OUTLAW KOKOUS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Drag Racing', aloittaja ere, 14.9.2011.

  1. C-barge

    C-barge Gearhead

    Aika tarkka seula kyl tuolla. Mua ei oltu viimevuonna edes kutsuttu vaikka ajoinkin OL_ssä!
     
  2. ere

    ere Gearhead

    f

    Koska tää on mun aloittama topiikki niin tulkitaan......
    Kutsu koskenee yhtä hyvin kaikkia meitä jotka haluaa OL jatkavan. ajaakseen kilpaa OL luokassa.
    Ja niitä jotka OL on ajaneet ja aikovat jatkaa.

    Korjaa jos olen väärässä alkuperäisen kutsun tulkinnassa .

    TOivottavasti kukaan ei tän pohjalta koe itseään seulotuksi tai kutsumattajääneeksi.
     
  3. C-barge

    C-barge Gearhead

    Näin varmaan onkin, mut pääsinpähän sanomaan kun eivät muistaneet noteerata! :rotfl:
     
  4. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    :poff: :poff: :wink:
     
  5. Putte

    Putte 1st gear

    Sä olet niin huomaamaton. :wink:
     
  6. mätiäinen

    mätiäinen Gearhead

    Jo perinteeksi muodostunut toinen epävirallinen Outlaw kokous Teivossa pidettiin
    8.10.2011 kello 11.00 alkaen.
    Kokouksessa käsiteltiin lähinnä ensikauden kujeita, osallistujia ja sivuston päivittämistä.

    Ryhmä päätti olla esittämättä sääntöihin muutoksia.
    Kuitenkin päätettiin tutkia miten saataisiin yhdenmukaisuutta Ruotsin ProStreet ryhmään.
    Mikäli heidän säännöissä metanolin ahtaminen on sallittua harkitaan sen sallimisen esittämistä
    myös Outlawissa.

    Kesällä 2012 olisi tarkoitus lähteä muutamien tiimien kanssa Ruotsiin ajamaan ko ryhmää esittely mielessä.

    Outlaw.fi sivustojen päivittämiseen sovittiin jokaisen tiimin aktiivisuutta koko vuoden ajalta, sekä
    varsinkin kisakaudelta. Yhden henkilön nimeämistä live raportointiin harkitaan.
    Sivuston ylläpitäjän on materiaalin puuttumisen takia vaikeahkoa pitää sivut mielenkiintoisena.

    Osallistujia kokoukseen oli:

    1. OL 517
    2. OL 519
    3. OL 522
    4. OL 527
    5. OL 528
    6. OL 533
    7. OL 540
    8. OL 550
    9. OL 552
    10. OL 566
    11. OL 570
    12. OL 575
    13. OL 588

    Edellä mainituista tiimeistä 10 oli valmiita ajamaan koko kauden.
    Lisäksi kauteen osallistuu varmuudella:

    OL 544, OL 504
    ja vielä numerottomat
    P.A.
    H.N

    Mikäli numeroasi tai nimikirjaimiasi ei tässä ole ja olet suunnitellut ajavasi niin
    ilmoitatko siitä vaikka yv:nä

    Terveisin
    OL 528
     
  7. supo

    supo Double Gearhead

    En tiedä onko oikea foorumi mutta kysytään kumminkin eli mikä on kilpailupaino OL:ssä 540cid+Nos+PG tai 540cid+blower+PG?Terv:Spet 1937
     
  8. Mopar

    Mopar Gearhead

    Näähän on ihan suoraan säännöissä:

