mopar pornoa ?!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Ebody and irony, 26.12.2007.

  1. Nythän näitä vauhtikoneita yht'äkkiä ilmaantuu myyntiin ympäri maailman, mutta miksi kaikki ovat vihreitä?

    Tämä olisi Virginiassa


    1970 Dodge Challenger Slant 6 Automatic car, survivor bought from original owner. Light green met/green int. Runs,drives,tagged&insured. Gets 20mpg, drives and handles like it did in 1970, 63k original miles on the clock VERY solid car with the only rust in the car being at the front bolt on each hood hinge theres a blister and on the very bottom of the rear quarters. None in floors,cowl,inner fenders (other than front hinge bolt)around rear and front windshield,tail panel,trunklid,doors,hood,nowhere else.Very nice/clean car. Havent seen one in this good of shape rust wise in along time, does have some dents and scrapes from original owner being that she drove it until she died at 93 years old. Car was always stored inside a garage. All the trim and glass is in great shape. Bucket seats auto on column. 14inch rallyes have been added with new tires. Must see to appreciate. $13,500
     
  2. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Yksi kolmesta maahantuojan kautta tulleesta 1971 Challengerista?

    http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2444684.jpg

    Maahantuojan asentamalla vinyylikatolla muuten. Ei ole ollut näemmä alaosan leikkauksen kanssa kovinkaan tarkkaa kun vinyyliä tursuaa reilusti listan alapuolelle.

    Alkuaan muuten EV2 auto.

    Hyvä bongaus Mutkulta!
     
  3. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Yksi kolmesta maahantuojan kautta tulleesta 1971 Challengerista.

    http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2444684.jpg

    Maahantuojan asentamalla vinyylikatolla muuten. Ei ole ollut näemmä alaosan leikkauksen kanssa kovinkaan tarkkaa kun vinyyliä tursuaa reilusti listan alapuolelle.

    Alkuaan muuten EV2 auto.

    Hyvä bongaus Mutkulta!
     
  4. Mutku

    Mutku Gearhead

    Ja taitaa olla siis Seinäjoen kisat 1986 ?
     
  5. Mutku

    Mutku Gearhead

    Tossa on asennetta! :eek:
     
  6. xmopar

    xmopar Gearhead


    Ei muuten ole maahantuojan asentama vinyylikatto, vaan uusittu -80 luvun puolivälissä ja erittäin hyvin tehty. Pari pyttyäkin tuli tuossa kuosissa.
    Taitaa valokuvassa vain valo ja varjo tehdä tepposensa.
    Muut tiedot kyllä pitävät paikkansa, vuosikin taitaa olla juuri -86,
    koska autossa on vielä sileä konepelti.
     
  7. ET 619

    ET 619 Gearhead

    Tämä kuva on Seinäjoen kisoista ja vuosi on 1985.

    [​IMG]
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No joo asennetta? Nyt kun ajattelee niin ehkä? Silloin 10 autoo pihassa eikä edes bleiseri startannu. Ei ollut tarkoitus sillä talvella ajaa, mutta se toimi yllättävän hyvin juurikin alustansa takia. Juttua olis vaikka huru mykke. Ryssäläiset liikemiehet pelästyi kun menin niitä hakemaan satamasta. Olivat nääs ollet kesällä kyydissä. Nätisti mentiin ja pelko ropisi, kaikki viihtyi. 91 kun Persian sota alkoi ajoin tietty kesken päivää vaikka oli kiire Kaivariin kahville. Oli tammikuu ja pahin jääpääkallokeli ikinä. Jengi ei ollu Ursulassa kahvilla vaan ulkona kattomassa kun siinä pienessä mäessä autot tuli linkussa alas ja eivät päässet ylös. Entä Hemi Cuda? ..siitä se sai lisänimen "eihän toi paska edes sudi"
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    /\ minkä huusi Juha Kajo. Ja seuraavina kesinä sitä huusi kaikki muut aina kun HEM-11 näki. Mutta se oli yllättävän helppo ja kiva ajaa talvella. Tuosta alkaen ajoin sillä pakkaskauden ennen suolapaskaa. 58 on mulle elämää suurempi pyhä luku. Cuda vei enemmän gasoo sadalla. En tarkkaa saanut koskaan selville, mutta yli 60 litraa minimissään sadalla. So what? Silloin oli pelimerkkejä ja se todella oli sen arvoista mitä hyviä muistoja nyt kuolinvuoteella muistelen. hemejä ei mulla enää ole, muistot on ja ne oih, jatkan avautumista joskus. Jatkakaa te autoista kellä niitä nyt on..
     
