edelbrock 600 kaasutin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja steelofamerica, 13.1.2012.

  1. steelofamerica

    steelofamerica Gearhead

    tietääkö joku mihin tarvii 600 edelbrockista yhdistää se iso putki, mikä on lähellä tiivistepintaa, siinä on muistaakseni kaks pientä, ja sit on yks semmonen isompi, tarviiko se laittaa imupuolle sarjaan vai tarviiko se tulpata, nii ja ne kaks pientä tulpataan kans ilmeisesti, nyt en oo ihan varma,



    :pinup:
     
  2. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    iso on pcv-venttiilille, vasen pienempi on portet vacuum ja oikee pieni jatkuva alipaine

    laitetaas tuosta vielä ohjekirja pdf muodossa:
    http://www.edelbrock.com/automotive_new ... manual.pdf
     
  3. steelofamerica

    steelofamerica Gearhead

    kaasari

    ok ei auennu tällä koneella toi kuva, mutta tarviiko sitä ventiiliä missään, toimiiko se ilman sitä ollenka, ja entäs ne kaks pientä saiskos suomeks mitä ne on :pinup:
     
  4. renttu81

    renttu81 Gearhead

    jos tulipellin puoleista tarkotat, ni siitä otin jarrutehostimelle.. ja keulasta katottuna vasemmalla jakajan alipaineelle. kuskin puoleisen voi tulpata jos ei o mitn alipaine hässäköitä.. Tajuskohan tästä kukaan mitn.. :rotfl: Ja jos ei oo mitään edellä mainituista ni tulppaa toki kaikki.
     
  5. wiwwe

    wiwwe 3rd gear

    Re: kaasari

    olishan se pcv hyvä olla käytössä.. lyhentää moottoriöljyjen ikää vaan kun ei oo käytössä.. kai sulla venttiilikopassa on pcv-kiinni!? käsittääkseni kaasari menee rikkaammalle jos tämä lähtö on tulpattu

    vasemman puoleinen letkulähtö on itelläni ohjaamassa virranjakajan alipaine ennakkoo elikkä siihen ei tule alipainetta tyhjäkäynnillä/ sillon kun on ensiöpuolen läpät kiinni, alipaine tulee vasta kun kaasua painaa, tais olla vielä niin että tuo lähtö on vähän ylempänä kun oikean puoleinen

    oikean puoleiseen taas tulee kokoajan alipaine, se on omassa tulpattuna

    korjatkaa joku jos muistin väärin :poff:

    ja olihan tarpeeks epäselvästi selitetty? :lol:
     
  6. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    Joskus jo aiemmin vastailin samanlaiseen kyssäriin: nuo kaasarin letkuliitynnät (alipaine-) riippuu ihan siitä mitä se sun moottori on vailla.
    Jos kyseessä on manuaalilaatikolla varustettu auto ilman jarrutehostinta ja pcv-systeemiä niin ainoa liitin on virranjakajan alipaine...

    ... eli jos kaasarissa on alipaineliittymiä enemmän kuin kone tarvii, niin loput voi tulpata.... :-?
     

Kerro tästä muillekin!