    MOOTTORI JA PAINO
    Moottorin koko ja paino oheisen taulukon mukaisesti.
    Lisävoimanlähde Moottorin max. koko Paino
    4 Cyl. Turbo or Nitrous 905 kg
    All 6
    Cyl.
    Turbo or Nitrous 1135 kg
    SB Naturally Aspirated 530ci max 905 kg
    SB Nitrous Oxide 480ci max 955 kg
    SB Nitrous Oxide 530ci max 1000 kg
    SB Roots or Single Centrifugal
    Supercharged
    4.45" 450ci max 1180 kg
    SB Roots or Single Centrifugal
    Supercharged
    5.15" 450ci max 1245 kg
    SB Single Turbocharged 106mm All 332ci or less 1155 kg
    SB Single Turbocharged 106mm All 333ci-450ci 1245 kg
    SB Twin Turbocharged up to 76mm MAX ea All 332ci or less 1155 kg
    SB Twin Turbocharged up to 80mm MAX ea All 332ci or less 1200 kg
    SB Twin Turbocharged up to 80mm MAX ea All 333ci-450ci 1245 kg
    SB Twin Turbocharged 80.001-88mm MAX ea All 450ci or less 1295 kg
    BB Naturally Aspirated All 640ci or less 1045 kg
    BB Naturally Aspirated All 641ci-830ci 1090 kg
    BB Nitrous Oxide 4.900"BC or less All 575ci or less 1100 kg
    BB Nitrous Oxide 4.900"BC or less All 576ci-640ci 1165 kg
    BB Roots or Single Centrifugal
    Supercharged
    5.15" All 540ci or less 1225 kg
    BB Single Turbocharged 106mm All 450ci or less 1270 kg
    BB Single Turbocharged 106mm All 451ci-540ci 1295 kg
    BB Twin Turbocharged up to 80.000mm All 450ci or less 1270 kg
    BB Twin Turbocharged 80.001-88mm All 450ci or less 1295 kg
    BB Twin Turbocharged 88mm MAX All 451ci-500ci 1315 kg
    BB Twin Turbocharged 88mm MAX All 501ci-540ci 1340 kg
    Finnish Hot Rod Association
    Outlaw (ol)
    47
    OEM automaatti 113 kg miinus.
    Lencodrive tyyppi 68 kg miinus
    Ilokaasuilla varustettu moottori jossa BC suurempi kuin 4.9" +55kg
    1974 ja vanhempi kori 25 kg miinus
    Suurin sallittu moottorin koko 840 cid
    Jos moottorin koko on suurempi kuin luokiteltu peruskoko niin painoa lisätään 3,5 kg /
    1 cid, kuitenkin niin että suurinta luokkakokoa ei ylitetä.
    Ryhmän minimi paino 900kg
     
  9. triniemi

    triniemi Gearhead

    eli Supo: roots ahdettuna 1112kg ja ilokaasutettuna 987kg
     
  10. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    1974 ja vanhempi kori 25 kg miinus.
    Eli blowerilla 1087kg, ilokaasuilla 962kg. Menikö oikein?
     
  11. f-85

    f-85 Gearhead

    Eli Blowerilla.
     
  12. supo

    supo Double Gearhead

    Eli pelkkä auton vai paino kuskin kanssa?
     
  13. SuperGas

    SuperGas Gearhead

    Kuskin kanssa
     
  14. joteam1

    joteam1 Gearhead

    No niin Supo, sitten laihduttamaan! :rotfl:
     
  15. Akke

    Akke Gearhead

    Kyllähän Supon tietää notta painohan on voimaa ja ylipaino ylivoimaa tällä kaavalla meikin tähdätään kauteen 2012. T.Akke
     
  16. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Onpas noi köykäsiä :eek:
    Meitin Streettihärvelistä pitäs nykykoneella tai vastaavantyylisellä varustettuna hukata tän hetkisestä painosta melkein 500 kiloa että se olis tuolla sallitussa minimipainossaan :rotfl:
     
  17. maverick

    maverick Gearhead

    Nyt vaan repimään ja raiskaamaan letukkaa, 500 kiloa pois ja sitten mennäänki jo 7s aikoja.
     
  18. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Aika paljonhan sitä letukkaa on jo raiskattukin mut ei siitä 500 kiloa saa pois vaikka poistais siitä kaikki pakkelitkin :rotfl:
     
  19. supo

    supo Double Gearhead

    Joo,reilu 200 kiloa pitäisi poistaa autosta ja kuskista jos leikkisi kaasun kanssa,leikitty ajatuksella että parin vuoden kuluessa koitettaisiin saada Camaro 7 sekunnin lentoon.Tosin nykyinen ryhmä käy edelleen mutta OL olisi kanssa mielenkiintoinen jos vaikka tulisi toi aikaraja Super Street 7.6s Ruotsin malliin.Mutta katsellaan asiaa rauhassa ja täytyy tuolla Jaffun luona vierailla kun menee AKK:n palkintogaalaan kun se siinä matkan varrella!!!Ps.Täytyy ehkä päästä ekana 8 puolelle :lol: :lol:
     
  20. Putte

    Putte 1st gear

    Mutta Supo eihän toi ole kuin ajasta kiinni. :wink:
     

Kerro tästä muillekin!