Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    us-partsil on noita mutta ainakin tuohon omaan 2500:seen oli U-pultit liian lyhyet.
    Kuitti on hukas ni en oo jaksanu kysyy et oliskos ollu pidempii pultteja myös tarjolla. Sinänsä sarja oli edukas, vajaa 50euroo.

    Pitäiskös kahden tuuman korotukses toi palikka olla jo viistetty et kardaani joutuis niin isolle kulmalle?
     
  2. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Kyllä ne palikat mitä mä oon laittanu on kääntäny pinionia muutaman asteen ylöspäin... Tosin eipä se parin tuuman palikalla vielä paljon muutu kardaanin kulmat.

    Palikat omaan autoon hommasin 4x4Partsin kautta, kavereiden autoihin on tullu tilailtua milloin mistäkin. RacersPlacesta saa kait kanssa, ei auta vaan kiire olla. Mulle ne on toimittanu yhtä settiä sellasen 3 vuotta...
     
  3. persus

    persus 3rd gear


    mä oon tehny aina ite!
     
  4. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    U-pultit kierretankost?
     
  5. kunnes

    kunnes 2nd gear

    kukas lukee vikakoodeja tuusula lähialueella? joku kerran vastas mutta hukkasin numeron. 89vm 350tbi
     
  6. Panze

    Panze 3rd gear

    Minä ainakin.
     
  7. persus

    persus 3rd gear


    no ei siitä periaatteessa sais tehä mut omaa suburbanii tein sillee että oli suorat kierretangot ja tein yläpäähä myös lapun missä oli kulmissa reijät...saatta olla kuvablogissa kuvaki...ja jos teet ni kannattaa sit ottaa sitä 8.8 kierretankoa ku ne on monesti kovuudeltaan 4.4
    ja toho road runneriin ku tein mdalluspalat ite ni siihe tein u-pultit vedetystä akselista ja kierteet päihi....lämmittämällä U-mutkalle....kumpiakaan systeemejä ei oikeastaan ole tarvinu kiristellä...suburbanista muistaakseni kerran jälkikiristin mutta ei niitä sen yhden kerran jälkeen tarvinu,eli ei ollu venyny!
     
  8. neppi

    neppi 1st gear

    Tuolta http://www.4x4parts.fi/ saa U-pultteja ja kaikkee muutaki. Nettikaupassa puhutaan 1500:sta, mut samat palikat käy 3500 asti.

    N
     
  9. mpon

    mpon 3rd gear

    Tuolta taisin omanikin viimekesänä tilata, ja soittaminen aika varmatapa, niin tulee semmoset kun pitää...
     
  10. Vilkuna

    Vilkuna Gearhead

  11. kojo

    kojo Gearhead

    kas vaan, olipas siinä saatu perkinssin dieseli kuulostamaan haluttavalta :poff:
     
  12. race_manninen

    race_manninen Gearhead

    voi ny voimasana!!!!

    käyttöautoa sitä joutuu harrastaan enemmän kun harrasteautoja yhteensä.

    nytten subesta tuli helkama, eli vain pakki puuttuu...
    ihmeellisinta tässä on se että muut vaihteet pelaa, mukaanlukien kolmonen.

    vikakoodeja anto:

    DTC 81 - 2-3 Shift Solenoid Circuit Fault,
    DTC 82 - 1-2 Shift Solenoid Circuit Fault,
    DTC 83 - TCC PWM Solenoid Circuit Fault...

    mikäköhän sen tuli???
     
  13. Mica70

    Mica70 1st gear

    :cry: täällä huohotuksen ja yhden sylkän toimimattomuuden syy selvisi,kun moottorin nosti pois.
    Viimeisessä sylinterissä on mäntä halki ja jälkiä lohkossa joten moottorin vaihtoa tekemään,uuden asennusta ennen kuitenkin simpukan irroitus ja stefojen vaihto ,nyt kun sen saa ehkä helposti irti ,kone huoneessa istuen :lol:
    Kone piti ennen pientä kolahtelua tyhjäkäynnillä,mut ei kyl pystynyt paikantamaan mistä se kuului,nyt sitten selvillä.....tästä jatketaan käyttiksen kunnostamista :-?
     
  14. mackthehat

    mackthehat 1st gear

    suosittelen laittamaan runkolaakeripukkeihin vahvistusraudat samalla kun pata on pöydäl...ei ollu kalliit mut tuntuis toi lohko pysyvän paremmin nipus...vaik mistä sitä kuitenkaan vannomaan...suosittelen kuitenkin...
     
  15. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Lykkää aabaut 40km/h mittariin helppaa kaasusta ja vedä kepakko lukkoykköselle. Jos ei ole moottorijarrutusta niin panta paskana tai servo ei toimi.

    P.S. 15pakkasta on liikaa noin 19:1 puristeisilla männillä :rotfl: ei ilman lämmitystä käymään.
     
  16. persus

    persus 3rd gear


    paljos näissä muuten on yleensä puristuksia???
     
  17. race_manninen

    race_manninen Gearhead

    okei, tekninen tietämättömyyteni korostuu kasvoiltani, lähin purkaan tota laatikkoa, niin valvebodystä kun irroitti ton kopan minkä sisällä oli kaks muovimäntää ja parit jouset (musta ja vihreä), niin musta jousi ol' poikki, lieneeköhän vika siinä?
    mikäköhän ton vieterin nimi on ja mistäköhän sen varaosanumeron sais?
     
  18. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Se on 4th accumulator spring. Ei vaikuta pakin puuttumiseen.
    Ota se paltikoppa joka on 6 pultilla kiinni pois. Se on pakin servotsydeemi.
     
  19. race_manninen

    race_manninen Gearhead

    servotsydeemi kädessä, eikä ulkoisia vaurion merkkejä, lienee sitten panta paskana? :odroll:
    jos siitä reiästä minne ton servosysteemin tappi menee, niin härkkii ruuvvarilla, niin pitäiskö siellä tuntua vastusta?
     
  20. kojo

    kojo Gearhead

    pitäs
     

Kerro tästä muillekin!