Suomen mopar a-kopille blogi....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja 4spdBcuda, 23.2.2012.

  1. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    jeps.

    auto nro 8 lisätty. Tässähän alkaa pukkaa "öörli aapodi" kuumetta kun noita kattelee. Hyviä kirjotuksia omistajilta tullut kans.

    Lisää vaan...

    Ja omistajan nimeä ei ole pakko antaa julkisuuteen jos ei taho, maininta tästä tietoja luovutettaessa.

    tack
     
  2. dodge71

    dodge71 Gearhead

    minä kans jossain välis tonne sitte
     
  3. Windsor

    Windsor Gearhead

    Hyvä ajatus ja toteutus, oliskohan noihin auton tietoihin mahdollisuutta lisätä paikkakuntaa, missä auto vaikuttaa, itseäni ainakin kiinnostaa, missä päin mikäkin kottero liikkuu tai on liikkumatta. Pitää koittaa omastakin härvelistä laitella kuvia.
     
  4. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Koitan itse myös laittaa jossain vaiheessa tietoa omista entisistä ja nykyisistä kunhan vaan kerkeää perehtyy enempi,,,Helvetin hyvä juttu että tälläinenkin on olemassa!
     
  5. Väpsy

    Väpsy Gearhead

    Täytyy käydä nappaan jokunen kuva, A-kuume taisi nousta kun ostin naapurista -66 4D Dartin 225-904-7.1/4" voimalinjalla -99 keväällä. Auto oli mulla läpi intin vuoteen 2001 asti jolloin iski autokuume, ja saadakseen jotain uutta piti luopua jostakin...
    Olen miettinyt viimeiset 10 vuotta mihin auto mahtoi mennä, ja että onko se vielä hengissä? Viime vuoden lopulla se pongahti esille "nettiautosta pongattua"-topicissa minua edeltävän omistajan löytämänä, ja silloin iski halu saada vanha rauta takas "kotiin"... Itsellä ei ollu (ole) mahdollisuutta ottaa autoa haltuun, joten juttelin velipojan kanssa asiasta ja sain sen vakuuttuneeksi asiasta että tuossa on sen tuleva käyttöauto! (850-farkkuvolvon tilalle, joka haukkaa kuitenkin sen kympin satkulla :D).
    Kiitokset Darttia myyneelle henkilölle (löytyy foorumilta "trukki 306" nimimerkillä) hän ymmärsi yskän ja suostui pitämään autoa varattuna viikon päivät vaikka joku paikallinen ostaja oli jo luvannut hakea auton pois...
    Iso käsi ja kiitos täältä!
    Dartti ei mahtunut omiin nurkkiin kun mulla on tallissa 240-Volvo(jonka ostin dartista saaduilla rahoilla), -29 chevy odottamassa aikaa tekijälle ja -59 ooppeli päivittäisenä ajokkina, sekä meidän vuokratallissa seisoi jaloissa velipojan -57 roadmasteri ja isäukon -65 PV Sport joten kyselyä kaverille, ja kiitos siitä, paikka löytyi! Nyt Dartti on hiljalleen valmistumassa kesän (viimeistään syksyn) rientoihin peltiensä osalta, ja samalla hoidetaan ruosteen esto ja koko kopan maalaus kuntoon...
    Auto siis löysi tiensä takas ja nyt siitä ei enää luovuta, kuten viidakon vanha viisaus sanoo, jolla on lopussa eniten, se voittaa!
     
  6. Väpsy

    Väpsy Gearhead

    Ja eikäku piti tehdä vähän "tausta"- työtä ja hutkia, ostin tän Dartin nimimerkiltä: 69 sillon ensimmäisen kerran :D. Edelleenkin mahdottoman hyvä mies, ja edelleenkin mahdottoman kateellinen mies siitä että mulla on sen ensimmäinen A-koppa edelleenkin hallussa ennen kuin hän pääsi siihen käsiksi... Mikko, lupaan, että jos tämä Dartti vielä kerran vaihtaa omistajaa niin sinä olet ensimmäinen jolle asiasta ilmoitetaan XD
     
  7. cuda69

    cuda69 Gearhead

    Vois kai tuon oman -64 liittää tuonne ,kunhan osais,oon niin käjetön näitten intterinnetin koneiden kanssa :rotfl:
     
  8. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    Esko, ei tartte itse laittaa kun auton tiedot ja kuvat meiliin niin laitetaan
     
  9. hamu60

    hamu60 Gearhead

    Pitäis kans laittaa kuhan saa auton tallista et sais uusia kuveja
     
  10. olds79

    olds79 3rd gear

    Pistin just sähköpostiin pari kuvaa ja vähän tekstiä omasta -65 vallusta.

    p.s. nimen ja paikka kunnan saa julkasta.
     
  11. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Juu, mun auton paikkakunnan saa myös julkaista.
     
  12. 69

    69 Gearhead

    65 GT oli eka. Tää 66 4d toka ja siitä parhaat muistot mulla ja mun muijalla :wink:
     
  13. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    kymmenen autoa kasassa, valiantti miehet lähteneet joukolla liikkeelle, ottakaapa muut mallia.

    Paikkakunta lisätään niihin joista tiedetään
     
  14. Make.S

    Make.S Gearhead

    ...ai kun sais omankin vallun pukeilta alas, niin pistettäis sekin komistamaan komeeta vallusuoraa...

    Hyvä ja hieno bloki, rispektit niile ketkä tuhertaa tän kanssa. Tämmönen tulee varmasti tarpeeseen.
     
  15. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    2 kpl barracudia ja 1 kpl Valianttia lisätty.

    Missäs kaikki 67-69 cudat ?

    vielä odotellaan ensimmäistä Dusteria, Demonia, Darttejakaan ei kovin montaa...

    Dodget jäämässä Plymouthien jalkoihin. :D

    Nyt Dodge miehet liikkeelle 8)
     
  16. ari j

    ari j Gearhead

    Laitoin omasta kilpuri cudasta tietoa tonne sähköpostiin.
     
  17. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    ai jaaha... jätkällä ollu blogi auki pari päivää ja heti melkein yhtä paljon kärryjä, kuin B-bodyillä ;?) ei vaiskaan... onnittelut, että homma lähtenyt käyntiin... :D
     
  18. 4spdBcuda

    4spdBcuda Gearhead

    jahas 5 autoa odottaa listausta, huomenna koitetaan aamupäivästä laittaa. Pysykää kanavalla.
     
  19. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    [​IMG]
     
  20. Jymy70

    Jymy70 Gearhead

    käännä nyt sitte puukkoa haavassa... ja ripottele suolaa kans...
     

Kerro tästä muillekin!