Luotettava välittäjä hakusessa USA:sta

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja BigOJS, 18.10.2009.

  1. ilkka_83_

    ilkka_83_ 1st gear

  2. Gerball

    Gerball Gearhead

    Ongelmahan ei ole kontin purku vaan sen pakkaus lähtöpisteessä. Edelleen tulee yli käveltyjä autoja yms..
    Muuten tuo Hämeenlinna kyllä toimii !!
     
  3. impala1968

    impala1968 Gearhead

  4. supo

    supo Double Gearhead

  5. ilkka_83_

    ilkka_83_ 1st gear

  6. aripo

    aripo 3rd gear

    Californiasta jos tarttee, niin Palosen veljeksiin yhteyttä.

    http://arskazone.com/

    Palosen veljeksille täätä täydet pisteet, koska homma on toiminut aina täysin moitteetta. Erityisesti yhteydenpito veljeksillä on huippuluokkaa, eikä tarvitse ihmetellä missä mennään.

    Finnus logistics (Halmari) hoitaa rahdit Suomeen ja tullaus Hännisen (E-S S Oy) kautta, niin homma on hanskassa helposti ja nopeesti.

    Tämä on tietysti minun henkilökohtainen mielipiteeni ja perustuu omiin kokemuksiin.

    T:Arska
     
  7. makemydayjew

    makemydayjew 1st gear

    Jos on semmonen tunne että kaikki huijaa ja pettää niin apu ei varmastikaan löydy täältä, kannattaa ottaa yhteyttä paikallisiin mielenterveys-palveluihin!
     
  8. Naumasto

    Naumasto 3rd gear

    Sorry ot,mutta:

    Maksa mulle tai mä peputan sut ylikierroksille?!? :eek: :rotfl: :poff:

    Alkolukko pitää koneeseen saada :oops:
     
  9. rötvä

    rötvä 1st gear

    Omasta ja lähipiirin kokemuksista voin myös antaa täydet viisi tähteä Palosille.
    Kuvia ja videoita tulee todella hyvin, ei tarvitse sitä sikaa säkissä rahdata pitkää matkaa kotipihaan.
     
  10. GMPP

    GMPP 1st gear

    Olin syksyllä hankkkimassa autoa joka löytyi lopuksi itä-rannikolta. Us-Trading hoiti homman tyylikkäästi ja auto tuli jouluksi himaan.

    ps. Kiitti Jusulle ja Ramille, Yorker on leimattu jo :D
     
  11. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Montanassa olisi yksi mielenkiintoinen raato.

    Jos tuollaisen huutaa, niin vinkkejä kuka sen suomeen raahaisi?

    Ja oliko nyt niin että bill of sale ei riitä rekisteröintiin, title pitää löytyä?
     
  12. Make2

    Make2 3rd gear

    Minulla tämä toimi niin hyvin että jo valmiiksi lämmitetty Stingrayn 427 moottori odotti Kotkan satamassa hakijaa öljyt ja nesteet tarkistettuna 450 km ajoon.

    Vaikka jouduttiin jenkeissä aika pitkä matka rekalla siirtämään niin muilta en kysellyt ja tyytyväinen valintaan olen. Valinnan suoritin lukemalla OD:n referenssejä. :D
     
  13. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Kysytään nyt vielä uusiksi, Californian välittäjiinkö ottaa yhteyttä. Mitä ajokuelvottoman raadon sisämaan rahdiksi noin voin odottaa montana -> california.
     
  14. MikkoV

    MikkoV Gearhead

    Korjaan, auto Missourissa, eikös MO ollutkin sellainen eikä Montana. Eli minkä alueen välittäjiä kannattaisi katsella.
     
  15. Make2

    Make2 3rd gear


    Missourista St Louisin kulmilta tuli tuo minunkin auto ja sieltä nyt on aina pitkä matka kun satamaan mennään mutta ei siinä mitään kun tiedostaa asian jo ostaessa.

    Kovin raatoa sieltä ei välttämättä kannata roudata rahtien vuoksi mutta ei kait sitä saisi rahallakaan väliä olla jos mieleisensä löytää ?
     
  16. gremlin

    gremlin Gearhead

    Missourista nayttas olevan vahan samat matkat Carolinaan (Ray's Automotive) ja Houstoniin (Halmari).
    Title pitaa olla ja jos sen saat niin sitten vaan kyselya vaan molempiin osotteisiin mista homma luonaa paremmin sopevalla kustannuksella.
     
  17. aces73

    aces73 1st gear

    Suosittelen Californian suunnalta Jenslundin Peteä (ebodycab)!!!
    Pitkän haeskelun jälkeen auto löytyi ja on nyt pihassa.
    ( Kärsivällisyytä miehellä löytyy, itse meinasin muutaman kerran viheltää pelin poikki! )

    Kunto arvio autosta piti paikkansa,koeajo,kuvia,videoita ja hyvä yhteydenpito ! (saa helposti myös soittamalla kiinni)

    Auto tuli H:linnaan , E-S Sijoituksen toimistolle täydet pointsit

    Siis koko paketti toimi mainiosti. :D :D :D
     
  18. fordgranada

    fordgranada 3rd gear

    juu suosittelen kans jenslundin peteä (ebodycap)
     
  19. stangrider

    stangrider Gearhead

    Kiitokset Ramille ja Jusulle!
    Homma toimii.


    - 69 Mustangin uudelta omistajalta välitän-

    8)
     
  20. uberalles

    uberalles 1st gear

    Vaikka täällä ei Finnishlineauto paljon kehuja ole saanut niin pisteet puolestani heille.

    Tilasin viime vuonna vw cabrioletin jonka sain loppuvuodesta.Nyt olen ajellut katto alhaalla ja nauttinut kesästä.

    Avoista innostuneena tilasin Finnishline autolta MB sl 450 jonka pitäisi olla maassa näillä näppäimillä.

    Annoin Uniq Wheelsille toimeksiannon hoitaa auto kilpiin saakka tälläkin kertaa koska viimeksi palvelu oli parasta A luokkaa.

    Itselläni on kaikki toiminut edellämainittujen firmojen kanssa kitkatta eikä ole pahaa sanottavaa.
     

Kerro tästä muillekin!