  10. xmopar

    xmopar Gearhead

    Näin on, vuonna -85 autossa ei vielä ollut pyöränaukkojen listoja paikallaan. Roiskeläpät kuitenkin olivat :)
     
  11. Parit E-bodyt IRANissa.

    Näyttää nämä kiinnostavan sielläkin

    [​IMG]
     
  12. Bowhill

    Bowhill 3rd gear

    Kuvittelisin että ebaystä osien tilaaminen on suhteellisen vaivalloista :)
    Mutta hienoa että sielläkin ymmärretään hyvän päälle, naapurivaltiossa ei muuta jenkkiä näy kuin Humvee.
     
  13. kmovat

    kmovat 1st gear

    ei jaksanu selata koko topikkia läpi mut oliko tääl jo puhetta siitä Simpeleellä 70 luvulla olleesta kuljetusliike Lankisen omistajan, muistaakseni 70 Challengerista, pentuna sitä tuli kuolattua sillo harvoin ku se liikenteessä oli, väri oli sininen muuta en muista.. muistelisin et moni sitä kävi kosiskelemassa mut kuka sai lopulta ostettua ja kuin voi auto nykyään..
     
  14. xmopar

    xmopar Gearhead

    Kävin katsomassa autoa kesällä -83, jolloin Tauno Lankinen oli jo edesmennyt. Autolla oli silloin ajettu n. 40 tkm ja se oli täysin uutta vastaavassa kunnossa, sisällä jopa uuden auton tuoksu. Rekisterino oli silloin NN-413 .

    Auton vieressä oli pinossa juuri alta otetut ensiasennus Polyglas GT renkaat.
    Väri oli Plum Grazy, sisusta valkoinen, 318 ja automaatti.

    Kauppoja ei syntynyt silloin, auto kun ei ollut kaupan. Melkein vuosi vielä meni ennenkuin ensimmäinen E-koppa tuli talouteen, eli tuossa hieman yläpuolella näkyvä -71.

    Viimeinen havainto Lankisen Challengerista on Imatran suunnalta n. kymmenen vuoden takaa, jolloin auto oli jo "käyttöauto" kunnossa.
     
  15. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    eksakteja havaintoja ao autosta kesältä -87 .
    mittarilukema 34496 km, Rallye mittaristo 240 km/h saakka, kiekkamittarin punainen alkoi 7000 kohdalla,ja kello .
    kirkkaat parkki/vilkkulinssit edessä ja sisältäsäädettävä korinvärinen Racing peili kuljettajan puolella . sisustus tumma, varmaankin musta ja valkoinen vinyylikatto.

    muistinmukaista tietoa 7 1/4 taka-akseli.
     
  16. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Historian havinaa jälleen. Kuva ebodycabin arkistoista. NS-399 tässä ruskeana ACS:ssa vuonna 198??

    [​IMG]
     
  17. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

  18. Mutku

    Mutku Gearhead

    Hee, kuva toisesta Suomi-Challengerin mittaristosta. Rockrock :wink:

    Joo, 240kmh lukemat ja silleen.

    [​IMG]
     
  19. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    Tuossa 240 km/h rallye mittaristossa on sitä jotakin! Tästä tulee aina mieleen tilanteet, jolloin pikkupoikana kurkkailtiin isojen poikien autojen sivuikkunasta mittaristoon 70-luvulla... aina tuli se hiljainen hetki, STP-lippis pois päästä ja syvä kunnioitus, kun huomattiin, että 200 km/h oli mittaristossa. Mitkähän olis ollu tuntemukset, kun ois kurkannu Challengeriin ja 240 mittarissa :D
     

Kerro tästä muillekin!