ostetaan kattokaaret ford phaeton 28-29

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja fordistiko, 14.11.2011.

  1. fordistiko

    fordistiko 3rd gear

    olis kaarille tarvetta ,aihiotkin käy.
     
  2. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  3. Buddy

    Buddy 1st gear

    Onko sellaset mahottoman vaikeet tehr te? :-? Tietenk mallit olis hyvä ol mut ei ol varmaan sekään välttämätönt... :odroll: Mä olen jonninverran tehny tollasii helpohkoi puuhommii kotona ni peraattees en ol tarvinnu muit koneit ku pistosahan, käsimallsen nauhahiomakoneen ja kulmahiomakoneeseen karkean lamellilaikan.

    Jos kädet ei suostu kaarii tekemään ni Ebays on mun mielest ollu myös kokonaisii kaarisettei ekä hintakaan ol huimannu. :D
     
  4. Ilari

    Ilari Gearhead

  5. lätyskä

    lätyskä Gearhead

  6. lätyskä

    lätyskä Gearhead

  7. Buddy

    Buddy 1st gear

  8. fordistiko

    fordistiko 3rd gear

    joo rättikaton kaarista olis kyse ,ei tekeminen ole ongelma jos löytyy malli mistä katsoa tyhjästä on paha nyhjästä
     
  9. viliperi

    viliperi 1st gear

    Hei, löytyy rättikaton kaaret -28 Chevyn national phaetoniin.

    p.0400594794 / YV
     
  10. Ruutihattu

    Ruutihattu 3rd gear

    Voisin tietää paikan jos vielä on haussa
     

Kerro tästä muillekin!