Miten se pukki tiesi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja max, 24.12.2011.

  1. juko7

    juko7 Double Gearhead

    Miten se pukki tiesi että tarvitsen partaterän teroittimen?

    Hieno Siemensin valmistama kapine, jossa narua vetämällä partaterä liikkuu jousikuormitteisten hiomakivien välissä:

    [​IMG]



    [​IMG]
     
  2. tammercity

    tammercity Gearhead

    Meirän poitsu toivoi ja sai ihan mageita leluja äiteltään.. tuli isilläkin lapsuusajat mieleen, kun sokokselta aikoinaan haettiin samanlainen auto ja isoveli kiskas sen sitten viikon päästä täysiä seinään :odroll: :lol:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  3. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Eiku ottaisit ny, ku ne on vielä ehjänä. :poff:
     
  4. Larry

    Larry Double Gearhead

    Sulla on oikein tuollainen urakkamalli. Hieno värkki.
    Minun on tyytyminen tälläiseen hitaampaan versioon. Ei ollut rekvisiitaksi laittaa kuin veitsi... Kahvaan on muuten raaputettu: "Saatu 10/9 1930 Lapua".
    [​IMG]
     
  5. LordMrFord

    LordMrFord Gearhead

    Tuommoisen...

    [​IMG]

    ...ja kylpytakin.
     
  6. MuscTor

    MuscTor Gearhead

    Köyhä joulu. En saanut yhtään mitään keltään.

    Tosin, en kyllä ollut mitään vaillakaan. Enkä kyllä juuri vietäkään joulua. :lol:
     
  7. overdrivw

    overdrivw 1st gear

    Eik sun muijas sittenkään soittanu sun fagottia :odroll:
     
  8. DamnNoNamesLeft

    DamnNoNamesLeft 2nd gear

    tä, eiks 170 cidistä saa tarpeek tehoo vaparina? :rotfl:
    Yritän ite pysyä vaparissa.. toistaiseks.. :D
     
  9. MuscTor

    MuscTor Gearhead

    Se olii muijan joululahja
     
  10. shirvel

    shirvel 1st gear

  11. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Pukki osas tuoda ehjän vaihtelulaatikon,se oli vaan tipahtanu reen kyydistä ja piti hakee ite...sit toi myös ihan täysprojekti -66 El Caminon...mikälie kiinaversio ku on niin kovin pieni ja muovinen :rotfl:
     
  12. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Ei mun lompakolla... Tarkoitus ei muutenkaan ole tehdä mitään raaseria. Pienellä budjetilla tarkoitus ottaa se mitä on saatavilla.

    Ja toisin ku esim. jossain veekasissa olleista autoista, mun "pienellä budjetilla" ei tarkota mitään 5000-10000€. Noista summista ku ottaa noi nollat pois perästä, ni ollaan siinä mun pienessä budjetissa. Ja siihen rahaan tosta motista ei oteta sitäkään vähää vaparina.
     

Kerro tästä muillekin!