Jyväskylän cruisingit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja neppari, 6.5.2008.

  1. Senator

    Senator 1st gear

    Hitto, rupes plymo naputtamaan tänään hassusti, ehkä nostaja jumii. Ois tahtonu tulla kattomaan touhuja sinne. :)
     
  2. 79delta

    79delta Gearhead

    Tuo perjantainen kruisailu on kyllä ihan ok, Ittelläni on jo pari vuotta jääny ajelut väliin.. ku on nuo vitunkivat vuorotyöt. Mutta onhan varmaan joillain muillakin. :poff:
     
  3. Jupe

    Jupe Gearhead

    Itse taas tuli eilen oltua mukana lähtöpaikalla, pitkästä pitkästä aikaa... Letkaan ei sitten oikein enää päässyt mukaan, alkoi taka- ja apparin penkki pitämään niin vahvaa naputusta että oli viisainta lähteä kotiin. Nuoremman ensimmäiset eskari- ja vanhemman ensimmäiset koulupäivät vaati siis veronsa. Mutta muksutkin oli ihan töpinöissään niin kauan kuin virtaa piisasi.
     
  4. silver8streak

    silver8streak 2nd gear

    Joo.Mukavasti oli autoja ja hieno ilotulitus Vaajakoskella.
     
  5. big t

    big t Gearhead

    Jeps oli hyvin porukkaa... eka kertaa pääsin mukaan kun autokin toimi :)
    Tosin liikenne valot jätti niin pitkän raon johonkin väliin että eksyttiin letkasta kun en tienny minne ollaan menossa , mutta pääspähän pojat ajoissa nukkumaan :D
    Seuraavalla kerralla parempi tuuri.
     
  6. raggar

    raggar Gearhead

  7. tinareki

    tinareki Double Gearhead

    Tänäänkö kokoonnnutaan syyskruisinkiin?
    Sade väistyy illan mittaan...
     
  8. Yorcci

    Yorcci Gearhead

    Tarttee käydä testaamassa, miten toi kytkin pitää. Alkoi lipsumaan viime viikonloppuna kohtuullisen pahasti. Jos sitä ihan varovasti ajelis...
     
  9. Mawerick

    Mawerick Gearhead

    Letka tuli mua vastaan siellä Ristonmaan paikkeilla, oli kiva katella :)
     
  10. Mizuz

    Mizuz Gearhead


    Totaaa... V8 makatsiinissä luki jotta 14.10 ?
    Itekin olin tulossa jo tän vkon pe, mutta tää on vasta kuun ensimmäinen perjantai...?
     
  11. neppari

    neppari Gearhead

    Riippuu ihan siitä kumman kerhon cruisingissa haluat käydä.

    DTC ruisailut on nyt pe ja ACC ruisailut seuraava pe.
     
  12. silver8streak

    silver8streak 2nd gear

    Minä osallistun molempiin,jos keli on hyvä.Vai onko tämä 7.10 vain DTC:n jäsenten oma juttu?Eikös koko kesä ole menty tolla kuukauden toinen perjantai systeemillä?
     
  13. silver8streak

    silver8streak 2nd gear

    :eek: Onko muita tulossa???
     
  14. rapis

    rapis 1st gear

    siis mitä v.... toinen perjantaihan se ylheensä on , mutta vois tonne tullakin jos porukkaa tosiaan on liikkeellä.....
     
  15. Mizuz

    Mizuz Gearhead

    Kai myö pyörähdetään ihmettelemässä :eek:

    Huomenna kuitenkin suunta Teivon October Swappiin,
    onko sinne lähtijöitä?
     
  16. Topias74

    Topias74 Gearhead

    No minä tuun kanssa palloileen sinne! :rotfl:
     
  17. jps

    jps 3rd gear

    Ei ole enään ollut DTC:n omia cruisinkeja. Yksi vuosi oli, kun ei muistettu oliko eka vai toinen pe cruisingit ja ilmoitettiin ekat perjantait vahingossa. Sen jälkeen on mennyt oikein :D
     
  18. Pumba

    Pumba 3rd gear

    Kaippa sitä vois lähtee vihreetä rumilusta ulkoiluttaa jos muitakin on menossa..
     
  19. Mizuz

    Mizuz Gearhead

    Huomenna ois kuun toinen perjantai,
    vieläkö mennään palelemaan ABCn pihalle?
     
  20. rapis

    rapis 1st gear

    tulossa oltaisn toivottavasti tulee muitaki. on taas enskertalainen mukana.
     

Kerro tästä muillekin!