a-ford rattiputken lyhentäminen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Konemies, 2.11.2011.

  1. Konemies

    Konemies Gearhead

    a-ford rattiputken lyhentäminen
    onko siihen jotain valmiiksi mietittyä konstia vai teenkö suurella tunteella?
     
  2. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    En oo lyhennelly, mut eiks se mee ku tunteella sipasee rälläkällä poikki ja rattiakseliin sorvaa kartion ja jyrsii kiilauran
     
  3. Tuumer

    Tuumer Gearhead

    Onko tarkoitus jättää ennakonsäätö ja käsikaasun vivustot toimiviksi?
    Jos/kun ei, niin sithän se onnistuu about just tollain kuin kalu edellä kuvasi, paitsi et aakkosta on ollut myös semmoisella sakaraisella ratin kiinnityksellä, samanlainen siis kuin kytkinakselissa tms, jolloin jyrsimistä on enemmän...
     

Kerro tästä muillekin!