Duramax Silverado GM

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja MaxDura, 27.8.2006.

  1. MaxDura

    MaxDura Gearhead

    Noista LBZ:n veiveistä, muistaakseni silloin kun ne tuli markkinoille niitä pidettiin yleisesti vahvempina ja asennettiinkin aika paljon näihin alempiin malleihin. Jonkun verran lisää voimaa ne kesti, mutta kyllä niitäkin sitten rikottiin.
    Kustannuskysymyshän toi on. Aftermarket-veivit maksaa alkaen about 2500 taalaa, mutta ne sitten kestääkin kaiken tarvittavan eikä tarvi miettiä. En tiedä mihin hintaan noita LBZ-kankia on saatavilla, mutta jos oikeesti meinaa virittää ei oikotietä onneen ole, jos sitä voimaa aikoo käyttääkin.
    Ekaks menee vakioveivit ja sitten männät, ne kun vaihtaa parempiin kansi- ja runkolaakeristudien ohella, ni voikin ottaa jo aika paljon voimaa ulos keston puolesta.
     
  2. artsi75

    artsi75 1st gear

  3. Tami3

    Tami3 1st gear

    Kyllä kai toikin ihan ok on.Itse käytin Kendallin Dex 6 2007 allisonis.Sitä ainakin saa 20Litran ämpäreis.Sillä vaihtaa öljyt ja jakolaatikon ja vähä viä jää varallekin.
     
  4. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Näköjään joo on veivisatsit arvokkaita, oikeestaan kaikki on päälle ton $2500. LBZ kone on kyllä muita kalliimpi ja jos sen veivit ei silti kestä em. tehoja niin on kokolailla turha sellasta katsella aihioksi, muutkin riittää. Yhdellä modifiodulla pumpulla näkyis kuitenkin pääsevän sinne 700hp tehoihin asti, ainakin jenkeissä.

    Kiitos tiedoista, paljon selkeempää infoo kuin amerikan keskustelufoorumeilta löydetty.
    Täytyy pitää silmät auki aihioiden suhteen, tämän talven asia tämä ei kuitenkaan ole.
     
  5. laiska`s custom

    laiska`s custom 1st gear

    kenelläkään silveradon takapuskuria?peruutusvalo pimeenä ja pieni kiire niin meni takapää uusiks :rotfl:
     
  6. persus

    persus 3rd gear


    multa saa ainaki putki puskuri mallisia!tai jos tarpeeks maksaa ni voin vaikka oman puskuriniki myydä :rotfl:
     
  7. Rautalapio

    Rautalapio 1st gear

    SilveRaato

    joo korjaamolla olivat suodattimenjalan tiivistäny. mutta suuttimissa on vikaa. korjaamolla suuttimien vaihron hinnaksi arvioitiin n. 5000€. 3500 suuttimet 550 tiivistesarja sitte työt päälle. älyttön hinta. tutun kautta saan kaikki uudet suuttimet 2100$(1600€). että ajattelin itte ne vaihtaa.
     
  8. Panze

    Panze 3rd gear

    Jos se on LB7 niin oli kovanhintaiset osat varsinkin tiivisteille. Elleivät heittäneet arviota ihan hatusta.
    Tais olla GM,n ohjeaika suuttimien vaihdolle 12h
     
  9. Rautalapio

    Rautalapio 1st gear

    siis tuolla hintaa tulee uudet alkuperäiset suuttimet hintaan lisätään 800$ pantti mutta sen saa takasin ku palauttaa vanhat suuttimet.
    onko siinä jotain erikoistiivisteitä vai saako esim venttiilikopan tiivistemassalla ja onko paluulinjaan "yleiskoon" kupariprikkoja tai mitä lie niis on.
     
  10. Panze

    Panze 3rd gear

    Tarkoitin noita korjaamon osien hintoja.
    Veikkaanpa että niissä uusissa suuttimissa lukee paketissa "remanufactured"
    Ja muista että alv ja tulli maksetaan kauppahinnan ja rahtikulujen yhteissummasta. Jos laskuttavat myös coren niin tulli+alv menee kokonaissummasta. Karkeasti laskettuna hinta taaloissa on sama kuin hinta euroissa + takaisin lähetys vanhoille riippuen millä lähettää. Esim UPS mikä varmimmin toimittaa osat perille maksanee jotakuinkin 300€ Itella karkeesti satkun mutta voi äkkiä jenkkipäässä kadota koko paketti.
     
  11. laiska`s custom

    laiska`s custom 1st gear

    jos joku tarvis lyhkäsen korkean lavakatteen voisin omani myydä,vaihdossa käy suora kate.musta ja aukeavat ikkunat ja lukittava.yv:lisää
     
  12. Peetrus

    Peetrus 1st gear

    Hyvästi pompotus ja hakkaaminen pehmeällä alustalla.

    Eli tuossa jo aijemmin kuvia pistin keskeneräisistä traction bareista.

    Nyt ne on kiinni ja tuntuma oikein hyvä, kyllä yhdet akseliston tuet muuttaa autoa. :)

    Laitan parit kuvat kunhan kerkeän ottaa.
     
  13. Rautalapio

    Rautalapio 1st gear

    tulee muutaman kympin bensasuuttimien kuitilla ja kaveri vie vanhat matkalaukussa perille ku sattui että tammikuussa sinne matkalla. joten kaikki pitäisi olla tuossa hinnassa mukana.
     
  14. Kasipari

    Kasipari 1st gear

    4-veto kateissa...

    no nii..vähän muutaki asiaa väliin ko. suutinmurheita.. kertokaas viisaat missä vika kun 4-veto mykistyi parin viikon seisokin aikana ihan itekseen :-? mulla on tommonen BD diesel merkkinen kapula joka antaa vikakoodin P0700 tran ctlr sys error joka tarkoittaa mitä/missä?? auto on 01 silverado
     
  15. Lassard

    Lassard Gearhead

  16. hecatti

    hecatti 3rd gear

    Re: 4-veto kateissa...

    joko nuo katsoit?
    http://www.dieselplace.com/forum/gtsear ... Findex.php

    parin viikon seisottaminen saa itselläkin tekemään kummia temppuja ja vikakoodeja, pääasiassa vaihteiston koodeja
     
  17. Teinikr

    Teinikr 1st gear

    Onkohan kellään kokemuksia lohkolämittimen asennuksesta ( Defa,Calix)
    2001 Duramaxiin.

    Orginaali lämmitinhän on apparin puolella ensinmäisessä lohkon tulpassa
    mutta näyttää olevan joitakin tukirautoja niin lähellä että mahtuukohan
    Euro lämmittimet siihen samaan kohtaan?

    Kiitti vinkistä jos tietoa Defan asennus paikasta.

    Vai onko webasto ainut vaihtoehto? Toivottavasti ei.
     
  18. hecatti

    hecatti 3rd gear

    selaas tämä ketju läpi, jotenki kummittelee vänkärin puoli, et olis joku sinne startin viereen tunkenu :odroll:
     
  19. persus

    persus 3rd gear

    mul on ainaki caliksi siinä startin vieres
     
  20. artsi75

    artsi75 1st gear

    calix tulee siihen startin viereen lommin tilalle. mulla olis joutilaana uusi lämmitin ja voin edullisesti siitä luopua. en jaksa itselle ruveta sitä värkkäämään. otan väliaikaisesti tuon orkkiksen käyttöön ja hommaan tähänkin webaston.
     

Kerro tästä muillekin!