    ahonkivi 1st gear

    Se on amerikan ominaisuus, niillä ei vissiin ole parilliset käytössä.
     
  3. moonbone

    moonbone 3rd gear

    Samaan tulokseen olen ittekkin tullut, ei kuulu eres ylen ykkönen kunnolla...

    Kymysys kuuluukin, että saako näihin Voortteihin sellaasta rariota josta jotain kuuluuski?
    Isoo pitää olla, kun kerta vanhakin on, C-kasettisoittimella en tee mitään, Cd tai MP3 olis enempi nykyaikaa.
    Ja vielä jos sais takapenkkiläisille tarkotetun ohjauspaneelin peliin mukaan niin aina parempi.

    Onko hihvimiähii, jokka on selevittäny asiaa?

    Itteeni ei rario häiritte, mutta emäntä ja takapenkkilääset marmattaa. :argue:
    Mulle sopivaa musiikkia on V8:n sinfonia.
    Rario ei sitä saa häiritä! Soon aina kiinni kun m'oon ratis.
     
  4. pimeroolis

    pimeroolis 3rd gear

    Moro. Taita ol vaikempi juttu jos meinat saa rattinappulat, DVD (jos sun autos on sellaine), ja ns famyli packi (takapenkilaiset pystyvät kuuntele katso eri asioita kun etupenkilaiset, esimerkiks etupenkki radio ja takapenkki DVDstä piiretyjä) toimima jollai erimerkkisellä radiolla. Ei varma ole mika mahdotomuus. Muuten esimerkiks Pioneeril löyty sen kokosia vehkeitä, sisältä navigaatorinki ja varma muillakiin. Ite en lähteny muutama mitä, koska sain tarpeeliset asemat kuuluvin ja DVD s käytän itse tietokonella usan stantantariin muokatuja levyjä. Toi DVD on kyl maagine juttu, marakatit ei paljo kysele enää kun lyöt levyn koneesen ja kuuloket päheen, saa rauhas aja ja kuunella sitä vinkkeliä tai juttel emäntään kans mukavia noh eri asia jos poikani rupee kyselee siit Powerstrokest... 8)
     
  5. R/T 440

    R/T 440 3rd gear

    Onko kyseisen soittimen takana olevista liitännöistä tietoa ?? Saako siihen ohjattua musiikkia jostain muusta laitteesta (AUX liitäntää), esim bluetooth liitäntää ?
     

Kerro tästä muillekin!