ACS 2012

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja luppes, 3.11.2011.

  1. Gutless

    Gutless Gearhead

    Mitä näyttelypaikat maksaa ACS:ään? Vai maksaako ACS rakentajille siitä, että saavat ihmisten tekemiä autoja näyttelyyn? Näinhän sen tulisi olla, ainaskin mun mielestä. Ois ikäänkuin palkinto siitä että on nähnyt autonsa eteen ison vaivan + rakennuskulut.

    Enkä tarkoita tällä nyt maahantuojien / firmojen ständejä missä on uutta kalustoa esittelemässä itse menopeliä tai esim vanteita / muita lisävarusteita.
     
  2. T.E

    T.E Gearhead

    Sehän tuosta vielä puuttuskin,että kerhojen parhaat AMERICAN car shöyssä olis:
    Lada club
    Seat club
    Nissan club
    :rotfl: :poff:
     
  3. pile

    pile Gearhead

    hei putte ainahan laskioita on kuin myös se on tierossa että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. :D
     
  4. 5.7 olssi

    5.7 olssi 1st gear

    kukas sen mussen voitti ,tuskin minä ainakaan.
     
  5. pile

    pile Gearhead

    [/quote]

    Ja jäsenen saama kokoaikalippu lasketaan yleisen laskutavan mukaan neljänä kävijänä, samoin ennakkoon ostetut kokoaikaliput.[/quote]
    mulle lähetetty vapaa lippu oikeutti yhtenä päivänä näyttelyssä käyntiin ei kokoajaksi mutta käyntipäivällä ei ollut väliä.
     
  6. Elky70

    Elky70 Gearhead

    Hyvän näköistä setti Tulilanka!
     
  7. OdeLa

    OdeLa 1st gear

    FHRA, eli ACS:n järjestävä yhdistys maksaa esim. yhdistyksille ajoneuvojen tuomisesta näytteille.
     
  8. 340cid

    340cid Gearhead

    No ei munkaan saamalla lipulla päässyt kuin yhtenä päivänä... :eek:
     
  9. Jamboolio

    Jamboolio Gearhead

  10. Mopuristi

    Mopuristi Gearhead

    Ja jäsenen saama kokoaikalippu lasketaan yleisen laskutavan mukaan neljänä kävijänä, samoin ennakkoon ostetut kokoaikaliput.[/quote]
    mulle lähetetty vapaa lippu oikeutti yhtenä päivänä näyttelyssä käyntiin ei kokoajaksi mutta käyntipäivällä ei ollut väliä.[/quote]

    Jos maksoi jäsenmaksun joulukuussa niin silloin tuli kokoaikalippu ja jos maksoi myöhemmin niin tuli kertalippu.
     
  11. Jasca

    Jasca 1st gear

    Mikäs tos oli se erottava tekijä? Maksoit ajallaan tai maksoit myöhässä?
     
  12. Mopar

    Mopar Gearhead

    ilmeisesti vuoden vaihde
     
  13. Maria

    Maria 1st gear

    Jokseenkin muistaisin, ettei maksa ihan kaikille vaan pelkästään isoimmille yhdistyksille. (Merkkikerhot jne)
     
  14. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Mikäli auton tuo Pääsiäiseksi näyttelyyn omalta paikkakunnaltani, niin omaan lompakkoon kohdistuva kustannus on luokkaa 1.000 eur. Onko homma sen arvoista? Toisille on ja toisille ei.
     
  15. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    Normaali etuhan on se että liittyessä jäseneksi saa lipun näyttelyyn, maksaessa riittävän ajoissa (2011 puolella) saa kokoaikarannekkeen.
    Eli jos olit ajoissa oli mahdollisuus saada kokoaikalippu, jos kaivaa kotona nenää ei saa sitä :wink:
     
  16. Jasca

    Jasca 1st gear

    Ei oo siis häpee olla nopee :wink:
     
  17. luppes

    luppes 1st gear

    Näyttelyn järjestäjä eli FHRA korvaa kulut eli majoitus ja km. korvaus yksityisille autontuojille jotka on valittu näyttelyyn.

    Nuorirakentaja ehdokkaat saivat matkakorvauksen.

    FHRA maksaa myös FHRA:n ja FTCA:n jäsenkerhoille ronttisumman joka on sidottu ajoneuvo määrään mikä on ennalta sovittu.

    Esim. Oulusta tuleva saa korvaukseksi kun matkaa kertyy n1200km =540e + majoituskulut jotka ovat n.400e luokkaa.

    eli jotain korvataan ja saman suuntainen käytäntö taitaa olla muissa alan näyttelyissä.

    - Luppe -
     
  18. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Jaa, jotain muutosta sitten tapahtunut. 2011 minulle kerrottiin korvauksen olevan 240 eur sisältäen matkat ja hotellit. Ouluun verrattuna mulla tulee vielä + 220 kilsaa. Tämä koski PPRCudaa.

    Wheelie Wagonista ei olisi maksettu aikoinaan mitään, koska kilpa-autoille katsotaan olevan hyötynä sponsorien näkyvyys. Vai oliko se näin?
     
  19. Paitsi kerhojen kutsumien autojen kohdalla , itse toin autoni Lappeenrannasta , majoituin yhden yön kaverin luona kun hän ystävällisesti tarjosi majapaikkaa , matkustin takaisin omalla kyydillä koska varaa ei ollut itse hotellia maksella koko ajalle....

    Maanantaina sitten taas takaisin Hesaan ja auto näyttelyn jälkeen kotiin -ajamalla tietysti -onneksi sää suosi sen verran ettei trailerointiin tarttenu turvautua.

    Kerhoilla ei yleensä ole varaa maksaa noita majoitusmaksuja , ainakin FSRA:lla raha ei kasva puissa , tällähetkellä lienee luvassa 12 senttiä km , jolla nyt taitais saada yhteen suuntaan junalipun.

    Koitin Lupelle asiasta soitellakkin mutta numerosta vastasi terhakka lakeija jonka kanssa ei puusta pitkälle päästy.

    Hän mm. kertoi ettei kutsuttujen autojen tuojille makseta , eri asia olisi ollut jos olisin itse tarjonnut autoani tyrkylle kuvien kera ja sieltä sitten poimittu :rotfl: :poff: Eikä FSRA kuulemma kuulu FHRA:han ,tai no voihan se kuuluakkin jne...

    Mutta kuten jo aiemmin totesin , suosin jatkossa suotuisammin harrastajiin suhtautviin näyttelyihin.

    Auton "ennenaikainen " liikenteeseenotto , vakuutukset , bensat ,majoitus on vaan liian iso pala matti meikäläiselle pelkästään FHRA:n lipputulojen turvaamisen tukemiseksi.

    Jos Luppe sanojensa takana pysyy niin laitan tilinron tulemaan yv:nä
     
  20. pekka.j

    pekka.j Gearhead

    Eli siis FHRA:n jäsenkerhot saa korvauksen autojen mukaan. Sillä summalla ei kovin kaukaa autoja roudata tai majoituksia maksella, mutta kun autot haalitaan suht läheltä ja omistajien kanssa laitetaan rahat vaikka puoliksi jää hommasta jotain kerhon kassaankin.

    Vertailun vuoksi; Hot Rod & Rock Show, X-treme car show, tahi Lahden Classic motor show ei korvaa kerholle yhtään mitään, eikä siis myöskään kerhon osastolla oleville autoille.

    -Pekka-
    AMCCF ry
     

Kerro tästä muillekin!